czaki22 Opublikowano 11 Września 2007 Opublikowano 11 Września 2007 mam dosc nietypowy problem po przeczytaniu uważnym czesci postow dot tego problemu nic nie znalazłem otóż , samochod jak stoi okolo 10 i wecej godzi ma problemy z rozruchem czasem nawet z 10 minut musze go uruchamiac, sa dni gdzie odpali bez najmniejszego problemu, zaraz po ruruchomieniu pracuje normalnie co wiecej jak go zgasze odrazu po uruchomieniu, i probuje odpalic ponownie zaskakuje bez jakby sie nigdy nic nie dzialo po 3 h pali normalnie po nocy jest juz problem dodam iz , Vag nic nie pakuzeja zadnych bledów wymieniony na nowy orginalny czujnik temp dolotu powietrza, czujnik temp plynu tez na orginał pompa pracuje, kable i świece sa nowe i markowe, filtr powietrza nowy, caly rorzad koplet tez wymieniony, dodam tylko ze lekko szarpie i czuc to na jałowym, i wolnych obrotach poradzcie co sprawdzic ??? od czego zaczac bo nikt sie nieche podejmowac roboty na tydzien
czaki22 Opublikowano 11 Września 2007 Autor Opublikowano 11 Września 2007 na 100% przed zmiana sytuacja była podobna, bo zmianie bez zmian, sprawdzono rorzad w ASO[br]Dopisany: 11 Wrzesień 2007, 17:21 _________________________________________________dodam również, iż przy temp 30 stopni bylo to niezauwazalne teraz temp 11+ i zaczynaja sie schody
jaskil Opublikowano 13 Września 2007 Opublikowano 13 Września 2007 jak sobie poradziles?? pozdrawiam jaskil
czaki22 Opublikowano 13 Września 2007 Autor Opublikowano 13 Września 2007 nie poradzilem soebi nie wiem czy nieskonczy sie to w aso niech szukaja[br]Dopisany: 13 Wrzesień 2007, 19:21 _________________________________________________ale ciekawa zaleznosc odkryłem, gdy auto stoi z gorrki mam duzy problem z odpalaniem, gdy stoi na rownym juz nieraz bylo ze odpalił na zimnym silniku za pierwszym razem ?! czy ja już wariuje ?
GM Opublikowano 13 Września 2007 Opublikowano 13 Września 2007 witaj moze kiepska jakosc paliwa( skoro to tylko na mrozie) miałem jednego razu podobny przypadek zatankowałem zupełnie przypadkowo na nieznajomej"stacji paliw ......" ale problem nigdy póżniej sie juz nie ponowił (pod warunkiem ze juz tam nie takuje ) pozdrawiam
aramis Opublikowano 14 Września 2007 Opublikowano 14 Września 2007 nie poradzilem soebi nie wiem czy nieskonczy sie to w aso niech szukaja[br]Dopisany: 13 Wrzesień 2007, 19:21 _________________________________________________ale ciekawa zaleznosc odkryłem, gdy auto stoi z gorrki mam duzy problem z odpalaniem, gdy stoi na rownym juz nieraz bylo ze odpalił na zimnym silniku za pierwszym razem ?! czy ja już wariuje ? A masz Gaz ?? Bo ja mam i mój problem z porannym zapalaniem chyba rozwiązałem. więcej tutaj http://www.a4-klub.iq.pl/smf/index.php/topic,16670.new.html#new
czaki22 Opublikowano 20 Września 2007 Autor Opublikowano 20 Września 2007 odp : paliwo tankuje na roznych stacjach tez bylo takie podejżenie Gaz brak i napewno nie bedzie[br]Dopisany: 14 Wrzesień 2007, 08:04 _________________________________________________rozwiązanie problemu : regulator cisnienia paliwa zmieniono, paliwo spływało do baku zamiast tworzyć ciśnienie by wtryski zaskoczyły, najlepiej zacisnąc wąż zwrotny i sprobować odpalić pojazd
jaskil Opublikowano 20 Września 2007 Opublikowano 20 Września 2007 mnie ten problem zaczyna dobijac ale wkoncu znalazlem pare fajnych stronek i zlokalizowalem (isv) a co lepsze nie na stronie o 12v tylko 20v jest schemat mojego czujnika http://20v.org/engprob.htm#isv, wstepne odlaczenie daje 90 % poprawe, zabieram sie za czyszczenie . weglug stronki 12v.org wiekszosc czujnikow ma ogrniczona zywotnosc podejrzewam ze tez sie skonczy w aso bo mi na vagu nic nie wychodzi pozdrawiam p.s czy isv powinien glosno cykac??
