Skocz do zawartości

LordFury

Pasjonat - Nowicjusz
  • Postów

    5
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

O LordFury

Informacje

  • Imię
    Bartek
  • Miasto
    Warszawa

Auto

  • Model
    A4 B8
  • Nadwozie
    Avant
  • Rok produkcji
    2013
  • Silnik
    1.8 TFSI
  • Kod silnika
    CJEB
  • Napęd
    FWD
  • Skrzynia
    Manual
  • Paliwo
    PB

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

Osiągnięcia LordFury

0

Reputacja

  1. Dowolny serwis/apka typu Motostat + skrupulatne wbijanie tankowań i przebiegów. Np. TT , GTI itd. (klik na obrazku po szczegóły)
  2. Cześć, W związku z generalną wymianą przydomowych flot Audi idzie na sprzedaż. Ogłoszenie dostępne tutaj: otomoto. KILKA AKTUALNYCH ZDJĘĆ: Pozdrawiam
  3. Takiego dawali jako służbówkę zamiast zwyczajowego paska/mondeo, więc już nie kręciłem nosem... Wolę określenie "zapracowanych". W każdym razie łapię się do grupy docelowej :). Działa normalnie. Pozdrawiam
  4. I na deser bagażnik. Tu obie lampki boczne poszły gładko, ale ta w klapie wymagała trochę gimnastyki, bo zanim złapało, to zażyczyła sobie kilku zmian kierunku i głębokości włożenia wtyczki, że się tak wyrażę. Jakaś wybredna taka, ale najważniejsze, że ostatecznie wszyscy zadowoleni . Wreszcie będzie coś widać przy pakowaniu się. W bogatszych egzemplarzach tu pojawiłby się jeszcze opis wymiany żarówek na LEDy w schowku, drzwiach, czy przy lusterkach w przesłonach przeciwsłonecznych, ale ja akurat w moim audi nie mam tego "problemu" . Odpowiednie oświetlenie tablicy jest fabrycznie, może z czasem dojdą jeszcze tylko przeciwmgielne. Generalnie jeśli ktoś się zastanawia, czy warto się w to w ogóle bawić, to pozwolę sobie podsumować, że owszem, warto. Wnętrze wygląda dużo bardziej na czasie, tym bardziej, że do stylistyki stosowanej przez audi wybitnie to pasuje. Tylko nie ma co próbować oszczędzić 50zł i kupować badziewia, lepiej zrobić to raz a dobrze. Pozdrawiam
  5. W drugiej kolejności podsufitka-tył. Tutaj poszło najszybciej, całość łatwo wychodzi (wyjmujemy cały element i potem zdejmujemy osłonkę) i do tego jest na najmniej upierdliwą ze wszystkich wtyczkę. PS. A z innej beczki, to widoczne na ostatnim zdjęciu lusterko bardzo polecam, jeśli ktoś lubi swoje dziecko i wozi szkraba tyłem z tyłu . Drobiazg, ale z kategorii takich, których w drugim aucie po jakimś czasie bardzo brakuje. Środkowy zagłówek w A4 strasznie upierdliwy pod kątem jego solidnego mocowania, ale trochę walki i też da radę zamontować.
  6. Odświeżamy wnętrze, a więc na na początek wspomniane w pierwszym poście porządne oświetlenie LED. Nie badziew z allegro, tylko porządne moduły od kolegi tomnika. Zamontowane zarówno w A4 - wszystko, co tam było wewnątrz do wymiany, opcja 4500K, a więc taki trochę cieplejszy biały. Oraz przy okazji uzupełnione w golfie, tu opcja 5500K, żeby dopasować się do już fabrycznie zamontowanego pakietu LEDów (w którym brakowało jednak paru elementów, bo VW chciał przyoszczędzić kilka zł). I kurcze robią robotę te moduły. Zobaczymy, jak po dłuższym czasie z nimi będzie, ale na razie mogę śmiało polecić. Najpierw podsufitka-przód. Jakoś po lekturze instrukcji żyłem w przekonaniu, że trzeba cały komponent demontować i nawet się z tym zacząłem mocować, ale w praktyce wyszło, że nie - można wymieniać bez wyjmowania, wystarczy zdjąć zewnętrzny plastik. Fotki przed ==> w trakcie ==> po w załączeniu.
  7. Dzięki za informację. Sprawdziłem jeszcze na kolejnym egzemplarzu - oryginalnej ładowarce od nawigacji biorącej sporo więcej prądu od kamery. I efekt ten sam, w audi po początkowym rozruchu i chwili migotania ekranu kamera wyłącza się. A w golfie na wszystkich trzech ładowarkach (tej fabrycznej od kamery, tej od nawigacji i trzeciej jakiejś allegrowej) chodzi bez problemu. Zatem chyba nie ma co tu dumać, tylko do fachowca jechać, żeby zerknął na te gniazda zapalniczki.
