Skocz do zawartości
IGNOROWANY

SPOT POZNAŃSKI - NIEDZIELA godzina 17:00


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano
Panowie mała prośba, jakie żarniki byście polecili najlepiej 6000k bo 4300k chyba trochę za słabe:eusathink:

bix :kox:

---------- Post dopisany at 23:04 ---------- Poprzedni post napisany at 23:04 ----------

Panowie mała prośba, jakie żarniki byście polecili najlepiej 6000k bo 4300k chyba trochę za słabe:eusathink:

ja mam takie i dają radę :wink:

  • Odpowiedzi 103.6 tys.
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

  • Madas

    16552

  • nike21

    8875

  • Musashi

    5707

  • variocustoms

    5052

Top użytkownicy w tym temacie

Opublikowano

to co byś polecił żeby było jaśniej i więcej światła??

---------- Post dopisany at 23:08 ---------- Poprzedni post napisany at 23:07 ----------

Panowie mała prośba, jakie żarniki byście polecili najlepiej 6000k bo 4300k chyba trochę za słabe:eusathink:

bix :kox:

---------- Post dopisany at 23:04 ---------- Poprzedni post napisany at 23:04 ----------

Panowie mała prośba, jakie żarniki byście polecili najlepiej 6000k bo 4300k chyba trochę za słabe:eusathink:

ja mam takie i dają radę :wink:

arek na bixy cza mieć siutki, a ja niestety na razie nie mogę sobie pozwolić na to:grin:

Opublikowano
z tego co wszędzie piszą to 344 konie to palcem po wodzie pisane, mało który trzymał serię, grzeją się w cholerę, dlatego nie wybieram Allroada z 4,2 tylko 2,7 BiT, mam V8 teraz ale amerykana i jest super ale z Audi starszych bym nie ryzykował, jak miałem B7 to non stop 2 S4ki w B7 w Auto Premium na serwisie były bo się sypały

---------- Post dopisany at 23:03 ---------- Poprzedni post napisany at 23:02 ----------

4300. 6000 w cholerę niebieskie, jak pada w nocy to gówno widać, przy 4300 jest znośnie

Temperatura wali sprawę... spacer JHM częściowo rozwiązuje sprawę ale zawsze po rozgrzaniu kuce będą uciekać. 4.2FSI ma to samo. Dlatego właściciele kombinują też na własną rękę różne wynalazki aby pomóc w odprowadzaniu ciepła. Ale to jedna kwestia - a usterki tej jednostki to już inna bajka :wink:

---------- Post dopisany at 23:10 ---------- Poprzedni post napisany at 23:09 ----------

Ok super, wielkie dzięki !

Generalnie tak jak uderzyłeś do winczako - pogadaj też z innymi userami S-ek z tego forum. To bardzo dobry sposób pozyskania wiedzy :wink:

Opublikowano
z tego co wszędzie piszą to 344 konie to palcem po wodzie pisane, mało który trzymał serię, grzeją się w cholerę, dlatego nie wybieram Allroada z 4,2 tylko 2,7 BiT, mam V8 teraz ale amerykana i jest super ale z Audi starszych bym nie ryzykował, jak miałem B7 to non stop 2 S4ki w B7 w Auto Premium na serwisie były bo się sypały

A myślałem, że właśnie takie bolączki jak gubienie mocy dotyczy jednostek 4.2 FSI. Dla mnie S4 byłoby do codziennej jazdy, aktualnie swoją b7 robię 25 tys km rocznie. Więc jak S4 miałoby co chwila stać w serwisie to mija się to z celem...

Opublikowano
to co byś polecił żeby było jaśniej i więcej światła??

---------- Post dopisany at 23:08 ---------- Poprzedni post napisany at 23:07 ----------

Panowie mała prośba, jakie żarniki byście polecili najlepiej 6000k bo 4300k chyba trochę za słabe:eusathink:

bix :kox:

---------- Post dopisany at 23:04 ---------- Poprzedni post napisany at 23:04 ----------

Panowie mała prośba, jakie żarniki byście polecili najlepiej 6000k bo 4300k chyba trochę za słabe:eusathink:

ja mam takie i dają radę :wink:

arek na bixy cza mieć siutki, a ja niestety na razie nie mogę sobie pozwolić na to:grin:

no ja Ciebie rozumiem doskonale Rafale :decayed:

Opublikowano
z tego co wszędzie piszą to 344 konie to palcem po wodzie pisane, mało który trzymał serię, grzeją się w cholerę, dlatego nie wybieram Allroada z 4,2 tylko 2,7 BiT, mam V8 teraz ale amerykana i jest super ale z Audi starszych bym nie ryzykował, jak miałem B7 to non stop 2 S4ki w B7 w Auto Premium na serwisie były bo się sypały[/Quote]

A myślałem, że właśnie takie bolączki jak gubienie mocy dotyczy jednostek 4.2 FSI. Dla mnie S4 byłoby do codziennej jazdy, aktualnie swoją b7 robię 25 tys km rocznie. Więc jak S4 miałoby co chwila stać w serwisie to mija się to z celem...

