Vito_ Opublikowano 12 Września 2010 Opublikowano 12 Września 2010 W drodze rano na zawody nagle wywaliło mi błąd i przestała dmuchać jedna turbina ( na zegarze 0.4 bar ) zgasiłem silnik i włączyłem od nowa, druga turbina dmucha ale zamiast tego co było zawsze czyli 1.3 w peaku i 1.1 na stałe, dolatuje do 0,8 i się zatrzymuje, auto wyraźnie nie jedzie. Dodatkowo po przełączeniu na benzyne wali gazem wyraźnie w kabinie gdy auto stoi z odpalonym silnikiem. Po podpięciu do kompa wyskoczył błąd przeładowania, skasowałem auto dalej nie jeździ i dmucha 0,8. Następnego dnia nagle mu się wieczorem odmieniło nagle zaczal dmuchac 1.0 a chwile później już prawidłowo 1.3 peak 1.1 stałe... jutro pewno znów będzie miał focha i 0.8;] Jakieś pomysły? N75 do czyszczenia, trójnik puszcza czy moze turbo się kończy?
wojtek26 Opublikowano 13 Września 2010 Opublikowano 13 Września 2010 Sprawdz wszystkie przewody podcisnienia szczególnie w układzie reg turbin, ewentualnie przcina sie WG w jednej z turbin.
Pucek Opublikowano 14 Września 2010 Opublikowano 14 Września 2010 powiedzmy że mam podobnie i powiedzmy że w podobnym silniku stawiam N75, przecież niemożliwym jest żeby była nieszczelność, bo w takim wypadku doładowanie musiało by się trzymać na max 0.8 bar a nie że na następny dzień jest wporzo
Buba Opublikowano 15 Września 2010 Opublikowano 15 Września 2010 N75 do wymiany, najlepiej podmien od kogos gazem nie powinno walic
skalarx Opublikowano 16 Września 2010 Opublikowano 16 Września 2010 napewno nie N75, bo w ogóle nie było by doładowania. Przecież tam jest jeden zawór i obsługuje dwie turbiny. Ja obstawiał bym, że to tryb awaryjny i ta turbawka się po prostu i niestety kończy Podpytaj jeszcze tu: http://www.sportaudi.pl/forum/. Tam mają tylko takie silniki U mnie niestety znaczyło to, że turbina do wymiany. Poprzedzone było to właśnie podobnymi objawami, tylko częściej bywało lepiej niż gorzej. Przycinający się westgate, jak pisał kolega powyżej, jest też bardzo prawdopodobny. I oby to było to.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się