Skocz do zawartości

johness

Pasjonat - Nowicjusz
  • Postów

    11
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

O johness

Informacje

  • Imię
    Johness
  • Miasto
    Darłowo

Auto

  • Model
    A4 B7
  • Nadwozie
    Avant
  • Rok produkcji
    2006
  • Silnik
    2.0 TFSI
  • Kod silnika
    1B
  • Napęd
    FWD
  • Skrzynia
    Manual
  • Paliwo
    PB

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

Osiągnięcia johness

0

Reputacja

  1. Olej wymieniam co 10K nie przekraczam tej granicy. Może warto zrzucić miskę żeby zerknąć czy wszystko ok? Jak myślicie?
  2. W mojej A4 B7 2.0TFSI przy ok. 200k zapalała się kontrolka silnika ale co ciekawe tylko jeśli przekraczałem prędkość 140km/h. Jeśli jechałem poniżej to wszystko było ok. Okazało się, że po zdjęciu miski smok był tak zawalony syfem, że nie dało się go odczyścić. Wymiana na nowy rozwiązała problem. Teraz nakulałem już 273k i zastanawiam się nad wymianą smoka. Jak myślicie czy to już pora? Nic się nie dzieje, chcę to zrobić profilaktycznie.
  3. Dzięki. Rozbiorę i posprawdzam czy kable nie są gdzieś uszkodzone czy mają przejście.
  4. Mowa oczywiście o Audi B5 1,8 T rocznik 97. Jestem posiadaczem dwóch autek sorki nie dopisałem.
  5. Witam. Poszperałem troszkę po necie ale nie znalazłem nic konkretnego. Mianowicie wyświetlacz działał z przerwami, raz się załączał a raz nie, w końcu "padł". Rozebrałem deskę i o dziwo wyświetlacz na pewno działa, bo po podłączeniu wyświetlacza bezpośrednio do czujnika ładnie pokazuje temperaturę. Niestety gdy podłączę kostkę nie dostaje sygnału o temperaturze z klimatronika i teraz mam zagadkę. Czy mogę podpiąć czujnik bezpośrednio pod wyświetlacz, czy to nie będzie miało wpływu na działanie klimy? Może macie jakiś pomysł co się stało? Gdzieś czytałem o zimnych lutach w konsoli klimatronika, czy to może to? Dzięki za podpowiedzi.
  6. Jakieś półtora roku temu pisałem o sprzęgle, że wysoko łapie itp. Postanowiłem w końcu udać się do znajomego mechanika celem wymiany kompletnego sprzęgła. Okazało się po demontażu, że sprzęgło się skończyło i przy okazji zaczęło dojeżdżać dwumasę. Efekt był taki, że musiałem wymienić sprzęgło i koło dwumasowe. Koszty dość wysokie ale w dieslu były by większe Wniosek, warto zainteresować się sprzęgłem wcześniej zanim narobi nam większych szkód. Pozdrawiam.
  7. Witam. Moje zapytanie odnośnie sprzęgła jest następujące. Czy dwumasa czy jedno? Audi A4 1.8T benzyna silnik AEB rocznik 1997 mod. 1998. Chyba wszystko podałem. Jak potrzeba to dodam VIN. Z góry dzięki! Na razie większych problemów nie ma. Łapie strasznie wysoko i czasami ciężko wrzucić "jedynkę", ciężko chodzi (w porównaniu z B7 to jak bym traktorem ruszał). Żadnych niepokojących odgłosów nie ma. Czy wymieniać całość czy wystarczy Sprzęgło + docisk + łożysko? Z góry dziękuję za odpowiedź. Pozdrawiam.
  8. Użyłem PLAK'a wreszcie jest ok. Polecam ten środek. Tani i przede wszystkim dobry. Cena coś koło 19zł.
  9. Witam. Ja też się podłączę do wątku. Popieram poprzednią opinię nie kupujcie preparatu WURTH bo to kompletna kicha. Zużyłem cały i smród pozostał. Zalałem nim cały skraplacz i otwory od wentylacji. Miał wystarczyć na dwa razy . Kupiłem teraz PLAK jutro się za to wezmę jeżeli to też nic nie da to chyba udam się do serwisu od klimy.
  10. U mnie problem występuje tylko przy załączonej klimie na samym początku potem jest ok. Z tymi ultradźwiękami to chyba nietoperze chcą Ci wypędzić z tej klimatyzacji Może powtórze wszystkie zabiegi z innym środkiem. Słyszałem, że PLAK jest dość dobry. Ja użyłem do odgrzybiania preparat Würth ( http://lh4.ggpht.com/jacekwierzchowski/SBYAN40KJuI/AAAAAAAAALg/WRmzpnKuWVY/Zdj%C4%99cie%20wurth%20klimatyzacja.jpg?imgmax=512 ). Nie pomógł więc go nie kupujcie. Jak ktoś ma jakiś sprawdzony niech da znać. Pozdrawiam!
  11. Witam. Odgrzybiłem klimę zgodnie z topikiem: http://www.a4-klub.pl/smf/empty-t10719.0.html;highlight=klima+śmierdzi Wymieniłem filtr p.pyłkowy pod maską, preparat do odgbrzybiania zużyłem cały, powinien starczyć na 2 razy. Spryskałem przewody wentylacyjne i parownik. "Smród skarpetek" jest przez przez około 2-5 min po uruchomieniu autka rano i włączonej klimatyzacji tzn. jak postoi przez jakiś dłuższy czas potem jest ok. Czy o czymś zapomniałem? Może jednak wybrać się do profesjonalnego serwisu? Jakie jest Wasze zdanie. Pozdrawiam!!!
  12. Pochodzę z Darłowa . Jestem użytkownikiem forum od jakiegoś czasu ale dopiero teraz znalazłem chwilkę na napisanie kilku słów. Mam A4 z 97r. wersja 98 1.8T. Forum jest bombowe i już skorzystałem z jednej porady, za którą jestem bardzo wdzięczny. Mianowicie odnośnie odgrzybiania klimy. Świetna sprawa, zrobiłem wszystko sam i nie musiałem jechać do serwisu :> Pozdrawiam wszystkich użytkowników i na pewno będę tu zaglądał!!!
×
×
  • Dodaj nową pozycję...