Skocz do zawartości
IGNOROWANY

[B7 BPW] Imbusik w BPW 2006-2007


monsunn

Rekomendowane odpowiedzi

Witam kolegów,

poczytałem trochę o tym nieszczęsnym zabieraku i odnoszę wrażenie, że generalnie problem występuje ale

w silnikach, w których napęd pompy jest na łancuch a nie na koła zębate. Wielu z was (jak wynika z postów) posiadających auto z napędem na koła zębate po profilaktycznej wymianie opisywało, że luz na imusiku był minimalny i generalnie dużego ryzyka, że sie wysypie chyba nie było.

Chciałem więc zapytać, czy coś w tym jest, że w silnikach z napędem na koła ten problem występuje rzadziej, czy nie ma to kompletnie rzadnego znaczenia.

Mam u siebie przejechane ponad 160tys km (a4 z BPW model 2007) i nie wiem czy wymieniać czy nie wyemieniać tego imbusika.

Czy komuś z was (chociaż nikomu tego nie życzę) zapaliła się kontrolka smarowania w silniku o którym mowa powyżej?

dzieki za info

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

witaj,

mam BRD z 2007 (mechanizm z kołami zębatymi) kupiłem je z przebiegiem 152tys km. i wymieniałem zbierak/imbusik przy ok 160tys km. Jak sie okazało w ostatniej chwili, końcowki imbusa były już porządnie dojechane FOTY TUTAJ http://www.a4-klub.pl/smf/index.php?topic=57849.msg998637#msg998637 i awaria mogła mieć miejsce w każdej chwili. Nie czekaj aż coś sie spierd... wymien imbus kosztuje tylko ok 30pln.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam.

Ja miałem wymieniony zabierak (imbusik), obydwa koła zębate i łańcuszek napędzający wałki wyrównoważające przy okazji wymiany napinacza tegoż łańcuszka. Napinacz pękł przy przebiegu ok. 180 tys. i silnik zaczął hałasować inaczej niż zwykle, stąd cała operacja.

Chcę tu jednak zaznaczyć, że zabierak wcale nie był w złym stanie, koła zębate również.

Różnie więc to bywa.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

witaj,

mam BRD z 2007 (mechanizm z kołami zębatymi) kupiłem je z przebiegiem 152tys km. i wymieniałem zbierak/imbusik przy ok 160tys km. Jak sie okazało w ostatniej chwili, końcowki imbusa były już porządnie dojechane FOTY TUTAJ http://www.a4-klub.pl/smf/index.php?topic=57849.msg998637#msg998637 i awaria mogła mieć miejsce w każdej chwili. Nie czekaj aż coś sie spierd... wymien imbus kosztuje tylko ok 30pln.

Myślałem,że BRD problem już nie dotyczy, trzeba będzie zajrzeć przy wymianie oleju, mam już najechane 220tyś

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

witaj,

mam BRD z 2007 (mechanizm z kołami zębatymi) kupiłem je z przebiegiem 152tys km. i wymieniałem zbierak/imbusik przy ok 160tys km. Jak sie okazało w ostatniej chwili, końcowki imbusa były już porządnie dojechane FOTY TUTAJ http://www.a4-klub.pl/smf/index.php?topic=57849.msg998637#msg998637 i awaria mogła mieć miejsce w każdej chwili. Nie czekaj aż coś sie spierd... wymien imbus kosztuje tylko ok 30pln.

Myślałem,że BRD problem już nie dotyczy, trzeba będzie zajrzeć przy wymianie oleju, mam już najechane 220tyś

Fajnie by było gdyby sprawa była taka prosta, że można by tam zajrzeć przy okazji wymiany oleju :)

http://www.a4-klub.pl/smf/index.php?topic=128515.165

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam. Kolejny raz piszecie tylko o samym zabieraku-wymiana wystarcza tylko na kilka tyś km(chyba że robicie auto aby je sprzedać).Jeśli jednak dalej chcecie użytkować swoje audi to służę pomocą w regeneracji gniazda które wyrabia się wraz z zabierakiem. Na forum vw jest opis.

http://forum.vw-passat.pl/showthread.php?t=60383&page=19

naprawa pomp olejowych 2.0 tdi

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...