domelq Opublikowano 13 Września 2010 Opublikowano 13 Września 2010 Witam Po wielu problemach z układem wspomagania doszedłem do stanu, gdzie wspomaganie działa bezproblemowo. ALE... Ale jest jeden minus. Syczenie spod kierownicy, kolumny kierownicy. Wymieniona maglownica Wymieniona pompa Wymieniony płyn I w pewien dzień przy skręcie poczułem opór po czym ustąpił i pojawiło się syczenie. Syczenie występuje tylko podczas ruchu kierownicą a następnie jak przytrzymuje kierownicę to powoli ustaje. Jak odbijam kierownicą przy skręcie - to samo zjawisko. Jest to ewidentnie jakiś problem z ciśnieniem, ale w którym miejscu? Nie wiem. Może ktoś z Was może mi pomóc?
dawcav6 Opublikowano 13 Września 2010 Opublikowano 13 Września 2010 ostatnio sporo czytałem o układzie kierowniczym i jego problemach ponieważ musze wymienić magiel czytałem o podobnym problemie podobno pomogło odpowietrzenie całego układu kierowniczego niestety nie jestem specem ale to zawsze jakiś punkt zaczepienia
domelq Opublikowano 13 Września 2010 Autor Opublikowano 13 Września 2010 ostatnio sporo czytałem o układzie kierowniczym i jego problemach ponieważ musze wymienić magiel czytałem o podobnym problemie podobno pomogło odpowietrzenie całego układu kierowniczego niestety nie jestem specem ale to zawsze jakiś punkt zaczepienia układ odpowietrzony
Gość -makaveli- Opublikowano 13 Września 2010 Opublikowano 13 Września 2010 pompa wspomagania sprawna??
udy Opublikowano 13 Września 2010 Opublikowano 13 Września 2010 u mnie tak było na którejś z kolei maglownicy regenerowanej przez pewną zjebaną firmę z Łodzi, po wymianie na nastepną ( która miała z kolei inne bolączki ) problem minął. skąd masz maglownicę ?? DO d*py z tym układem kierowniczym :wallbash:
domelq Opublikowano 15 Września 2010 Autor Opublikowano 15 Września 2010 pompa wspomagania sprawna?? Sprawna, nowa ZF [br]Dopisany: 15 Wrzesień 2010, 12:26_________________________________________________ u mnie tak było na którejś z kolei maglownicy regenerowanej przez pewną zjebaną firmę z Łodzi, po wymianie na nastepną ( która miała z kolei inne bolączki ) problem minął. skąd masz maglownicę ?? DO d*py z tym układem kierowniczym :wallbash: Belgijska maglownica CARDONE, które są regenerowane fabrycznie (nie ma szlifów tylko wszystkie nowe flaki - łącznie z listwą, w starej obudowie)
A-rek Opublikowano 15 Września 2010 Opublikowano 15 Września 2010 a ubywa ci plynu :?: pieni sie plyn w zbiorniczku :?: czy podczas krecenia i syczenia sprawdziles jak zachowuje sie plyn w zbiorniczku :?:
domelq Opublikowano 17 Września 2010 Autor Opublikowano 17 Września 2010 a ubywa ci plynu :?: pieni sie plyn w zbiorniczku :?: czy podczas krecenia i syczenia sprawdziles jak zachowuje sie plyn w zbiorniczku :?: Płynu nie ubywa Płyn się nie pieni Podczas kręcenia i syczenia płyn się normalnie zachowuje w zbiorniczku
udy Opublikowano 17 Września 2010 Opublikowano 17 Września 2010 ja bym szukał na maglu, każdy inny element układu wspomagania nie wiem jak mógłby syczeć, tak mi się wydaje, poszukaj na forum chyba było coś o tym syczeniu bo szukałem jak i ja miałem ten problem,
domelq Opublikowano 17 Września 2010 Autor Opublikowano 17 Września 2010 ja bym szukał na maglu, każdy inny element układu wspomagania nie wiem jak mógłby syczeć, tak mi się wydaje, poszukaj na forum chyba było coś o tym syczeniu bo szukałem jak i ja miałem ten problem, że na maglu to prawie pewne na 99,9999%, ale co może być nie tak U Ciebie jaki byłe efekt syczenia i jak to rozwiązałeś?
udy Opublikowano 17 Września 2010 Opublikowano 17 Września 2010 No efekt był taki że syczalo jak krecilem i blokowało kierownice, rozwiazalem to następnym maglem :gwizdanie:
dawcav6 Opublikowano 17 Września 2010 Opublikowano 17 Września 2010 No efekt był taki że syczalo jak krecilem i blokowało kierownice, rozwiazalem to następnym maglem :gwizdanie: to sie zdarza dość często z tego co słyszałem nie każda firma regenerująca jest rzetelna i sprawdza to co robi można samemu próbować sił kupić na alledrogo zestaw do regeneracji i naprawić koszt około 180zł sam jestem w trakcie wymiany maglownicy czekam na przesyłke zamówiłem w częstochowie firma ARGO oczywiście z polecenia kilka osób z forum już korzystało z ich usług są zadowoleni gwarancja i reszta wszystko sie zgada więc i ja ma nadzieję będe zadowolony
kkarol Opublikowano 17 Września 2010 Opublikowano 17 Września 2010 wymien przewod miedzy pompa i maglownica, tylko kup oryginal -zadne dorabianie nie wchodzi w gre
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się