krzysiogreg Opublikowano 13 Września 2007 Opublikowano 13 Września 2007 Witam, Zauważyłem że kiedy odpalam autko z rana to musze troche dluzej zakrecic rozrusznikiem by załapał... Podejrzewam ze coś nie tak z czujnikiem temperatury-tym który daje sygnał do grzania świec (swiece żarowe nówka) Gdzie on sie znajduje? VAG nie pokazuje zadnych błedów. Dzięki za odpowiedzi i pozdrawiam
grippen Opublikowano 14 Września 2007 Opublikowano 14 Września 2007 po pierwsze też mam taki problem ale jutro się z nim mam nadzieje uporam bo pewnie masz tak samo jak kąt wtrysku umnie jest 01 engine basic setings blok 000 pozycja nr 2 - 000 umnie jest tyle a powinno być 049 i bede chciał tak jutro zrobić sprawdź u siebie kąt wtrysku. stawiam na to. A po drugie świece nie grzeją się w temperaturze powyżej 5 stopni. dam znać jak mi poszło. Czy będe miał probl;em z odpalenie czy nie podkreślam że jak stoi w garażu to nie mam problemu tylko jak postoi całą noc na polu to jest mały problem z odpaleniem
Simon Opublikowano 15 Września 2007 Opublikowano 15 Września 2007 W 1Z powinno być 51...idealnie ale są pewne granice.Też będę ustawiał kąt ale ciągle nie mam czasu na to...
spanky Opublikowano 15 Września 2007 Opublikowano 15 Września 2007 Witam, Zauważyłem że kiedy odpalam autko z rana to musze troche dluzej zakrecic rozrusznikiem by załapał... Podejrzewam ze coś nie tak z czujnikiem temperatury-tym który daje sygnał do grzania świec (swiece żarowe nówka) Gdzie on sie znajduje? VAG nie pokazuje zadnych błedów. Dzięki za odpowiedzi i pozdrawiam zostaw swieczki w spokoju ... sprawdz kat wtrysku ....
krzysiogreg Opublikowano 15 Września 2007 Autor Opublikowano 15 Września 2007 Kat wtrysku sprawdziłem: w basic settings waha sie od 51-53 wiec całkiem ok. Obawiam się ze którys z czujników pokazuje przekłamaną wartość - zawyża temperature, tylko ze na VAGu nic takiego nie widac...
Norbi TDI Opublikowano 15 Września 2007 Opublikowano 15 Września 2007 Jak kąt wtrysku ok i jest problem z odpaleniem rano to sprawdziłbym filtr paliwa i powietrza
krzysiogreg Opublikowano 15 Września 2007 Autor Opublikowano 15 Września 2007 Jak kąt wtrysku ok i jest problem z odpaleniem rano to sprawdziłbym filtr paliwa i powietrza Filtry wymieniane ze 2 miesiace temu... generalnie pali dobrze ale problemy pojawiają się przy temp ok 5oC Bezpiecznik od świec, przekaźnik sprawdzony - ok Hmmm...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się