fahur 2 Opublikowano 17 Marca 2012 Udostępnij Opublikowano 17 Marca 2012 Witam, Czy ktoś z was jest w stanie powiedzieć , której sondy dotyczy ten błąd (pierwszej czy drugiej) i czy jedynym sposobem na pozbycie się usterki jest wymiana ? 17522- Oxygen (Lambda) Sensor; B1 S2: internal Resistance too High P1114-008- Implausible Signal- MIL ON Z tego co napisali tutaj: http://wiki.ross-tech.com/wiki/index.php/17522/P1114, to w grę wchodzi ewentualnie jeszcze okablowanie. Błąd dotyczy drugiej sondy - za katalizatorem. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Pesewengi 0 Opublikowano 17 Marca 2012 Udostępnij Opublikowano 17 Marca 2012 Fahur, Wielkie dzięki! Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Deyv92 0 Opublikowano 14 Października 2016 Udostępnij Opublikowano 14 Października 2016 Witam panowie mialem blad 16804 i podpialem vaga i mialem takie wartosci readness status 01100101 00100001 pierwsza silnik ok 70C jalowy druga rozgrzany po jezdzie dodam ze mam lekko podwyzszone spalanie lpg czy to kat czy 1 sonda? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Łukasz13 216 Opublikowano 16 Października 2016 Udostępnij Opublikowano 16 Października 2016 Kat. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
damian111 1 Opublikowano 28 Listopada 2017 Udostępnij Opublikowano 28 Listopada 2017 robiłem test i dalej błąd powraca 16804 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się