dawcav6 Opublikowano 28 Września 2010 Autor Opublikowano 28 Września 2010 i po kłopocie magiel wymieniony działa bez zarzutu przy okazji wymieniłem gały były już słabe i można hulać dzięki ROBERT. za polecenie firmy z częstochowy oczywiście u nich zamówiłem konkretna firma wszystko jak należy i bez problemu koszty to : magiel 650zł kaucja zwrotna 300zł robota 2 paczki fajek,skrzynka piwa oczywiście na dwóch
ROBERT Opublikowano 28 Września 2010 Opublikowano 28 Września 2010 robota 2 paczki fajek,skrzynka piwa oczywiście na dwóch Wiem, ja sam to robiłem i też tyle "używek" poszło ale na jednego Ale jaka radość z "fachowo" wykonanej roboty Brawo
dawcav6 Opublikowano 29 Września 2010 Autor Opublikowano 29 Września 2010 jeszcze raz dzięki chłopaki jak wybiore sie kiedyś do rybnika na spota to sie odwdzięcze w końcu nie mam aż tak daleko :gwizdanie:
ROBERT Opublikowano 29 Września 2010 Opublikowano 29 Września 2010 jeszcze raz dzięki chłopaki jak wybiore sie kiedyś do rybnika na spota to sie odwdzięcze w końcu nie mam aż tak daleko :gwizdanie: zapraszamy >>> http://www.a4-klub.pl/smf/index.php?topic=140687.0
yankees Opublikowano 2 Października 2010 Opublikowano 2 Października 2010 i po kłopocie magiel wymieniony działa bez zarzutu przy okazji wymieniłem gały były już słabe i można hulać dzięki ROBERT. za polecenie firmy z częstochowy oczywiście u nich zamówiłem konkretna firma wszystko jak należy i bez problemu koszty to : magiel 650zł kaucja zwrotna 300zł Na stronie maja 550 przy wzrocie starej przekladni a u ciebie wychodzi ze zaplaciles przy wzwocie 350 wiec co jest ..moze sie targowac?
ROBERT Opublikowano 2 Października 2010 Opublikowano 2 Października 2010 raczej to źle zrozumiałeś a kolega też trochę źle napisał , magiel 950 pln a po oddaniu starej dostajesz 300 pln z powrotem do ciebie 550 pln (oczywiście po oddaniu starej) bo masz B5
dawcav6 Opublikowano 2 Października 2010 Autor Opublikowano 2 Października 2010 raczej to źle zrozumiałeś a kolega też trochę źle napisał , magiel 950 pln a po oddaniu starej dostajesz 300 pln z powrotem do ciebie 550 pln (oczywiście po oddaniu starej) bo masz B5 dokładnie tak jak piszesz razem z kaucją 950zł
macieek Opublikowano 3 Października 2010 Opublikowano 3 Października 2010 Czyli Magiel w B5 jest inny niz w B6? Ja kupowalem regenerowana w UK i te debile na sztywno mocuja te oslony gumowe do drazkow opaską. I pisza, ze nie wolno sciagac tej opaski bo jest super szczelnie zaklejona jakos cisnieniowo a ruszenie ich spowoduje utrate gwarancji. To jak do cholery ustawić zbieżność, nie skrecajac tych gumowych oslon? Podczas ustawiania zbierznosci trzeba bylo przekrecic galke z jednej strony o pol - 3/4 obrotu wiec musialem sciac to gowno i zalozyc nowa opaske.. i tak pozbylem sie gwarancji.
A-rek Opublikowano 3 Października 2010 Opublikowano 3 Października 2010 Ja kupowalem regenerowana w UK i te debile na sztywno mocuja te oslony gumowe do drazkow opaską.I pisza, ze nie wolno sciagac tej opaski bo jest super szczelnie zaklejona jakos cisnieniowo a ruszenie ich spowoduje utrate gwarancji. To jak do cholery ustawić zbieżność, nie skrecajac tych gumowych oslon? wallbash Podczas ustawiania zbierznosci trzeba bylo przekrecic galke z jednej strony o pol - 3/4 obrotu wiec musialem sciac to gowno i zalozyc nowa opaske.. i tak pozbylem sie gwarancji. glupoty, oslona jest po to aby nie dostal sie tam zaden syf ale podczas ustawiania geometri oczywiscie mozna popuscic jedna opaske aby guma sie nie zwichrowala
macieek Opublikowano 3 Października 2010 Opublikowano 3 Października 2010 No wlasnie ale te opaski byly tak zalozone na stale, sklejone ze za chiny sie ich nie dalo "popuscic" zeby przekrecic ta gumowa oslone i w dodatku jeszcze naklejka przy nich, ze nie wolno ich ruszac bo sa sklejone jakims super klejem i zdjecie ich spowoduje utrate gwarancji. Musialem to sciac i zalozyć nową "zwyklą" albo miec skręconą oslone gumowa ktora pewnie niedlugo by pękla... Debilizm poprostu.
yankees Opublikowano 9 Października 2010 Opublikowano 9 Października 2010 Witam Mam do wymiany przekladnie kierownicza od strony kierowcy( cieknie mi z tej "harmonijki") Znalazlem na ecie kolesia co ma uzywke kupil do paska ale mu nie podeszla wiec pytam jak kupic by dobrac prawidlowa czy moge od tego kolesia odkupic http://allegro.pl/maglownica-vw-passat-audi-a4-8d1-i1250510850.html Tam ma napisane jakies nr...da sie je obczaic bez demontazu.
A-rek Opublikowano 9 Października 2010 Opublikowano 9 Października 2010 Mam do wymiany przekladnie kierownicza od strony kierowcy( cieknie mi z tej "harmonijki") przekladnia to jedna czesc na prawa i lewa strone Znalazlem na ecie kolesia co ma uzywke kupil do paska ale mu nie podeszla wiec pytam jak kupic by dobrac prawidlowa a skad pewnosc ze ta uzywka sie nie rozcieknie po przejechaniu 100-1000 km :?: Tam ma napisane jakies nr...da sie je obczaic bez demontazu. na maglu jest tabliczka znamionowa i mozesz ja odczytac tylko i wylacznie z pod spodu auta po odkreceniu oslony pod silnikiem moja rada: zdemontuj swoja przekladnie i zawieź ja do firmy ktora ci ja zregeneruja, badz zakup u nich juz przekladnie zregenerowana (jesli oddasz swoja zaplacisz za regenerowana okolo 300 zl mniej) i taka zamontuj. nie baw sie w uzywki :!: jak masz jeszcze jakies pytania to wal
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się