czaki22 Opublikowano 22 Września 2007 Autor Opublikowano 22 Września 2007 co to jest ten isv czyjnik gdzie sie zjnajduje ? co on robi wogole ?
jaskil Opublikowano 26 Września 2007 Opublikowano 26 Września 2007 czesc jest coraz gorzej jak wczesniej przestal odpalac, tylko u mnie tak jakby napiecie spadalo bo licznik sie zeruje i po przeczyszczeniu isv przestal cykac - moze zwarcie robi??? jezdzi normalnie co robic?? pozdrawiam jaskil
zegarmistrz Opublikowano 27 Września 2007 Opublikowano 27 Września 2007 czesc jest coraz gorzej jak wczesniej przestal odpalac, tylko u mnie tak jakby napiecie spadalo bo licznik sie zeruje i po przeczyszczeniu isv przestal cykac - moze zwarcie robi??? jezdzi normalnie co robic?? pozdrawiam jaskil A akumulator masz dobry??
jaskil Opublikowano 2 Października 2007 Opublikowano 2 Października 2007 czesc troche nieobecnosci i walsnie to jest odpowiedz akumulator wlozylem nowy i wszystko dziala tylo jeszcze pozostaje pytanie czy altrnator pada- jaki prad ladowania powinien byc w audi?? pozdrawiam
czaki22 Opublikowano 3 Listopada 2007 Autor Opublikowano 3 Listopada 2007 zlokalizowano, ze : na zimnym silniku, przy probie rozruchu (zazwyczaj nieudanej) po wykręceniu świec są one mokre!! dopiero po odczekaniu ok 30 minut odpala od kopa cewke zmieniano, moduł zapłonu tez zmieniono i dalej to samo niestety HELP me po juz 4 tygodnie goście szukają przyczyny [br]Dopisany: 18 Październik 2007, 19:01 _________________________________________________zlokalizowano usterke : błędne czasy wtrysków, czasy sa dwukrotnie spoźnione, przyczyna : prawdopodobnie jednostka centralna, po poludniu napiszę wiecej [br]Dopisany: 26 Październik 2007, 10:04 _________________________________________________panowie sprawa wygląda następująco : elektromechanik spec od różnosci wzioł komputer, na drugi dzien zamontowal komputer i auto odpaliło, powiedzial ze jest gotowe, ! ucieszony ale przezorny zszedlem rano przekrecam klluczyk i co ?? i nic dalej to samo, wkurzony maxymalnie odpiołem akumulator doslownie na 5 sekund, zciagnolem i załozyłem kleme, przekrecam kluczyk i auto odpala jak gdyby nigdy nic !!!!!!!!! ma ktos jakis pomysł ??[br]Dopisany: 27 Październik 2007, 12:46 _________________________________________________ ROZWIĄZANIE PROBLEMU USUNIĘCIE PRZYCZYNY : WYMIENIONO USZKODZONY STEROWNIK SILNIKA (KOMPUTER) KOSZT 400 ZŁ OCZYWISCIE TRZEBA BYŁO JESZCZE PRZEPROGRAMOWAĆ GO BY ŁAPAŁ MOJ IMMO, SAMOCHÓD ODPALA JAK Z FABRYKI. TEMAT MOŻNA ZAMKNĄĆ
Rekomendowane odpowiedzi