Skocz do zawartości

pinciol77

Pasjonat
  • Postów

    59
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

O pinciol77

Informacje

  • Imię
    Karol
  • Miasto
    Podkarpacie

Auto

  • Model
    A4 B5
  • Nadwozie
    Sedan
  • Rok produkcji
    1997
  • Silnik
    1.9 TDI
  • Napęd
    FWD
  • Skrzynia
    Manual
  • Paliwo
    ON

Osiągnięcia pinciol77

0

Reputacja

  1. A propo tych końcówek drążka firmy Meyle HD, to nie wiem czy koledzy zauważyli ale one nie mają tych gum pomiędzy śrubą a końcówką,tak jak to jest w oryginale ( jest to tak jakby jeden połączony ze sobą element), tak jak to było też w wersjach końcówek od zawieszeni bodajże S4.
  2. W AFN pompa wody nie jest na pasku rozrządu tak jak w Twoim silniku.
  3. To raczej nie ucieka z tej śruby regulacyjnej, masz już najprawdopodobniej nieszczelną maglownie i cieknie z pod tej gumowej osłony. Jak magiel jest zamontowany, to ta śruba regulacyjna jest skierowana w dół i dlatego mogą być tam też ślady płynu.
  4. No rzeczywiście dziwna sprawa z tym filtrem paliwa, pewnie też spróbuję wymienić. Mam kangury na zimnym, wymieniłem już kompletne sprzęgło sachs, poduszki pod silnikiem oraz czyściłem nastawnik pompy i nadal to samo. Skrzynia raczej ok, nie huczy i biegi wskakują idealnie. Nadmienię, że tak jak kolega Majkeltaker mam filtr boscha i objawy zaczęły się jakiś czas po jego wymianie(tak mi się teraz przypomniało) heh ale czy jest jakieś konkretne powiązanie?
  5. Miałem identyczny problem w 1.9 tdi tylko w audi 80 Tak samo po podaniu napięcia na pompę odpalał. Nie świeciła się w ogóle kontrolka świec. Okazało się że przekaźnik miał zimne luty w środku. Wymieniałeś przekaźniki na nowe czy używki, jak na używki to sprawdź jeszcze jakim innym lub podmień na chwile od kogoś. Sprawdź także wtyki pod przekaźnikiem czy nie są zaśniedziałe.
  6. Przełącznik zapłonu i rozrusznika wg. etki http://zapodaj.net/17da3fa54a3c2.bmp.html W sklepie powiesz kostka stacyjki i na pewno będą wiedzieli o co chodzi.
  7. Nie jest żadną normą, jak dobrze odtłuścisz powierzchnie i nie za mocno dociśniesz to będzie na długo spokój. Przeważnie po jakimś czasami cieknie tym którzy niezbyt dobrze się do tego przyłożyli. I kupili najtańsze oringi pod dekiel.
  8. Kolego ściągasz plastikowy kapturek, odkręcasz nakrętkę, zdejmujesz tą metalową pokrywkę i gumkę pod nią.(ze wszystkimi trzema robisz tak samo). Następnie ściągasz węże z zaworu odmy i dźwigasz do góry całą pokrywę zaworów. Po nią masz jeszcze 3 okrągłe gumowe uszczelki no i oczywiście uszczelkę główną. Radzę wymienić komplet, wtedy na długo będziesz miał spokój. Najlepiej uszczelki kupić w komplecie.
  9. Do przykręcenia sprzęgiełka potrzebny jest specjalny klucz, odkręć alternator zdemontuj koło pasowe i zawieź do warsztatu niech Ci przykręcą( ja tak robiłem bo nie miałem tego klucza) koszt nie powinien przekroczyć 20zł. Nie wiem jakie poduszki masz w 1.8T u mnie pod silnikiem są olejowe a pod skrzynią zwykłe gumowe. Zwróć uwagę czy poduszki nie są popękanie, zgniecione, zaolejone, zerwane. Odbojnik nie powinien się opierać, powinien być mniej więcej centralnie ustawiony, ponieważ może przenosić niepotrzebne drgania na karoserię. Jest on z tego co pamiętam regulowany na fasolkach.
  10. Napinacz nie będzie gładko i całkowicie bez telepania pracował dopóki nie zamontujesz sprzęgiełka na alternatorze. Rozpędzony alternator daje duży opór na napinacz jak i na pasek. Zrobisz jak uważasz. Co do poduszek to najlepiej we dwoje sprawdzać. Jeden siedzi w aucie zaciąga ręczny i rusza do przodu i do tyłu a drugi obserwuje po kolei. Dobrze jest to sprawdzić na kanale bo od spodu też można sprawdzić także poduszki pod skrzynią biegów
  11. Myślałem, że to może być uszkodzony czujnik temperatury ale jak u Ciebie to podobnie wygląda to tak ma chyba być. Może ktoś jeszcze się wypowie?
  12. Tak temperaturę mam na kanale 49 ale tam wartość zaczyna się od 49 a przecież temperatura na zimnym jest dużo niższa.
  13. Witam, mam pytanie u mnie na 49 kanale kilmatronika jest pokazywana temperatura silnika( zgadza się z tą co jest na zegarach). Mam pytanie, bo u mnie ta wartość zaczyna się od 49 stopni i dochodzi do 87 stopni(czyli prawidłowo) czy też tam macie u siebie, że zaczyna pokazywać od 49 stopni? Co jest dokładnie na kanale 51 bo według niektórych rozpisek tam powinna być temperatura silnika, ale znowu na tym kanale wartość po bardzo krótkim czasie osiąga 90 i stoi.
  14. Kolego włączasz Vaga i włączasz test elementów wykonawczych w module silnika. Są dwa testy które załączają: * przekaźnik małej mocy grzewczej (grzeje jedna ze świec) * przekaźnik dużej mocy grzewczej (grzeją bodajże wszystkie 3 lub dwie) Powinieneś przy tym usłyszeć załączanie się przekaźników. Warunki załączania podgrzewacza: - temperatura powietrza poniżej 5 stopni - temperatura płynu chłodzącego poniżej 70 stopni - obciążenie alternatora nie może być większe niż 50% - obroty silnika powyżej 800 Nie jest konieczne ustawianie klimatornika na HI ani nawiewu na przednią szybę, jak co niektórzy sądzą. Z tego co zaobserwowałem u siebie to jedna świeczka zaczyna grzać coś po ok 10-20 sekundach od uruchomienia silnika. Po jakimś czasie uruchamiają się także pozostałe dwie, ale nie pamiętam po jakim one czasie startują. Przy załączaniu jest delikatny i chwilowy spadek obrotów i słychać "cyknięcie przekaźnika"
  15. Potwierdzam, najprawdopodobniej kostka. Lubi w niej pękać obudowa i sprężyna nie ma się na czym podpierać i nie wraca do właściwej pozycji. Może to także doprowadzić do spalenia rozrusznika gdy stacyjka nie odbije i zostanie dalej podawane napięcie na rozrusznik.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...