Kowicz Opublikowano 10 Września 2010 Opublikowano 10 Września 2010 Witam Proszę o analizę logów. Dodam, że mam turbinę AWX, FMIC, wtryski 216, brak katalizatora i zaślepiony EGR. Program zrobiony pod turbinę i brak katalizatora, z braku czasu nie miałem kiedy jechać na korektę całości. Furka kiepsko mi pali po nocy, muszę kręcić minimum 5 sekund po czym trochę zakopci. Podczas jazdy przy pedale w podłodze idzie dymek ale bez czarnej chmury. STATYCZNE: 000 001 003 004 007 013 014 i 018 023 STATYCZNE BS: 000 003 004 011 STATYCZNE BS po korekcie kąta wtrysku: 000 po korekcie DYNAMICZNE: 000 001 003 004 008 010 011 Z góry dziękuję za pomoc. Pozdrawiam Kowicz
spanky Opublikowano 10 Września 2010 Opublikowano 10 Września 2010 ustaw statyczny kat wtrysku na wartosc ~60 a problemy z paleniem znikna reszta wyglada OK ...
ciahciah Opublikowano 11 Września 2010 Opublikowano 11 Września 2010 sprawdź też świece żarowe czy nie popalone, przy dużych mrozach się przydadzą
Kowicz Opublikowano 22 Września 2010 Autor Opublikowano 22 Września 2010 Witam Zgodnie z uwagami poprawiłem kąt wtrysku - patrz 000 po korekcie Natomiast dzisiaj spotkała mnie niemiła niespodzianka: po przejechaniu ok 5km Audiczka nagle straciła moc, szła do 2000 i dalej brak ciągu. Po zgaszeniu i ponownym odpaleniu wszystko wróciło do normy. Czyżby coś nie tak poszła zmiana kąta wtrysku? Zaraz po awarii zrobiłem logi dynamiczne więc jeśli możecie to rzućcie okniem na nie i powiedzcie w czym może leżeć przyczyna. Z góry dziękuję i pozdrawiam Kowicz PS. błąd jaki się pojawił to: 00575 - Intake Manifold Pressure 17-00 - Control Difference
przemik Opublikowano 22 Września 2010 Opublikowano 22 Września 2010 No kąt jest teraz git. A bład jest zwiazany z przeladowaniem... złapałes regularnego notlaufa....
Kowicz Opublikowano 22 Września 2010 Autor Opublikowano 22 Września 2010 ... A bład jest zwiazany z przeladowaniem... złapałes regularnego notlaufa.... Czyli nie mam się czym przejmować czy jak?
przemik Opublikowano 23 Września 2010 Opublikowano 23 Września 2010 No to zalezy... zaczniesz sie martwic jak tryb awaryjny bedzie sie pojawial czesciej.... od czasu do czasu nie załuj żaru....
Kowicz Opublikowano 27 Września 2010 Autor Opublikowano 27 Września 2010 Jeśli możecie to zerknijcie na logi dynamiczne i powiedzcie czy turbinka i reszta dobrze działają. Na moje oko jest dobrze ale niezbyt wiem na co dokładnie zwracać uwagę. Dzięki
Kowicz Opublikowano 26 Listopada 2010 Autor Opublikowano 26 Listopada 2010 Witam Odgrzebuję temat błędu: 00575 - Intake Manifold Pressure 17-00 - Control Difference Auto wpada coraz częściej w tryb awaryjny i dopiero po ponownym rozruchu wraca do normy. Najczęściej dzieje się to na zimnym silniku ale na ciepłym też się przytrafiło. Występuje to co około 2-3 dni. Turbina na pewno się nie zastała bo nogi nie mam lekkiej więc jest przedmuchiwana codziennie. Dodam że turbinę mam od AWX z przelotem ok 40-50tys No i najważniejsze że problem występuje po tym jak ustawiłem sobie kąt wtrysku więc może z tym to ma związek? Macie jakieś pomysły?
IDUAL Opublikowano 26 Listopada 2010 Opublikowano 26 Listopada 2010 Mam pytanie czy TIME STAMP to czas pomiaru w sekundach czy jakieś inne jednostki bo jeżeli w sekundach i kolega z postu zrobił poprawnie logi czyli na 3 biegu i pedał gazu 100% w podłodze to szału nie ma strasznie wolno się rozkręca.
Armi Opublikowano 26 Listopada 2010 Opublikowano 26 Listopada 2010 Witam Odgrzebuję temat błędu: 00575 - Intake Manifold Pressure 17-00 - Control Difference Auto wpada coraz częściej w tryb awaryjny i dopiero po ponownym rozruchu wraca do normy. Najczęściej dzieje się to na zimnym silniku ale na ciepłym też się przytrafiło. Występuje to co około 2-3 dni. Turbina na pewno się nie zastała bo nogi nie mam lekkiej więc jest przedmuchiwana codziennie. Dodam że turbinę mam od AWX z przelotem ok 40-50tys No i najważniejsze że problem występuje po tym jak ustawiłem sobie kąt wtrysku więc może z tym to ma związek? Macie jakieś pomysły? Jak na zimnym silniku (i oleju) wkręcasz turbinę to nie dziwne, że masz teraz problemy. Ale to tylko moje zdanie
Kowicz Opublikowano 26 Listopada 2010 Autor Opublikowano 26 Listopada 2010 Mam pytanie czy TIME STAMP to czas pomiaru w sekundach czy jakieś inne jednostki bo jeżeli w sekundach i kolega z postu zrobił poprawnie logi czyli na 3 biegu i pedał gazu 100% w podłodze to szału nie ma strasznie wolno się rozkręca. TIME STAMP to czas w sekundach a auto było mierzone na VI biegu z pedałem w podłodze jak widać od 1500 do 4000 obrotów. Jak na zimnym silniku (i oleju) wkręcasz turbinę to nie dziwne, że masz teraz problemy. Ale to tylko moje zdanie O silnik dbam i nigdy bym czegoś takiego nie zrobił więc ta opcja raczej odpada Na necie trochę poszukałem i Masters pisze że błąd może być spowodowany nieszczelnością w dolocie więc zacznę od tego. Poza tym wydaje mi się że przydałaby się też korekta softu bo momentami widać przeładowania i niedoładowania (czy jak to tam się nazywa)
przemik Opublikowano 26 Listopada 2010 Opublikowano 26 Listopada 2010 Zacznij od wykonania logów dynamicznych...swieżych na 3 biegu... kazda grupa pojedynczo...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się