Skocz do zawartości
IGNOROWANY

[B5 AEB] Falowanie obrotów


Kunio

Rekomendowane odpowiedzi

mam taki problem ze co jakis czas kiedy puszczam gaz, przez moment faluja mi obroty. Po nocy kiedy uruchamiam auto tez zdarza sie ze na chwile auto zadlawi sie i pozniej jest juz ok. W czym moze byc problem ?

zauwazylem ze obroty mi faluja przy max skreconych kolach. Chyba cos ze wspomaganiem w takim razie

Obroty mogą chwilowo falować przy max skręcie kół, mimo to lepiej posprawdzaj wszystkie proponowane tu metody.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

po nocy, kiedy uruchamiam zimny silnik i rusze lekko kierownica, tez silnik przez moment sie dlawi a pozniej jest juz ok. Kuzwa ja to sie mam z tym zlomem, moich problemow nikt nigdy nie potrafil rozwiazac, do wszystkiego musialem dojsc sam :wallbash: Nigdy wiecej turbo :rant:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

mam taki problem ze co jakis czas kiedy puszczam gaz, przez moment faluja mi obroty. Po nocy kiedy uruchamiam auto tez zdarza sie ze na chwile auto zadlawi sie i pozniej jest juz ok. W czym moze byc problem ?

Miałem to samo. Pomogło czyszczenie przepustnicy. Opisałem to tutaj: http://www.a4-klub.iq.pl/smf/index.php/topic,16943.msg198040.html#msg198040

A jak nie pomoże to sprawdź czy nie padła sonda lambda.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja bym generalnie pytał na SR bo tu mało jest fachowców.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam.

Miałem ostatnio podobny problem. Tuż po dopaleniu zaczynały się jaja, obroty nagle podskakiwały do 2-3k, albo nie spadały, po zdjęciu nogi z gazu.

Po rozgrzaniu się silnika było nieprzyjemne falowanie na wolnych obrotach.

Po podpięciu VAGa okazało się, że uszkodzony jest czujnik temperatury - co ciekawe, wskazówka na desce rozdzielczej wydawała się działać poprawnie.

Po wymianie czujnika problemy ustąpiły.

pozdrawiam

Przemek

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam

Zaden z kolegow nie ma wpisanego w profilu instalacja LPG, moze nie macie.

Podobne objawy milem w golfie z instalacja LPG oraz moj kolega, ktory tez mial podobne objawy, (tez golf z LPG) obroty skakaly do 3tys i powoli spadaly ja swego sprzedalem ale wiem co bylo lewe powietrze tz. zurzyty silnik totalnie, poprzepalane zawory a u kolegi nawet dziura w tloku zaznaczam ze silnik krokowy byl dobry tak wiec nie podpowiem wam jezli nie macie LPG nie mam bladego pojecia u mnie w golfie pomogo wymiana kabli wysokiego napiecia itp ale na krotko. Moze to cos z czujnikiem temperatury jak napisal nasz kolega HTC. Ja bym sprzedal auto.

Dlatego teraz mam TDI pozdrawiam powodzenia

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Niestety odgrzeje temacik :(

Mam wyczyszczoną i zaadaptowaną przepustnicę i autko teraz notorycznie na biegu jałowym pracuje w zakresie obrotów 1300 - 1800, vag nie wykazuje błędów, może być wina w tym silniku przepływki ? [br]Dopisany: 16 Kwiecień 2010, 23:43_________________________________________________Nikt nie pomoże ? :(

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Niestety odgrzeje temacik :(

Mam wyczyszczoną i zaadaptowaną przepustnicę i autko teraz notorycznie na biegu jałowym pracuje w zakresie obrotów 1300 - 1800, vag nie wykazuje błędów, może być wina w tym silniku przepływki ? [br]Dopisany: 16 Kwiecień 2010, 23:43_________________________________________________Nikt nie pomoże ? :(

zrob logi i zobaczysz, sprawdz napiecie przy okazji

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...