jachim858427 Opublikowano 18 Września 2010 Opublikowano 18 Września 2010 Problem polega na tym że samochód drga na wolnych obrotach a chwilowe spalanie wynosi 0,2 do 0,3 l/h. Na kanale 001 poz. 2. wartość wynosi 1,7-2,4mg/R gdzie przedział wynosi od 3mg do 9mg/R. W kanale 013, 018 wartości są prawidłowe ale za to w kanale 023 począwszy od pierwszego pompowtryskiwacza do czwartego wartość wynosi -100 do -128. Według mnie powinny za ten stan rzeczy być winne pompowtryskiwacze ale wszystkie cztery zostały zregenerowane w firmie diesel-reg z Tucholi myślałem że będzie po problemie ku mojemu zdziwieniu okazało się inaczej jak było wcześniej tak jest teraz. Siedzę i myślę co za ten stan rzeczy może odpowiadać. Dodam że silnik sobie drgał odkąd kupiłem samochodzik więc albo ktoś przed sprzedażą zmieniał pompowtryskiwacze i założył nie takie jak trzeba i sterownik nie jest w stanie wysterować ich lub już nie wiem co. Teraz pytanie dla tych co zmieniali pompowtryskiwacze na inne niż mieli czy silniczek miał podobne objawy jak u mnie przed korektą sterowanika. Mile widziane wszystkie sugestie i nawet wskazanie mechanika w świętokrzyskim, kujawsko-pomorskim bądź pomorskim gdzie mógłbym wysterować sterownik pod te pompowtryskiwacze.
jachim858427 Opublikowano 18 Września 2010 Autor Opublikowano 18 Września 2010 W tym wątku masz logi http://www.a4-klub.pl/smf/b6_avf_prosze_o_analize_logow-t56403.0.html
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się