pawel2 Opublikowano 4 Września 2010 Opublikowano 4 Września 2010 witam jestem laikiem , mam problem z półośko jest wyjęta z przegubu i nie mogę jej z powrotem włożyć pomóżcie jakoś morze jakieś foto lub jakieś podpowiedzi z góry dziękuje
SotoM Opublikowano 4 Września 2010 Opublikowano 4 Września 2010 masz rozpiety wahacz dolny"banana"czy ja?? = moze wystarczy tylko cofnac cały golen do tył i półos wskoczy.amortyzator preży i wahacz przedni sie przesunął do przodu....
pawel2 Opublikowano 4 Września 2010 Autor Opublikowano 4 Września 2010 półośka wyszła i wyjąłem ją ,wyjąłem zabezpieczenie i gumę z sunąłem i wyciągnąłem ten krzyżak żeby w łożyć smar i za cholerę nie mogę z powrotem założyć
spetsnaz Opublikowano 4 Września 2010 Opublikowano 4 Września 2010 witam jestem laikiem , mam problem z półośko jest wyjęta z przegubu i nie mogę jej z powrotem włożyć pomóżcie jakoś morze jakieś foto lub jakieś podpowiedzi z góry dziękuje Wyjąłeś raczej przegub z półosi, a nie odwrotnie. Jeżeli założyłeś zabezpieczenie na frez w wieloklinie półosi to pozostaje Ci tylko dobić pół przegub do półosi, wystarczy jedno uderzenie młotkiem w koniec przegubu i zabezpieczenie wchodzi we frez. Zdjęcie zapożyczone z forum passata i błagam.. popraw błędy..
pawel2 Opublikowano 4 Września 2010 Autor Opublikowano 4 Września 2010 wyjąłem od strony skrzyni biegów takie cztery kółka z półośką, to co mi pisałeś tylko z tyłu
adam3009 Opublikowano 4 Września 2010 Opublikowano 4 Września 2010 niestety teraz musisz wykręcić resztę czyli cały przegub wewnętrzny i jeżeli są jeszcze szanse poskładać jak ma być. przegub wew.potrafi rozsypać się w mak w przeciwieństwie do zewnętrznego. rozłóż wszystko na stole,powycieraj ze smaru,pomyśl jak to pracuje i dasz radę,warunek nic nie mogło sie rozp..-połamać .a przegub musisz wykręcic od skrzyni to te śruby w koło powodzenia