krewny6 Opublikowano 9 Września 2010 Opublikowano 9 Września 2010 Zamierzam wymienic koło alternatora w moim aucie. Mam założone koło bez sprzegiełka (stałe) tak było jak juz kupiłem. Ale szarpie ono paskiem i z tego co wyczytałem przyspiesza zuzycie napinacza.( jestem 200km po wymianie paska i napinacza i nie chcem za pare tys km znowu wymieniac) Mam alternator Bosch 120A czy bedzie pasowac do niego koło od alternatora Valeo?? Pytam gdzyz jest duza róznica w cenie pomiedzy kółkiem do Boscha a Valeo http://moto.allegro.pl/kolo-pasowe-alternatora-audi-vw-tdi-oryginal-i1206644700.html - bosh http://moto.allegro.pl/kolo-pasowe-alternatora-audi-vw-tdi-oryginal-i1206406005.html - valeo Z góry dziekuje za pomoc i pzdrawiam
Duch^ Opublikowano 9 Września 2010 Opublikowano 9 Września 2010 Nie wiem jak u Ciebie w silniku ale u mnie jest kilka rodzai chyba ze 3. Pamiętaj tylko że jak kupujesz na aukcji koło jest albo 4PK albo 5 PK zależy od paska. Mi akurat z allegro przysłali 2 razy regenerowane i brzydko to było nawet zrobione więc odradzam z allegro naprawdę
Maciek 840729 Opublikowano 11 Września 2010 Opublikowano 11 Września 2010 Ja tez jak kupiłem było bez sprzegiełka i przez to wymieniłem dwa napinacze;/ Kolega mi zalozył ze sprzegielkiem i jak reka odjął nic nie trzesie i napinacz nawet nie drgnie
krewny6 Opublikowano 13 Września 2010 Autor Opublikowano 13 Września 2010 Jestem juz po wymianie. Wstawiłem koło ze sprzęgłem firmy ruville. Do mojego alternatora Bosch 120 A dedykowane było te droższe koło:( Kosztowało 250 zł Silnik na obrotach jałowych jakby mniej trzęsie napinaczem i paskiem. Mam nadzieje że pasek wytrzyma jakis rozsądny przebieg:)
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się