Skocz do zawartości

najkpio

Pasjonat
  • Postów

    27
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

O najkpio

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

Osiągnięcia najkpio

0

Reputacja

  1. witaj , napisz do mnie @ [email protected] wysle ci zdjecia jak masz rozwiązać ten problem. Sam miałem taki 5 lat temu.
  2. Witam . Mam ostrzeżenie dla posiadaczy amerykanskich wersji A4. Pod żadnym pozorem nie wyrzucajcie kata jesli macie instalacje LPG!!!!! Na 100% pojawi się wam check . Temat osobiście przerabiałem mimo zapewnień Pozka po czym finał był taki że kat wrócił na swoje miejsce a ja zostałem biedniejszy o 800zł . Wszystko w firmie El-Tec. Właściciel sam stwierdził że amerykańce są chyba bardziej czułe na temperature itp. Stosowali różne położenia drugiej sondy ..niestety to nie pomagało...wróciła fabryka . Dokładnie chodzi o silnik AMB 170KM. Pozdrawiam wszystkich
  3. Instalka od sierpnia zalozona i zrobione juz jakies 9tys km na gazie...
  4. To prawda z egp . Chodzi o moje A4 ktore pali na miescie nawet 20l - na trasie przy 120 okolo 13-14 taka robote Egp odwalilo. Sam montaz trwal 3.5h i byl perfekcyjny. Mam instalacje BRC z najwiekszym reduktorem brc i obecnie zalozone wtryski keihn -- poprzednio byly brc i tak samo sie sprawowaly- keihn pracuja bezglosnie - pozatym bez roznicy . Piotr z Egp podmienial juz sonde lambda na nowa, teraz ma pomysl zeby przeplywke dac nowa-- wiem ze to nic nie da ale niech dzialaja. Bo na zwrot kasy nie mam co liczyc. I nie wierze ze Prins by tu cokolwiek pomogl -- taka jest takze ich opinia. Moze problem tkwi w tym ze to wersja USA? Choc EGP twierdzi ze nie.. Benzyna cenowo spada a gaz w gore-- super wyszedlem na instalce
  5. Sluchaj ale ja mam automat wiec trzeba z litra chyba doliczyc do spalania i by sie zgadzalo. Gaz montowalem miesiac temu w EGP w wawie. Troche mnie przeraza takie spalanie kolo 17 litrow- co sadzisz o wycinaniu katalizatora? Poziek twierdzi ze to konieczne , dobry gazownik w EGP ze nie
  6. Mam pyt do Bero: widze ze masz brc i quattro - powiedz czy to realne ze moj 1.8t 170km quattro i tiptronic moze na miescie palic 17litrow gazu bez wiekszego butowania?
  7. Powiedzcie mi ile moj powinien palic 1.8T quattro automat bo mi ostatnio spalil 17l gazu w miescie przy klimie non stop? za duzo?
  8. Poziek wiesz ze EGP jest tylko dzieki Tobie wiec jak cos to..... Wierze ze bedzie dobrze. Musze tylko gdzies kupic Glycoshell bo oni maja jakis swoj firmowy plyn chlodniczy. Troche mnie zmartwiles ze musze co 15tys wymieniac swiece platynowe. Myslalem ze co 10-15 wymienia sie zwykle NGK V-line . Normalnie platynowki maja przebieg 70-90 tys km (w innych autach) irydowe o 20 wiecej. Wiec 1.8T co 15tys PFR6Q?[br]Dopisany: 04 Sierpień 2008, 23:43 _________________________________________________I po instalacji w EGP. Poziek miał racje-- super profesjonalisci przez duze S. Całkowity montaż trwal 3 i pół godziny- w tym wlew gazu przy wlewie paliwa. Wszystko perfekcyjnie rozmieszczone i zamaskowane jak tylko można. Kolektor wiercą i wtlaczaja cisnienie zeby opilki sie nie dostały do silnika. Nie trzeba go demontowac. Nie wpinaja sie przewodami przy cewce. Wszystkim polecam EGP nawet z innego wojewodztwa. Sam jechalem 130km Warto!!! Apropo pan Piotr Z EGP radzi wymieniac platynowki co 30tys km
  9. Witaj ja jestem na swiezo z instalacjami bo sam bede montowac. Stag 300, wtryski magic jet (absolutnie nie z zestawu staga) reduktor 300km czyli np KM gold ostatecznie KM silver no i przewod 8mm----smigasz. Ja ze wzgledu na pewne komplikacje musze zakladac BRC
  10. Jeśli EGP ma tak dobrą opinie to chyba nie robią lipy, tak wlew gazu na pewno robie przy wlewie paliwa, nie widze innej opcji (wlasnie chce taka przejsciówke). A co sądzicie o tej przeróbce? W czwartek montaż LPG ..Miejmy nadzieje ze ustrzege sie przed check engine
  11. Dlatego oddaje auto w rece EGP mysle ze lipy nie zrobia-- tym bardziej ze Poziek ich tak chwali- wiec zaufalem- jade 130km
  12. jesli przegladales zdjecia co zrobilem to zobaczysz ze podloga jest uniesiona o jakies 1,5cm zeby przewody od filtra nie byly naciskane. Butle wieksze niz 44l maja chyba kolo 25cm wysokosci wiec moze odstawac podloga a tego bym nie chcial. Sam jestem ciekaw czy sciagaja kolektor -- tez mysle ze nie bo potem gorzej z serwisem listwy
  13. Interesuje mnie czy fabryczne wtryski Brc dobrze sie spisuja przy tym silniku? Co sadzisz o przeniesieniu tego filtra. Ile litrow płynu chlodzacego wchodzi do tego silnika ?
  14. Witam wszystkich , wkoncu udało mi sie przenieść nieszczęsny węglowy filtr par paliwa. Operacja trwała koło 3h. Zastosowałem grube przewody gumowe odporne na działanie paliwa. Wydaje mi sie że jest to opcja najlepsza z możliwych. W chwili obecnej filtr zajmuje miejsce po schowku , ale w najbliższym czasie schowek zmniejszony (zespawany) i wróci na swoje miejsce (przez co filtr zostanie ukryty) . Gazik montuje w EGP juz w czwartek. Zaproponowano BRC Sequent 24 w cenie 3200 z wlewem gazu przy korku paliwa i reduktorem do 300KM. Mam nadzieje ze tym fachowcom nie musze mówić o przewodzie 8mm?? . Prosze o wypowiedzi i sugestie. Czy pozostac przy fabrycznych wtryskach BRC ktore pewnie beda w zestawie?Zbiornik w kole bedzie o pojemnosci 44l zeby tył za bardzo nie przysiadł Fotki z przeniesienia filtra par http://picasaweb.google.pl/najkpio/FiltrParPaliwaPrzeniesienie
  15. Chcialem zainstalowac gaz do mojej a4 1.8t quattro 2004 ktora sprowadzilem z usa. Wczoraj zadzwonil do mnie znajomy i powiedzial ze sprawdzil w serwisie ze auto ma jakis system OBD na kalifornie i ze nie ma szans zeby zainstalowac sekwencje, prosciej mowiac wtryski inaczej pracuja- 3fazowy wtrysk?? prosze o pomoc czy na pewno tak jest nr vin WAULC68E44A133185 (zaczynam popadac w depresje) Prosze uzywac prefiksu przy nazwie tematu.poprawione
×
×
  • Dodaj nową pozycję...