
Ra4al
Pasjonat-
Postów
142 -
Dołączył
-
Ostatnia wizyta
Reputacja
1O Ra4al

Informacje
-
Imię
Rafał
-
Miasto
Praszka
Auto
-
Model
A4 B6
-
Nadwozie
Avant
-
Rok produkcji
2002
-
Silnik
1.2 TFSI
-
Kod silnika
1B
-
Napęd
quattro
-
Skrzynia
Manual
-
Paliwo
ON
Ostatnie wizyty
Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.
-
Jest, odpowiedni opornik i po problemie
-
Wszystkie prócz tych od podciśnienia do servo od hamulców. Dodatkowo upraszczałem instalację podciśnienia i tak na prawdę pozostawiłem tylko N75. Więc u mnie starczyło 1.5m tego wężyka. Teraz od trójnika za pompą vacu idzie wężyk do zaworku jednokierunkowego, następnie bezpośrednio do N75 a stamtąd do gruszki turbo. Żadnych innych trójników, zaworów czy zbiorników podciśnienia. Zachowując normalną instalację 4m powinny spokojnie starczyć, góra 5m. Fabrycznie powinny być wężyki o średnicy wew. 3.2mm ja mam u siebie wężyk nie gumowy, a poliuretanowy [taki sam typ jak do airride] o średnicy wew 4mm i musiałem go podgrzewać aby założyć.
-
Wymienione, potestowane i chyba przestał przeładowywać ? Przy okazji uprościłem instalację podciśnienia gdyż od dawna mam już tylko N75, wiec usunąłem podciśnienia od klapy gaszącej i EGR.
-
Właśnie też tak zaczynam podejrzewać, bo geometria cięłaby się raczej cały czas... Czas wymienić wszystkie wężyki od podciśnień.
-
Tylko czemu tylko na zimnym?? Na ciepłym nie ma żadnego problemu, nawet przez ułamek sekundy nie przeładuje,
-
Panowie mam dość nietypowy problem z 1.9TDi, turbo mi przeładowuje, ale tylko do okolicy 65*C temp. płynu, powyżej wszystko OK. Od razu napiszę, iż wiem to, gdyż mam wskaźnik doładowania w kabinie. Porobiłem logi, ale wg nich prócz tego że przeładowuje w tym przedziale co podałem, wszystko pozostałe jest OK. Mam co prawda program w nim zrobiony,ale problem pojawił się niedawno a jeżdżę już na nim 2 lata. Przepływka wyłączona programowo. Czyżby problem z podciśnieniem bo tylko to mi przychodzi do głowy??
-
Mówisz o przetwornicach D2S, a ja o przetwornicach D1S, i palnikach D2S z przejściówkami/zapalnikami dla nich
-
Przy soczewkach z B8 nie zmieścisz D2S z zapłonnikami, trzeba zmieniać soczewkę na inną, np Intemo
-
Ja jeżdżę :). Dużo jaśniejszy od oryginalnych Osramów o barwie 4300K i praktycznie wpada w biel. Coś więcej chcesz wiedzieć??
-
[ALL B6] Instalacja czujnika deszczu + MCE Swap z B7
Ra4al odpowiedział(a) na KFX temat w Audi A4 B6/B7
To sprawdź jeszcze błędy w MCE i pokaż nam je tutaj, a jutro postaram się rozebrać u mnie lampy i podam Ci jeszcze jeden mostek który u mnie pomógł na błędy. -
[ALL B6] Instalacja czujnika deszczu + MCE Swap z B7
Ra4al odpowiedział(a) na KFX temat w Audi A4 B6/B7
Z własnego doświadczenia powiem iż brak włączników DRL/CLH na pewno nie jest przyczyną problemu Można je spokojnie zastąpić podaniem masy na piny [wtedy dana funkcja będzie włączona]. Za to brak włącznika z funkcją AUTO może powodować błędy, choć to nic innego jakbyśmy mieli odpowiedni włącznik ale pomijali byśmy pozycję AUTO. Posprawdzaj dobrze czy te mostkowania dobrze robiłeś i czy aby nie pomyliłeś pinów gdzieś przy MCE, bo ja np pomyliłem szaroczerwone kable w kostce C i to powodowało błąd spalonych żarówek w tylnej lampie, poprawna zamiana i po problemie I jeszcze jedno, masz Avanta czy Sedana? -
[ALL B6] Instalacja czujnika deszczu + MCE Swap z B7
Ra4al odpowiedział(a) na KFX temat w Audi A4 B6/B7
Zwłoki nie zniwelujesz, miganie xenonu u mnie nie występuje,jakie masz kodowanie dokładnie?? Co do błędu tylnych lamp trzeba zmostkować żarówki w lampie, masz to opisane w pierwszym poście Noi musisz dołożyć jedną przeciwmgielną bo w B7 masz dwie -
Tak poglądowo: 2.5 TDI: 2.0 TDi
-
Ja po swapie miałem oba IC z 2.5TDi, podstawowym problemem jest to iż IC z 2.5TDI ma jedno wejście do góry i trzeba robić to na silikonach tuningowych, oraz kolejnym i chyba o wiele większym problemem jest to iż IC z 2.5TDi ma aż dwa wyjścia na dole. U mnie gdzie pas przedni mam dalej z 2.5TDi to akurat nie był problem, ale u posiadaczy oryginalnego 1.9TDi oznacza to dość dużą rzeźbę z silikonami. Zatem gra nie warta świeczki, lepiej na prawdę zainwestować w IC z BRD, bądź FMIC, które wcale nie musi być duże i widoczne, można założyć z 2.0/3.0 TDi i wcale nie rzuca się w oczy, a daje o nie lepsze rezultaty niż podwójne SMIC, dla tego u mnie IC z 2.5TDi leżą w garażu i się kurzą
-
Tak, EGROff dobrze zrobiony Jeżeli chcesz się troszku przyuczyć do modyfikacji wsadów, i zrobić pierwszy soft który będzie w miarę bezpieczny dla silnika, a da już jakiś odczuwalny przyrost,to polecam wczytać się w tę lekturę: https://sites.google.com/site/vagecumap/winols-map-changes-from-pd-130-bhp-to-pd-150-bhp Tylko Boost map nie przekraczaj na razie 2450mbar ID nie musisz ruszać dla takich początków To są dopiero początki, później zaczyna się prawdziwe wertowanie anglojęzycznych for w szukaniu podpowiedzi, bo na prawdę nikt nie da odpowiedzi na tacy, jak np zrobić 170KM z AVF/AWX