Jak o nią zadbasz to nie będzie problemu - ale przyzwyczaj się do tego, że bezobsługowa to na pewno nie będzie :wink: V8 jest do kochania a nie do jeżdżenia :grin:

---------- Post dopisany at 23:14 ---------- Poprzedni post napisany at 23:14 ----------

Odnośnie temperatury patrz mój post wyżej.

Opublikowano

Czyli idealnie byłoby gdybym zostawił kopciucha i dokupił S4 na weekendy... Ale na to nie ma szans, zostanie plan pierwotny a6 lub q7 w 3.0 tdi :facepalm: ehhh, a już się rozmarzyłem :decayed:

Opublikowano

A to chyba najbardziej powszechna przypadłość tej motorowni: 3547548727_b944421812_o.jpg

Opublikowano

3majcie się chłopy do juterka :hi:jutro znowu obóz pracy który mam cichą nadzieje że niedługo to się skończy:wink:

Opublikowano
Czyli idealnie byłoby gdybym zostawił kopciucha i dokupił S4 na weekendy... Ale na to nie ma szans, zostanie plan pierwotny a6 lub q7 w 3.0 tdi :facepalm: ehhh, a już się rozmarzyłem :decayed:

To jest proszę Ciebie idealne rozwiązanie. TDI jako daily i V8 na weekendy do zabawy. Spalanie w trasie, jakieś 13l. W mieście zimą jak zrobisz 500km na baku to rewelacja.

---------- Post dopisany at 23:21 ---------- Poprzedni post napisany at 23:21 ----------

3majcie się chłopy do juterka :hi:jutro znowu obóz pracy który mam cichą nadzieje że niedługo to się skończy:wink:

Dobranoc.

Opublikowano

czy to konkurs z cyklu odgadnij co jest na obrazku?:grin:

Opublikowano

rura kanalizacyjna :kox:?

Opublikowano

przytarty cylinder, potem źre olej jak głupi :wink:

Opublikowano

Kuba Gerber vel Lagadula miał S4 w B6 i non stop się auto srało, cewki wymienione, duperele itp. itd. a auto nie jechało jak powinno, sprzedał ... i chyba jest szczęśliwy

pewnie takie 4,2 jest fajne jak się dukaty zainwestuje i nie eksploatuje za bardzo, w czasach jak pracowałem w AP to byłe jeden mechanik który ogarniał V8ki w S6 i S8, non stop miał je rozebrane na stole, w S8 non stop podgrzewanie spalin się psuło

Opublikowano

okulary muszę przeczyścić:grin:

Opublikowano
czy to konkurs z cyklu odgadnij co jest na obrazku?:grin:

Tłoki są słabe - rysują powierzchnię cylindra. Korbowody nie dają rady i potem masz... 4845366665_1a299a79b8_b.jpg

---------- Post dopisany at 23:29 ---------- Poprzedni post napisany at 23:29 ----------

przytarty cylinder, potem źre olej jak głupi :wink:

Dokładnie.

---------- Post dopisany at 23:30 ---------- Poprzedni post napisany at 23:29 ----------

+ w B7 to sprzęgło i dwumas poprawione - nie sra się już tak często jak w B6. No i w B7 masz już kolejną generację quattro.

Opublikowano

Ta awaryjność póki co odwodzi mnie od zakupu. Miałem nadzieję że przypadłości które opisujecie trapią tylko FSI a to jednak wszystkie silniki 4.2 mają takie problemy. Szkoda, może kiedyś...

vario Pracowałeś w AP ? Mam kolegę, który chyba też tam pracuje Szymon J. może znasz ?

Opublikowano

...generalnie Kuba jak nie jesteś pasjonatem i nie planujesz wydać trochę kasy aby wyprostować BBK które kupisz - to nie polecam. Naprawdę ciężko trafić dobrą, niezajeżdżoną sztukę. Prędzej trafisz zdrową RS4 :grin:

---------- Post dopisany at 23:34 ---------- Poprzedni post napisany at 23:32 ----------

Ta awaryjność póki co odwodzi mnie od zakupu. Miałem nadzieję że przypadłości które opisujecie trapią tylko FSI a to jednak wszystkie silniki 4.2 mają takie problemy. Szkoda, może kiedyś...

Pracowałeś w AP ? Mam kolegę, który chyba też tam pracuje Szymon J. może znasz ?

Vario pracował w AP - ja tylko z nimi handluję :wink: BTW - BNS wygląda lepiej pod kątem awaryjności niż BBK :wink:

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...