Jump to content

kiedrus

Pasjonat
  • Content Count

    62
  • Joined

  • Last visited

Seller statistics

  • 0
  • 0
  • 0

Community Reputation

0

1 Follower

About kiedrus

Informacje

  • First name
    Michał
  • Location
    Złotów

Car

  • Car model
    A4 B6
  • Car body
    Sedan
  • Year of production
    2004
  • Engine
    1.9 TDI PD
  • Engine code
    AVB
  • Drive
    FWD
  • Gearbox
    Manual
  • Fuel
    ON

Recent Profile Visitors

642 profile views
  1. kiedrus

    żarówki LED H7

    Stówke rezystory u nas chodzą żeby błedu spalonej żarówki nie pokazywało. Ja dałem za swój zestaw 230 zł. Napisałem na priv do Ciebie
  2. kiedrus

    żarówki LED H7

    Ja mam znaczy miałem bo narazie nie mam auta taki zestaw z siateczkami zamiast wentylatorow. Ciekawe czy wlasnie wentylatory nie bedą powodować jakiś zakłóceń. Aa i jak dołożyłem sobie pełnego fisa to pokazywało przepalone żarówki. Zamówiłem rezystory z chin za 15 zł ale jeszcze nie doszły. U nas koło stówki kosztują. Najlepiej zagadaj z kimś ze sklepu że weźmiesz ledy na jeden dzień i potestuj. Przejedz się w nocy, w deszcz i jak bedzie coś nie tak to po prostu oddasz.
  3. Szukam kogoś kto podjąłby się przełożenia silnika z mojej A4 B6 1.9 TDI po dachowaniu do A4 B7 2.0 TDI. Mam okazje kupic bude (anglika) B7 w niezłym stanie. Za przekładkę kierownicy wołają 2500. Znalazłby się ktoś? Jakie koszta orientacyjnie? W tym 2.0 TDI poszedł napinacz i silnik do wymiany. Nie wiem w jakim stanie reszta. A mój 1.9 w super stanie. Proszę o info
  4. Właśnie miałem kabel i sam bym wszystko zrobił ale brat zabrał go do holandii i tak o zostałem z niczym. Manetkę juz mam zamontowaną tylko wystarczy zrobić kodowanie :/ Załatwione. Temat do usuniecia
  5. Witam. Szukam kogoś w okolicy kto ma może waga na 5 minut roboty Potrzebuje odblokować FIS tylko
  6. Trafiło na wolne to grzech nie skorzystać Wrzucam link do mojego chomika. Tam są wszystkie fotki. Może jeszcze kilka gdzieś znajdę w telefonie to potem wrzucę tam.https://chomikuj.pl/kiedrus93/downpipe A co do wymiany. Wyjmuje się puszkę od filtra powietrza. Obudowę silnika i wszystko jest na wierzchu Śruby przy turbo klucz 12. Dwie pierwsze poszły gładko ale z tą od strony silnika miałem kłopot. Przydałby się klucz oczkowy taki banan. Ja go nie miałem ale dałem rade zwykłym oczkowym ale od dołu z kanału. Trochę WD i poszło. Potem mamy 3 śruby za katalizatorem. Ale dojście jest takie sobie to szybszym sposobem było rozpiąć łącznik po środku auta (klucz 15) i wyjąć kata z kawałkiem rury Spokojnie wychodzi wystarczy trochę bujnąć wydechem do tyłu. I rura na wierzchu. Odkręcamy 3 kolejne śruby u mnie 12 i 13. Z jedną był kłopot to obciąłem ją piłką. Najlepiej przed zdjęciem kata od tej rury sobie zaznaczyć jak ma być przykręcony DP. Wtedy uszczelka trochę pasty i przykręcamy nowymi śrubami i znowu nurkujemy pod auto. Tu skorzystałem z pomocy drugiej osoby żeby nakierował DP na szpilki od turbo a ja trafiałem rurą w łącznik. Oczywiście nie zapomnieć o uszczelce. Najpierw przykręciłem DP do turbo. Tutaj już mała grzechotka i klucz 13 i bez problemy dało rade od góry bo puszka kata już nie przeszkadza. I wtedy dopiero dokręciłem łącznik wydechu. I skończone J Od razu wymieniłem filtr powietrza, troszkę poczyściłem po zimie i poskładałem wszystko do kupy i gotowe Pierwsze odpalenie troszkę pofalowały obroty ale tylko 3-4 sekundy i było ok. Dźwięk turbo- miodzio Dziś były pierwsze testy drogowe i nie jest ani trochę głośniej w środku. Ale przestało śmierdzieć jak auto się rozgrzewało. Może kat miałem już przypchany i auto lepiej wchodzi w obroty. Jakby turbo miało lżej. Polecam DP od Barteza bo idealnie spasowany i jakość bajka
  7. Przyszła paczuszka i wszystko jak najbardziej w porządku Właśnie skończyłem montować pasuje idealnie ! Gorąco polecam ! Mam parę fotek z prac. Jakby ktoś chciał to służę pomocą
  8. Właśnie w pierwszym poście jest jak przejść z288 a nie 280. Już nie pamiętam dokładnie ale gdzieś czytałem czy słyszałem że któreś otwory nie pasują dlatego wole się upewnić tutaj
  9. A ja mam małe pytanie AVB z przodu ma tarcze 280 prawda? Więc żeby przejść na 320 potrzebne są jarzma, zaciski i co jeszcze? zwrotnice? jak tak to od czego szukac? Może jakiś numer z etki? Dzięki z góry
  10. kiedrus

    żarówki LED H7

    A ja mam tez właśnie ledy H7 i jestem mega zadowolony. Pewnie ze bixy są sto razy lepsze ale w porównaniu do zwyklych h7 to ledy dają dużo lepsze światło i wygląd oczywiście. Dobra alternatywa do hidów bo nie potrzebne są spryski A co do legalności? Nie ma przepisu ze nie wolno. Homologacja lamp jest na H7 i te zarówki też są H7 ale w technologii led. Ja i kilku znajomych na takich jeździ i nie raz miałem ja kontrole jak i oni i niebiescy pytali tylko czy to ksenon a jak powiedziałem ze led to więcej rozmowy nie było. A co do oślepiania to dobrze ustawione nie mają prawa oślepiać no bo jak? soczewka odcina strumień światła. I nie grzeją sie aż tak strasznie. Tragedii nie ma. Takie moje zdanie ale może ktoś wie lepiej niech się wypowie
  11. Ja mam emulator zamiast zmieniarki ale nie pamiętam już jaka firma i mogę śmiało polecić. Jakość muzyki zależy od formatu pliku w jakim wrzucisz na pendrive.
  12. http://a4-klub.pl/index.php?/topic/2616-all-b5-95-rok-zmiana-lamp-na-soczewki-podlaczenie/
×
×
  • Create New...