  8. Sprawdzone na żywym organizmie i zamontowane są "8K1 955 407 SWF GERMANY" (i 408 po drugiej stronie). 8K0 robione są przez innego producenta. Można stosować zamiennie? Pozdrawiam
  9. Panowie, Będę wdzięczny za podpowiedź w poniższej kwestii. Ostatnio przed wyjazdem w dłuższą trasę przełożyłem kamerkę samochodową Viofo A119 z drugiego auta do Audi. Kamera nie potrzebuje dużo, poniżej 1A (znalazłem informację, że wystarczy nawet ok. 0.3-0.5A). Jest na kondensatorach, a nie baterii, jeśli może to mieć znaczenie. Po podłączeniu do któregokolwiek z gniazd zapalniczki w kabinie (popielniczka, podłokietnik) uruchamia się na chwilę, po czym ekran zaczyna coraz szybciej migotać i sprzęt wyłącza się. Sprawia to wrażenie, jakby gniazda zapalniczki nie wyrabiały się z zasilaniem. Jestem z elektryką trochę na bakier, ale z tego co wyczytałem w internetach, nie powinno to mieć miejsca przy tak niskim poborze prądu vs. podłączeniu gniazd zapalniczki nawet na 10 czy 15A. Bezpieczniki w bagażniku obejrzałem, wyglądają ok. Ładowarki zapalniczka=>USB sprawdzałem dwie (w tym oryginalną od kamerki), na obu w Audi te same objawy, a jednocześnie na obu w drugim aucie (golf) kamerka chodzi bez problemu. Jakieś sugestie, czego jeszcze próbować (przed wizytą u elektryka)? Dziękuję i pozdrawiam
  10. Witałem się po raz pierwszy jakieś 3,5 roku temu, jeszcze na etapie Audi TT Mk2. W międzyczasie TT-ka zmieniła się w Golfa Mk7 GTI. Ale skoro w końcu w garażu stoi także A4, to na pewno nie zaszkodzi przywitać się ponownie. Pozdrawiam
  11. Panowie, będę wdzięczny za podpowiedź: 8K0955407 i 8K0955408 czy 8K1955407 i 8K1955408 do B8 avant polift rocznik 2013? Bo na http://pl.realoem.me/Audi/RDW się nie doszukałem niestety. Obrazkowo różnią się producentem robiącym na OEM i lekkim zgięciem S-owatym (lub jego brakiem) cienkiej części ramienia lewego. Dziękuję
  12. Dołączam się do pozytywnych opinii o tym silniku. Co prawda na razie objechałem z nim ziemię tylko raz (a całe auto raptem dwa razy), ale nawet po firmowym serwisowaniu niemalże long-life żadnych negatywnych znaków nie widać, dolewki oleju też nie są potrzebne (a po 2.0TFSI jestem na konieczność takowych wyczulony). Można oczywiście jakoś tam czasami pomarudzić na rozwijanie mocy/momentu od samego dołu czy zestopniowanie sparowanego z nim manuala, ale to bardziej kwestie skrzyni niż silnika. Generalnie daje radę. Pozdrawiam.
  13. Po raz pierwszy kupiłem auto bez specjalnego powodu. I w sumie bez potrzeby, bo fajne, uniwersalne auto do miasta, na wyjazdy w konfiguracji 2+1 i do powściekania się wieczorem w domu już jest (Mk7 GTI PP). Ot, po prostu korpo-leasing na moje auto służbowe się kończył, w sumie całkiem dobrze się do tej pory dogadywaliśmy, cena wykupu ok, wcześniej było w domu inne Audi (TT-ka Mk2) i dobrze się jeździło przed powiększeniem rodziny... i tak jakoś wyszło, że A4 znalazło się miesiąc temu w prywatnym garażu. A zatem: Cóż to za wozidło: Audi A4 B8 Avant Lift, 2013 rok 1.8 TFSI 170KM/320Nm CJEB Manual, ośka Krajowy, bodajże z Audi Centrum Wrocław Wyposażenie: Kolor czarny Brillant, wnętrze również na czarno Klimatyzacja automatyczna 3-strefowa Reflektory ksenonowe plus ze światłami do jazdy dziennej LED + psikacze Czujnik zmierzchowy świateł i czujnik deszczu Immobiliser + Autoalarm fabryczny Audi parking system Szyby boczne z przodu i z tyłu regulowane elektrycznie Lusterka zewnętrzne z kierunkowskazami