Skocz do zawartości
IGNOROWANY

[B6 AVB] Synchronizacja wałka rozrządu a problemy z uruchamianiem silnika


striker9999

Rekomendowane odpowiedzi

Witam,

zdarzają mi się problemy z odpaleniem silnika tzn nie pali od strzału tylko czasami trzeba nim pokręcic 2-3 sekundy. Występowanie problemu nie jest zależene od temperatury silnika. Na forum wyczytałem, że problemy z odpalaniem może powodować źle ustawiony kąt synchronizacji wałka rozrządu. Sprawdziłem u siebie ten kąt (na zimnym silniku wacha się pomiędzy 0,6 a 1,1 - na ciepłym silniku stabilizuje się na wartości 0,6). Na forum piszecie, że powinien wynosić 0. Ponieważ nie lubię grzebać przy rzeczach które teoretycznie działają, chciałbym zapytać o Wasze doświadczenia w tym względzie, tzn. czy takie odchylenia kąta synchronizacji mogą powodować problemy z odpalaniem silnika? Czy warto (przy takich odchyleniach) próbować ten kąt skorygować?

Pozdrawiam,

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

norma jest w zakresie -+3 i w tym zakresie nie ma wplywu na rozruch.

sprawdz czy nie masz uszkodzonej pompy podwojnej (wycieki), lub spietrzajacej w zbiorniku paliwa. jedna i druga powoduja problemy z uzyskaniem wlasciwego cisnienia paliwa w ukladzie PD

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

tego nie wiem nikt

jest o tym wątek na forum - wrzuciłem tam filmiki

miałem ten problem - wymiana włącznika i jak ręką odjął

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

norma jest w zakresie -+3 i w tym zakresie nie ma wplywu na rozruch.

sprawdz czy nie masz uszkodzonej pompy podwojnej (wycieki), lub spietrzajacej w zbiorniku paliwa. jedna i druga powoduja problemy z uzyskaniem wlasciwego cisnienia paliwa w ukladzie PD

Dzięki za info. Jak sprawdzić czy pompy te dają właściwe ciśnienie? Istnieje jakaś procedura diagnostyczna?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

tego nie wiem nikt

jest o tym wątek na forum - wrzuciłem tam filmiki

miałem ten problem - wymiana włącznika i jak ręką odjął

Ja tylko mogę potwierdzić.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

spróbuj odpalać auto za każdym razem na włączonych światłach pozycyjnych lub mijania.

jezeli będzie odpalać OK to masz przyczynę

:hi:[br]Dopisany: 20 Wrzesień 2010, 19:20_________________________________________________

striker9999 sprawdziłeś??

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

norma jest w zakresie -+3 i w tym zakresie nie ma wplywu na rozruch.

sprawdz czy nie masz uszkodzonej pompy podwojnej (wycieki), lub spietrzajacej w zbiorniku paliwa. jedna i druga powoduja problemy z uzyskaniem wlasciwego cisnienia paliwa w ukladzie PD

Dzięki za info. Jak sprawdzić czy pompy te dają właściwe ciśnienie? Istnieje jakaś procedura diagnostyczna?

trzeba podlaczyc manometr do ukladu paliwowego....

sprawdz co koledzy radza, zalatuje mi magia, no ale po glewbszym zastanowieniu, faktycznie jest to mozliwe.....

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

norma jest w zakresie -+3 i w tym zakresie nie ma wplywu na rozruch.

sprawdz czy nie masz uszkodzonej pompy podwojnej (wycieki), lub spietrzajacej w zbiorniku paliwa. jedna i druga powoduja problemy z uzyskaniem wlasciwego cisnienia paliwa w ukladzie PD

Dzięki za info. Jak sprawdzić czy pompy te dają właściwe ciśnienie? Istnieje jakaś procedura diagnostyczna?

trzeba podlaczyc manometr do ukladu paliwowego....

sprawdz co koledzy radza, zalatuje mi magia, no ale po glewbszym zastanowieniu, faktycznie jest to mozliwe.....

Ok. Testy zaczne od wyłacznika. Możesz napisać co wywnioskowałeś, że uznałeś to (wyłącznik) za możliwą przyczynę problemów z odpalaniem?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam,

trochę czasu minęło od pierwszego postu - trwały testy wyłącznika. Efekt zaskakujący, na włączonych pozycyjnych pali od strzału. W związku z powyższym czeka mnie wymiana wyłacznika świateł. Mozecie polecić jakieś miejsca gdzie takowy można nabyć (jakie koszty wchodzą w grę?). Występują wogóle zamienniki tego ustrojstwa czy trzeba kupić oryginał. Rozumiem, że ze względu na specyfikę problemu w grę wchodzi tylko nowy wyłącznik. Czy komuś udało się ustalić dlaczego wyłacznik świateł powoduje takie problemy?

Pozdrawiam,

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam,

trochę czasu minęło od pierwszego postu - trwały testy wyłącznika. Efekt zaskakujący, na włączonych pozycyjnych pali od strzału. W związku z powyższym czeka mnie wymiana wyłacznika świateł. Mozecie polecić jakieś miejsca gdzie takowy można nabyć (jakie koszty wchodzą w grę?). Występują wogóle zamienniki tego ustrojstwa czy trzeba kupić oryginał. Rozumiem, że ze względu na specyfikę problemu w grę wchodzi tylko nowy wyłącznik. Czy komuś udało się ustalić dlaczego wyłacznik świateł powoduje takie problemy?

Pozdrawiam,

a nie mówiłem :cool1:

włącznik możesz kupić od Czakiego z forum - sprzedaje zazwyczaj w cenie około 190 PLN

nowy w ASO coś około 320 PLN

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...