Skocz do zawartości

waldi2807

Pasjonat - Nowicjusz
  • Postów

    17
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Reputacja

0

O waldi2807

  1. A czy to nie problem gdzieś z układem paliwowym jak bipy wchodzą mocno na minus?
  2. waldi2807

    Prośba o analizę loga

    Posprawdzaj podciśnienia, wszystkie wężyki.
  3. Może to przez olej w dolocie jak to w naszych silnikach jest. u mnie zadymi lekko ale po dłuższym postoju np po nocy rano ale to dziwnie bo nie przy rozruchu a w momencie ruszania z miejsca i to tylko przez moment.
  4. Nie wiem sam dokładnie jak ale wydaje mi się że jak już chyba ktoś pisał że wszystkie wskazania z każdego koła powinny być jednakowe a jeżeli któreś odstaje od reszty choćby minimalnie to można by jeszcze sprawdzić czujnik który ewentualnie źle wskazuje. Słyszałem o podobnym przypadku (objawach) przy zabrudzonym lub uszkodzonym czujniku abs Czasem przeczyszczenie załatwia sprawę.A może jak nie to jeszcze wianek na przegubie lub piaście coś tu miesza...(brud albo inne uszkodzenie)
  5. No chyba najlepiej vagiem.
  6. Termostat do wymiany jeżeli nie grzeje się bardziej.
  7. Witam,ja bym jeszcze sprawdził taśmę w kierownicy bo ona przecież też jest zakodowana do ABS-u i współpracuje z nim. (Chodzi mi o czujnik skrętu kierownicą w niej,wiem że przy kodowaniu sterownika ABS musiałem ustawić wg VAG-a na zero i kodować bo ma to dość istotne znaczenie a po kodowaniu test drogowy,hamowanie na skręconych kołach itp)
  8. A czy z tych da się coś "wywróżyć" Log (0 - 008) Log (1 - 000) Log (2 - 001) Log (3 - 003) Log (4 - 007) Log (5 - 013) Log (6 - 014) Log (7 - 004) Log (8 - 018) Log (9 - 023) Powiedzcie mi co się sprawdza w tej grupie licznika stan licznika...... Log (10 - 002) ---------- Post dopisany at 20:09 ---------- Poprzedni post napisany at 20:06 ---------- BS Log (0 - 000) Log (1 - 003) Log (2 - 011) ---------- Post dopisany at 20:11 ---------- Poprzedni post napisany at 20:09 ---------- A o co chodzi w tych z klimy czy tu wszystko gra? Log (0 - 006) Log (1 - 001) Log (2 - 007) Log (3 - 006) ---------- Post dopisany at 20:13 ---------- Poprzedni post napisany at 20:11 ---------- A tu zrobiłem trzy grupy przy rozruchu. Log (0 - 013,018,023) ---------- Post dopisany at 22:04 ---------- Poprzedni post napisany at 21:56 ---------- Mogę liczyć na jeszcze jakieś opinie tych logów?
  9. A to inny problem jak mi się zaś rozkodowała pompa ABS to zapaliły ABS,ESP i wykrzyknik hamulca i trzy sygnały dźwiękowe to musiałem zakodować pompę a po zakodowaniu właśnie owy test musiałem zrobić(coś tam-jechać nie za szybko 30KM/h chyba zahamować na skręconych kołach potem zaś ruszyć zaś zahamować) wtedy po kolei gasły i do dzisiaj spokój mam. Zobacz jak się zalogujesz na ABS jakie masz kodowanie pompy. może tylko musisz zrobić ten test tylko uprzednio możliwe że trzeba wejść do odpowiedniej grupy czy coś. Musisz pogrzebać na forum to znajdziesz jak to się robi.Ja na forum passata gdzieś to znalazłem.
  10. W najbliższych dniach nie dam rady ale jak już zdołam je zrobić to niezwłocznie wrzucę tu. A to z tych nie da się nic wywnioskować?
  11. Ja tak miałem jak mi owy czujnik padł a drugim razem jak żarówki się popaliły w tylnych lampach i tylko się zapalał trzeci stop. teraz mi się pokazują czasami ale vag pokazuje czujnik na przednim kole. Jeśli pokazuje Ci czujnik stopu a na pewno jest już sprawny to może gdzieś na złączkach nie kontaktuje albo jeszcze może jest to wina ustawienia jego względem pedału...nie pamiętam właśnie czy jest tam regulacja(w starszych modelach była)ale ja zaś mam też passata b5fl ale tiptronic,to też mam trochę inny czujnik.
  12. Tak myślałem ale nie miałem pewności a jak z tym EGR-em jest on może zaślepiony?
  13. Możesz bardziej przybliżyć odnośnie tego"VTG"
  14. Niby dobrze ale przy wyższych prędkościach już słabo idzie np do 140km/h dość dobrze a dalej już nie za dobrze no i dość duże spalanie,na razie próbowałem tak do 170-180km/h ale dalej to chyba z wiatrem i z górki bym musiał Przy ruszaniu dłuższą chwilę myśli,może to przez to że to tiptronic ale czasami wydaję mi się że za długo się zbiera...ale po chwili wciska w fotel:grin:
  15. No właśnie nie wiem do końca jak pracuje geo, czy bez podciśnienia powinna przeładować czy w nadmiarze jego. A co z zaworem wszystko z nim w porządku??
×
×
  • Dodaj nową pozycję...