Skocz do zawartości
IGNOROWANY

[B6 ALT] Proszę o pomoc w analizie błędów 16804 i 18265


pietrosss

Rekomendowane odpowiedzi

Teraz zaskoczyłem - masz LPG :rolleyes: Przełącz na Pb i pojeździj :wink4:

To jest bardzo często spotykany "błąd" ludzi którzy robią logi , diagnozy , mają różnego rodzaju błędy itp , że nie wyłączają LPG i nie sprawdzają tylko na Pb :wink4:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Teraz zaskoczyłem - masz LPG :rolleyes: Przełącz na Pb i pojeździj :wink4:

To jest bardzo często spotykany "błąd" ludzi którzy robią logi , diagnozy , mają różnego rodzaju błędy itp , że nie wyłączają LPG i nie sprawdzają tylko na Pb :wink4:

OK, sprawdzę :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A wszystko robione na LPG :?: :cool1:

Zawsze przed jakąkolwiek diagnozą itp. przełączaj na Pb :wink4:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam czy te procedury zadziałają na silniku AVJ ? bo praktycznie nic nie działa zrobiłem test statycznie nr 31 http://vaglog.rtnet.pl/pluton74_38364.html to tylko pierwsza oscyluje pojedynczo wchodziłem w kody i wszystkie sondy oki tylko log 46 napis ,kat not ok, i chyba kat do wymiany

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nie mam, to po prostu "niedokończony" test - taki akurat screenshot miałem pod ręką ;)

Jak zrobi tak jak pisałem, tj. przegoni autko po jakiejś szybszej trasie to powinno być wszystko na zielono :)

EVAP i pompa SAI jako pierwsze przechodzą te "KODY GOTOWOŚCI" :cool1:[br]Dopisany: 11 Marzec 2011, 22:05_________________________________________________

z czego wnioskujesz ze cos nie tak jest z pompa SAI i EVAPEM? Co to jest wogole za pompa?

Są na czerwono ( Failed or Incomplete ) czyli nie "gotowy" lub niekompletny :wink4:

To powinno pomóc :

EVAP - http://www.aa1car.com/library/evap_system.htm

Pompa SAI ( Secondary Air Injection ) - http://en.wikipedia.org/wiki/Secondary_air_injection

U mnie własnie wyskakuje błąd tej pompy:

16795 - Secondary Air Inj. System: Incorrect Flow Detected

002 - Lower Limit Exceeded - Intermittent

Gdzie dokładnie znajduje się ta pompa i co z nią zrobić żeby błedu nie było?? Może mieć ona wpływ na wysokie spalanie??

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Przyjrzyj się czy nie ma jakiejś nieszczelności przy pompie , sprawdź elektrozawór ( bodajże N112 ) "kombizaworu" i szczelność samego "kombizaworu"

Zrób test el. wykonawczych VAGiem w sterowniku silnika , czy w ogóle ta pompa się włącza

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

No to wchodzisz w [01 Engine] tam masz test el. wykonawczych i je robisz , m.in. powinien być tam test pompy wtrysku wtórnego powietrza :wink4:

Możesz spróbować też wywołać jej kod gotowości ( jest to procedura dla silników [ANA] i [ALZ] , nie wiem czy dla [AVJ] będzie tak samo , ale można spróbować )

Trzeba wykasować wszystkie błędy , silnik włączony , pracuje na biegu jałowym , temp. powyżej 80oC , wchodzisz w gr. 099 ( sonda lambda musi być aktywna ) musi być ON , jak jest wchodzisz w gr. 077 >>> Basic Steings >>> naciskasz na hamulec ( obroty same powinny sie podwyższyć na ~ 1400ROM , jak nie to próbujesz z tym hamulcem jeszcze raz ) >>> w czwartej kolumnie powinno napisać TEST ON a po kilkunastu/kilkudziesięciu sekundach SYST. OK

Jak ten test nie chce się uruchomić , wyłączasz silnik i próbujesz jeszcze raz

Jak test się uruchomi i napisze na końcu SYST. NOT OK to sprawdzasz błędy

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Test el. wykonawczych na pewno "pójdzie" , wywołanie kodu gotowości może się różnić jakimiś detalami ...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

sprawdź elektrozawór ( bodajże N112 ) "kombizaworu"

mam pytanko ten elektrozawór i kombizawor to co tam można sprawdzić.i jeszcze jedno pytanko jak przełącza się na gaz to chyba ten zawór wyłącza się tak ma być?
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

U mnie własnie wyskakuje błąd tej pompy:

16795 - Secondary Air Inj. System: Incorrect Flow Detected

002 - Lower Limit Exceeded - Intermittent

Gdzie dokładnie znajduje się ta pompa i co z nią zrobić żeby błedu nie było?? Może mieć ona wpływ na wysokie spalanie??

Czy jakieś nieszczelności w tej/przy pompie mogą mieć wpływ na wysokie spalanie?[br]Dopisany: 13 Marzec 2011, 23:24_________________________________________________

Przyjrzyj się czy nie ma jakiejś nieszczelności przy pompie , sprawdź elektrozawór ( bodajże N112 ) "kombizaworu" i szczelność samego "kombizaworu"

Zrób test el. wykonawczych VAGiem w sterowniku silnika , czy w ogóle ta pompa się włącza

Sprawdziłem czy są jakieś nieszczelności przy pompie i wszystko wygladalo OK. Sprawdzilem wszystkie rurki i nie byly popekane, wporządku. Czy jak wymontuje ta pompe i ją rozbiore to jest cos tam do naprawienia?[br]Dopisany: 22 Marzec 2011, 02:03_________________________________________________Witam ponownie :) Dzisiaj chciałem zrobic test pompy SAI vagiem tak jak to opisal ROBERT

Trzeba wykasować wszystkie błędy , silnik włączony , pracuje na biegu jałowym , temp. powyżej 80oC , wchodzisz w gr. 099 ( sonda lambda musi być aktywna ) musi być ON , jak jest wchodzisz w gr. 077 >>> Basic Steings >>> naciskasz na hamulec ( obroty same powinny sie podwyższyć na ~ 1400ROM , jak nie to próbujesz z tym hamulcem jeszcze raz ) >>> w czwartej kolumnie powinno napisać TEST ON a po kilkunastu/kilkudziesięciu sekundach SYST. OK

Jak ten test nie chce się uruchomić , wyłączasz silnik i próbujesz jeszcze raz

Jak test się uruchomi i napisze na końcu SYST. NOT OK to sprawdzasz błędy

U nie ten myk z hamulcem nie działa wogole, ale normalnie mozna dodac gazu zeby nabrać 1400 obr. Pojawia sie TEST ON a następnie ABORT. Co to oznacza? coś zle robie?? Tak to wygląda

image.jpg

Jak wchodzilem w READINESS STATUS to wszystko jest na PASSED

image.jpg

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jak wchodzilem w READINESS STATUS to wszystko jest na PASSED

image.jpg

Wszystko jest OK :good:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam,

Czy ktoś z was jest w stanie powiedzieć , której sondy dotyczy ten błąd (pierwszej czy drugiej) i czy jedynym sposobem na pozbycie się usterki jest wymiana ?

17522- Oxygen (Lambda) Sensor; B1 S2: internal Resistance too High

P1114-008- Implausible Signal- MIL ON

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...