-
Postów
475 -
Dołączył
-
Ostatnia wizyta
Reputacja
1O peacenotwar

Informacje
-
Imię
Ernest
-
Miasto
Łódź
Auto
-
Model
A4 B8
-
Nadwozie
Avant
-
Rok produkcji
2011
-
Silnik
2.0 TDI
-
Kod silnika
CAGA
-
Napęd
FWD
-
Skrzynia
Multitronic
-
Paliwo
ON
Ostatnie wizyty
Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.
-
2011 i multitronic. Ten drugi termostat jest na wężu między silnikiem a ścianą grodziową. szczerze nie wiem jak wygląda przy manualach.
-
CAGA i CAHA mają ten sam układ chłodzenia. Zależy który rok masz, bo widzę, że do 17.08.2009 ten termostat w tych silnikach nie występował. Ja kupiłem w ASO za 150zł bodajże ORI 03L121111AD. Niestety przyszła zimniejsza pogoda i okazało się, że nadal nie dogrzewa. Wymieniłem ten termostat na wężu wodnym i przy minusowych temperaturach dochodzi do 90* (oczywiście jadąc 1200 obrotów przy 60km/h się nie dogrzewa (dochodzi do ok 75), trzeba trochę depnąć. Ale jak złapie już 90 to nie schodzi). Użyłem termostatu 1K0121113A a dokładniej BEHR BERH TH575 i jest to termostat Audi ze zmazanymi oznaczeniami. Może dla dużego termostatu też behr byłby ori ze zmazanymi numerami (behr TI3487 ) Generalnie jak ktoś ma problem z temperaturą proponuję zmienić od razu oba termostaty i mieć spokój. Jeszcze niektózy zmieniają dławik 1J0122351 obok termostatu na wężu dla spokoju
-
Problemem w nowszych 2.0TDI jest to że po wymianie na inny niż oryginał, silnik się nie grzeje odpowiednio i stąd mit, że "Ten typ tak ma". Radzę Ci wymienić na ori z ASO ten termostat. Ten 03L121111AD ktoś na pewno od Ciebie odkupi z chęcią
-
Potwierdzam to samo - oring też warto zmeinić
-
Z tego co widzę, do 2009 roku układ chłodzenia był trochę inny. Na jednym obrazku jest na czerwono zaznaczony ten termostat plastikowy z nowszych modeli. Na drugim rysunku nie ma tego termostatu i to jest sprzed 2009. Widocznie u Ciebie on nie występuje. BTW zmieniłem dosłownie 2-3 dni temu termostat na ten 03L121111AD z ASO i problem zniknął. Przy okazji okazalo się, że w układzie chłodzenia "woda" była mega brudna. Sprawdź jak u Ciebie jest, bo nie wiem czy to nie było częściowo odpowiedzialne za ciężką sprawność układu chłodzenia. W zbiorniczku była czysta, ale reszta syf.
-
Moment Przecież masz rozpiskę przy wybieraku. Jak przesuwasz max do tyłu to jasne że będziesz miał S. Wystarczy nie przesuwać do S, a do D. Nie przekodujesz tego Multitronic nie pokazuje biegów dopóki go nie wrzucisz w M, gdzie emuluje on zwykłą skrzynię automatyczną z 8 przełożeniami. Ale taka jazda jest bez sensu, bo się traci to z czego słynie CVT czyli "nieskończoną" ilość przełożeń. Proponuję zapoznać się z tym jak działa multitronic, bo wydaje mi się, że brakuje Ci tej wiedzy
-
Dzięki
-
Bry Czy da radę spasować ten zderzak? Sytuacja podobna jak u kolegi powyżej - po rozrządzie słabo spasowane. Jeśli tak to czy dużo roboty? (Planuję zakup, ale to mnie niepokoi troche)
-
[S4 AGB] Stage 2 || 2.7 biturbo || Recaro || USA || Lift || 6-tłok Porsche
peacenotwar odpowiedział(a) na peacenotwar temat w Audi A4/S4/RS4 B5
Chodzi Ci o seryjne s4 b5 felgi? Czy może o te z Audi TT? -
S4 B6 BBK "S"pokojny rodzinny Avant Milltek Sport by Kacza.
peacenotwar odpowiedział(a) na Kacza temat w Audi A4/S4 B6
Tylko to dotyczy typowo b5. W stanach ma bardzo słabą opinię ta generacja s4. Mi się zdaje że po prostu nie umieją ich odpowiednio utrzymać i stąd takie mity ^^ Co do gwintu - którykolwiek KW. Byle by był inox dla świętego spokoju. Raz miałem KW i niedowierzałem że tak zawieszenie może chodzić -
[S4 AGB] Stage 2 || 2.7 biturbo || Recaro || USA || Lift || 6-tłok Porsche
peacenotwar odpowiedział(a) na peacenotwar temat w Audi A4/S4/RS4 B5
Kto Ci takich bzdur naopowiadał? Różnica jest ogromna. Seryjne hamulce to kibel. Po założeniu 6-tłoka normalna jazda jest prawie niemożliwa, bo auto tak nurkuje. Trzeba od razu tył dla balansu robić. Poza tym nie chodzi o samą siłę ale też o hamowanie z dużych prędkości. Hamowanie z 200 dla serii to wyzwanie. A BBK nawet tego dobrze nie odczuwa -
[S4 AGB] Stage 2 || 2.7 biturbo || Recaro || USA || Lift || 6-tłok Porsche
peacenotwar odpowiedział(a) na peacenotwar temat w Audi A4/S4/RS4 B5
Tajemnica handlowa. Źle na tym nie wyszedłem w każdym razie -
[S4 AGB] Stage 2 || 2.7 biturbo || Recaro || USA || Lift || 6-tłok Porsche
peacenotwar odpowiedział(a) na peacenotwar temat w Audi A4/S4/RS4 B5
Najprawdopodobniej na b5 battalion -
[S4 AGB] Stage 2 || 2.7 biturbo || Recaro || USA || Lift || 6-tłok Porsche
peacenotwar odpowiedział(a) na peacenotwar temat w Audi A4/S4/RS4 B5
Pasowały zobaczymy czy nowy właściciel ich nie zmieni. Tak, auto sprzedane W zamian w garażu stanęła Toyota Supra Twin turbo mk4 ^^ -
[S4 AGB] Stage 2 || 2.7 biturbo || Recaro || USA || Lift || 6-tłok Porsche
peacenotwar odpowiedział(a) na peacenotwar temat w Audi A4/S4/RS4 B5
Mały update. Nawet program ok 350hp sie pojawil. FlatShift i Launch Control tez A przede wszystkim autko wystawione na sprzedaz. http://www.olx.pl/oferta/audi-s4-b5-2-7-biturbo-stage-2-5-ac-schnitzer-CID5-IDhEiMb.html