-
Postów
64 -
Dołączył
-
Ostatnia wizyta
Reputacja
3O Speedcam

Informacje
-
Imię
Daniel
-
Miasto
Podkarpacie
Auto
-
Model
A4 B8
-
Nadwozie
Limuzyna
-
Rok produkcji
2008
-
Silnik
1.8 TFSI
-
Napęd
FWD
-
Skrzynia
Manual
-
Paliwo
PB
Ostatnie wizyty
Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.
-
Witam, szukałem szukałem i nic znaleźć nie mogę. Kupiłem audi a1 po strzale, wszystko było ok do czasu. Wymieniłem deskę rozdzielczą poduszki i OK. na komputerze błąd żarówek, patrze brak świateł postojowych wymieniłem i tu zaczyna się problem. Światła postojowe świeciły się bez przerwy czy auto otwarte czy zamknięte, odłączyłem przełącznik świateł nadal bez zmian, po pewnym czasie dałem sobie spokój i zapomniałem odłączyć akumulatora, wracam po 2 godzinach i auto brak reakcji tylko działa podświetlenie przełączników drzwi, podłączyłem akumulator do ładowania i za chwile próbuje włączyć zapłon i tu niespodzianka żadna kontrolka się nie pali, klimatronic radio no totalnie nic, sprawdzam bezpieczniki spalony od Bordnetz oraz drugi Bordnetz od oświetlenia lewej strony. Wymieniłem bezpieczniki na nowej o tej samej mocy i jak tylko wsadzę bezpiecznik od lewej strony to sekunda i dymi się. Zdarłem deske i zauważyłem że przy spaleniu bezpiecznika dymi się w okolicy wiązki modułu komfortu. Czy przez nie odłączenie akumulatora mogło coś spalić w module komfortu ? czy coś się stopiło i robi w module zwarcie dlatego się tam dymi ? Dodam, że mimo tych problemów auto odpala na sekundę i gaśnie, póżniej kręci i już nie odpala. vcds pokazuje że silnik zablokowany przez immobilizer ale głównie martwi mnie brak zasilania i palenie bezpiecznika Proszę o pomoc bo już nie wiem co robić. VCDS łączy się z wszystkim oprócz modułu komfortu i centralnej elektryki Jest wstępna diagnoza. stopiło moduł komfortu na wtyczce A ...
-
Jeszcze panie Kierownik drugą wtyczkę z lampy w klapie i jesteśmy w domu witam, dopiero znalazłem czas na zmianę lamp, właśnie jestem po zabiegu, wszystko pięknie śmiga kodowanie przez vcds'a bezproblemowo.
-
może tarcza ma bicie
-
to dałeś teraz po całości - odzew na post z 2012 roku :]
-
Jaki numer wkładu lusterka poliftowego od pasaZera
Speedcam odpowiedział(a) na hektor1990dzn temat w Audi A4 B5
audi - 4B1 857 536C - małe podgrzewane -
górny lewy przedni - JTC421 (TRW) - 8E0407505C - AUDI lewy dolny (banan) - JTC348 (TRW) - 8E0407693K - AUDI końcówka drążka lewa/prawa - JTE143 (TRW) - 8E1422065G - AUDI
-
co prawda z olejowymi nie słyszałem nic złego, ale o paliwowych to już masę złych opinie słyszałem. Auto na nowym Boschu gorzej chodziło niż na starym filtrze. to samo o świecach Boscha - nigdy więcej.
-
ja również na Mann-Filter i jest OK. nie polecam Boscha
-
OK to czekam na foteczki dzięki
-
pietasz mam sprawę do Ciebie, mógłbyś mi wysłać fotki z kablami z wtyczek lamp ? chodzi mi o to jaki kolor kabla do którego pinu w lampie.
-
Czyli jednak w porządku ludzie z honorem, bo znam przypadki takich sytuacji co idą w zaparte i dla nich nie ma problemu a czasami lepiej stracić 100 zł a zostawić przy sobie klienta niż zarobić i już więcej tego klienta nie widzieć na oczy. tym bardziej, że wiadomo jak działa droga pantoflowa - nie stracisz 1 klienta a kilku kilkunastu
-
ewidentnie mechanik spier****ł robotę. przy montażu uszkodził gumę a teraz mówią żebyś jeździł i się nie przejmował bo trzeba robić 2 raz ale tym razem za darmo, i w najlepszym wypadku jak znajdą taką gume to wymienią gumkę a jak nie to będą musieli kupić nowy wahacz, więc będą się bronić rękami i nogami. Dlaczego Ty masz płacić zapłaciłeś już za usługę i oczekujesz że usługa będzie zrobiona dobrze a jeżeli popełnili błąd to już ich problem. Jeżeli są ludźmi z honorem to przyznają się do winy i zrobią CI to ale jeżeli to ludzie beznadziejni to najpierw CI będą wciskać że jest OK i można jeździć a jak już się zgodzą na robotę to będą próbowali od Ciebie wydoić kasę. Są tylko ludźmi, każdy popełnia błędy, różnica jest taka, że niektórzy potrafią się do błędu przyznać a inni nie.
-
ja używam masę uszczelniająca Dirko z Elringa i jestem zadowolony, także polecam
-
a co ma czujnik ABS do wpadania pedału hamulca ? zmień mechanika. Jeżeli nie jest układ zapowietrzony trzeba posprawdzać przewody hamulcowe, zaciski a na końcu pompke hamulcową servo itd
-
nie będzie smarowania i z biegiem czasu się rozleci. Ale to nie musi być wina wahacza tylko niewłaściwy montaż i mechanik uszkodził gumę tam gdzie jest ta sprężynka i tą gumę trzyma.