LED, regulowane elektrycznie Lusterka zewnętrzne ogrzewane Komputer pokładowy z kolorowym wyświetlaczem System radiowy "Concert" 8 głośników, czytnik kart, 6,5" ekran kolorowy) Reflektory przeciwmgielne zintegrowane w zderzaku Felgi 7,5 x 16, 10 ramienne, 225/55 R16 ...i te wszystkie pierdoły wypełniające 2 strony specyfikacji Stan / serwisowanie: Całkiem przyzwoity. Auto w ramach wynajmu managerskiego, a nie do użytku przez handlowców (pardon), więc przebieg to skromne 89 tys.km i powoli rośnie. Jestem po firmie leasingowej drugim właścicielem i jednocześnie drugim użytkownikiem, jeżdżę nim od przebiegu ok. 52 tys.km Urokiem obsługi przez fleet managera jest to, że dostajesz całą historię serwisową auta, moim skromnym zdaniem bardziej wiarygodną od kupionej na allegro książki ;). W tym konkretnym przypadku, jak na leasing firmowy przystało, oczywiście domyślnie serwis long-life, minus pewne skrócenia liczone przez komputer. Łącznie do tej pory 4 razy, ostatnio przy 85800km (zatem średnio co 21,5kkm), jak na fabryczne 4-letnie auto bez tragedii, choć prywatnie trochę częściej bym mu płyny zmieniał. Kolejny urok korpo-leasingu to AC bez wkładów własnych. W praktyce oznacza to, że jak jest jakaś obcierka, sąsiad na parkingu/w garażu walnie drzwiami, albo kamień w szybę strzeli to nikt się nie zastanawia, czy to robić, tylko zanosi się do flotowców kluczyki i bierze auto zastępcze. Efekt in plus: no kurde nieźle ten lakier wygląda, nie masz "śladów normalnego użytkowania", bo wszystkie takie ślady są od razu kasowane. Efekt in minus: już słyszę przy przyszłej sprzedaży to "Paaaanie, toż on prawie cały malowany, pewnie grube dachowanie było, co?" Przeznaczenie: Dupowóz. Przede wszystkim na planowane dłuższe wakacyjne trasy, żeby nie nabijać bez sensu przebiegów w GTI i łatwiej spakować te wszystkie walizki, rowerki, zabawki itp. Do tej pory większość czasu w drodze spędził jeżdżąc w kółko na autostradzie A1 na trasie Warszawa-Łódź-Warszawa (i trochę takich tras jeszcze zaliczy, z ew. odbiciem na Gdańsk lub Wrocław) Poza tym będzie mi służył na dojazdy do roboty (po Warszawie) w te dni, gdy golf w użyciu przez małżonkę. Na tylną kanapę już przemontowany Axkid Kidzone, a dziecku wmówione (jak na razie w 100% skutecznie), że w Audi jeździ się z klasą i nie należy wymiotować Mody: Zostanie na pewno do jesieni, a później się zobaczy - i od tego zależy rozmach w dopieszczaniu auta. Na pewno na pierwszy ogień idzie oświetlenie wnętrza, odpowiednia paczuszka od kolegi tomnika już przyszła (pozdrawiam), szukam tylko czasu na jej zamontowanie. Wkurza mnie też "Telephone is not installed" na Concercie oraz jakiś lichy kompresorek zamiast normalnego, cywilizowanego koła zapasowego. Może do tego drobne dopieszczenie lakieru, bo mam z efektami takiegoż pozytywne doświadczenia (klik) Jeśli audik będzie miał jednak zostać na dłużej, to trochę porządków/dodatków by się tu przydało. Ale na szczęście retrofitting w B8 jest rozgryziony zacnie, a i niepozorny CJEB po odpowiedniej kuracji już jakoś jedzie, nawet w ośce i manualu (to auto głównie na trasy, spod świateł nie będę się nim z nikim ganiał przecież). I to by było na razie na tyle. Kilka fotek w załączeniu, choć to przecież bez znaczenia. Ktoś nie wie, jak wygląda czarny B8 avant po liftingu? PS. - o TTce więcej tutaj: http://www.klubtt.pl/showthread.php?11839-Polowanie-na-Mk2-zako%C5%84czone-sukcesem-) - a o GTI tutaj: http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=180&t=547132 Pozdrawiam
  14. O kurcze, ale maszyna, świetna fura i ładne zdjęcia. PS. Audi też daje radę (powiedział posiadacz Mk7 GTI PP)
×
×
  • Dodaj nową pozycję...