Skocz do zawartości

hoodini

Pasjonat - Nowicjusz
  • Postów

    11
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

O hoodini

Informacje

  • Imię
    Lukasz
  • Miasto
    Poznań

Auto

  • Model
    A4 B8 Allroad
  • Nadwozie
    Avant
  • Rok produkcji
    2009
  • Silnik
    2.0 TDI
  • Kod silnika
    CAHA
  • Napęd
    quattro
  • Skrzynia
    Manual
  • Paliwo
    ON

Osiągnięcia hoodini

0

Reputacja

  1. Moja NAVI to : HNav_EU_K0022_1_D1 Jaki ekran ? Nie wiem. Obudowa , którą mam oryginalnie, ma literę "H" na końcu. Pytanie : czy z literą "G" też będzie pasować. Przepraszam, że się narzucam, ale na prawdę jest to dla mnie problem. Wszędzie gdzie dzwonię nikt nie potrafi lub nie chce udzielić mi odpowiedzi. Jeśli tutaj nikt mi nie pomoże to już nikt tego nie zrobi. Chyba, że mój problem jest na tyle oczywisty, że aż głupi i części z "H" i "G" niczym się nie różnią.... ? Podaję jeszcze VIN w razie gdyby ktoś chciał mi udzielić odpowiedzi: WAUZZZ8K1AA001920
  2. Moja NAVI to : HNav_EU_K0022_1_D1 Jaki ekran ? Nie wiem. Obudowa , którą mam oryginalnie, ma literę "H" na końcu. Pytanie : czy z literą "G" też będzie pasować.
  3. Witam, czy ktoś może wie jakie są różnice w elementach : 8K1 857 186 H oraz 8K1 857 186 G ? Jest to ramka , obudowa , półka , dekor wyświetlacza MMI w kolorze R66 flex-metaliz. Czy pasują one zamiennie ? Czy ktoś miał je w ręce obie i miał możliwość porównania? Zależy mi na informacji gdyż zostałem zmuszony do wymiany tego elementu. Dzięki za wszelką pomoc. Pozdrawiam
  4. Witam. Chcę profilaktycznie wymienić KOMPLETNE sprzęgło do a4 b8 allroad 2.0 caha 170KM rok 2009. Przebieg 225tys. Prawdopodobnie sprzęgło jeszcze fabryczne. Piszecie wciąż o silniku caga itp. Nic o caha. Proszę o podpowiedź jaka firma będzie odpowiednią LUK czy SACHS oraz co wchodzi w kompletny zestaw sprzęgła. Co ewentualnie musiałbym dokupić dodatkowo? Nie chcę nic ulepszać. W grę wchodzi tylko wymana.Proszę o pomoc w miarę szybko gdyż niedługo przyjadę do Polski i jestem ograniczony czasowo. PROSZĘ.... PLEASEEE..... PLIZZZZZ.....
  5. Witam, trochę to trwało, zanim znalazłem czas aby tu zajrzeć. Przepraszam za to. Praca i zmiany w życiowe, ale problem rozwiązany. Ładowanie alternator : 14,6 v Ładowanie podszybie : 14,4 v Ładowanie akumulator : 14,2 v Winna była wtyczka, którą się podpina pod alternator. Była niedopięta (wciśnięta) do końca. Błahostka , a tyle problemów. Pozdrawiam i dziękuję za zainteresowanie moją sprawą.
  6. Witam. Mam sprawę. Wymieniłem regulator napięcia w alternatorze valeo ponieważ skończyły się szczotki.Myślę,że normalna rzecz,która się zużywa i nie jest wieczna. Nie było ładowania. Nie wymieniłem samych szczotek tylko caly regulator. Alternator valeo to i nowy regulator też valeo dokładnie taki sam jak był. Ładowanie wróciło do normy : 13,8V. Jednak jest pewien problem. Po wymianie obroty silnika na biegu jałowym wzrosły do 1000/min. Nawet po rozgrzaniu. Czy to normalne? Chyba nie, dlatego potrzebuję wiedzy specjalistów którzy pomogą mi przywrócić 900/min. Dodam,że zabrakło mi ładowania podczas jazdy do pracy. Na miejsce dojechałem bez świateł i wszystkich systemów. Pracował tylko silnik. Aku był pusty na tyle, że nie dało już rady ponowne uruchomienie z kluczyka. Pomógł kolega,który podpiął się kablami pod mój aku i około godziny go ładował. No i jeszcze jedno: dojechałem do pracy i wtedy przed zgaszeniem silnika zauważyłem na parkingu obroty 1000/min. Myślałem, że po wymianie regulatora wszystko wróci do normy,ale się myliłem. Czy potrzebna jest jakaś adaptacja nowego regulatora? Czy może trzeba pokasować wszystkie błędy w komputerze? Czy może coś jeszcze innego? Audi a4 b8 allroad 2009r. 2,0 Tdi, 170 KM, CAHA. Pozdrawiam
  7. Dzięki za foto.Jak zdemontować te plastiki? Nie widzę żadnych śrubek ani wkrętów. Czy są one na "wcisk"? Na jakieś zatrzaski? Nie chcę czegoś połamać, bo to przecież plastik...
  8. Wielkie dzięki. Jeśli możesz to poproszę o tę fotkę. Do wtorku poczekam.
  9. Czy dużo jest zapasu tego wężyka żeby można było go wyciągnąć na zewnątrz? Bo rozumiem, że ta gumowa przelotka jest do zdemomtowania? No i trochę mało informacji dostałem... Za wszelkie info będę bardzo wdzięczny.
  10. Przepraszam, ale mam problemy z komuterem i chyba zaraz wyląduje on za oknem
  11. Witam.Ja mam ten sam problem w a4 b6. Płyn zalewa mi bagażnik i cieknie od strony zawiasu klapy po prawej stronie.Prawdopodobnie pękł na "łączniku klapy". Gdzie to jest? Na zewnątrz czy pod plastikiem na zawiasie? Czy jest do tego dostęp? Czy trzeba zdjąć tapicerkę klapy? Jak to zrobiłeś? Jak połączyłeś? Demontowałeś coś? Możesz dokładnie to opisać? Będę wdzięczny.Proszę...
  12. Od sierpnia 2013 jestem posiadaczem a4 B6 kombi z 2003r. Od jakiegoś czasu jestem też zarejestrowany na tym forum i przyznam się,że zaglądałem tu szukając odpowiedzi na różne pytania bez przywitania się.Przepraszam,ale jednocześnie liczę na wyrozumiałość z Waszej strony.Mam też nadzieję,że tak jak do tej pory znajdę tu pomoc w tematyce dotyczącej tej marki,gdyż jest to moje pierwsze audi i jestem w nim zakochany,a do tego jestem przewrażliwiony na punkcie każdej nawet najmniejszej usterki.Jeśli jakąś znajdę to zaraz muszę ją zlikwidować,bo jak się okazało w 10 letnim aucie zawsze coś się pojawi czego nie można było zlokalizować podczas zakupu.Dlatego liczę na Waszą pomoc w przyszłości i jeszcze raz wszystkich witam i pozdrawiam!!!
×
×
  • Dodaj nową pozycję...