Ja zrobiłem przy 210 tyś. To powiem Ci że gniazdo walka oraz sam imbus nosiły znikome ślady zużycia jak i gniazdo pompy. Wiadomo nic nie jest wieczne Ale przy regularnej wymianie oleju co 10 tyś. Nie powinno być z tym problemu. Ja walki z o obudową kupiłem za 350 pln kolo to na wał kupiłem nowe Ale nie pamiętam ile dałem w serwisie. Kupiłem również śrubę koła pośredniego i nowe podkładki do niej. Chyba cała operacja nie przekroczyła 600 pln. Nie liczę rozrzadu który przy okazji wymieniłem. Wysłane z mojego SM-G930F przy użyciu Tapatalka
Ja u siebie w BLB zmieniłem na koła napęd pompy i jest ok , po co poprawiać fabrykę. Producent zaleca wymianę napędu pompy w tych silnikach z łańcucha na koła zębate Wysłane z mojego SM-G930F przy użyciu Tapatalka
Ta przepustnice to kilka funkcji spełnia. A zachowanie auta zależy co dokładnie w niej jest uszkodzone . Wysłane z mojego SM-G930F przy użyciu Tapatalka
Czy śruby do pompek były nowe ?? Producent wymaga nowych po demontażu pompek. Czy zestaw uszczelek był razem z grzybkami ?? Czy pompki były regulowane ?? Jak wyglądają korekcie ? Wysłane z mojego SM-G930F przy użyciu Tapatalka
A sprawdzałaś instalację elektryczną pompowtrysku najczęściej pada wtyczka którą jest podłączona do pompki trzeba piny poprawić i powinno być ok jeśli tak to wymienić instalację w glowicy na nową i po problemie Wysłane z mojego SM-G930F przy użyciu Tapatalka
Wpływa na pracę silnika ma 2 zastosowania 1. To gaszenie silnika 2. To działanie jako przepustnice powietrza jak w silniku benzynowym Wysłane z mojego SM-G930F przy użyciu Tapatalka
Przyczyną tego może być przepustnice (klapa gaszonca) zobacz parametry jej podczas przyspieszenia (brak błędów w sterowniki ??) Wysłane z mojego SM-G930F przy użyciu Tapatalka