dizell Opublikowano 14 Września 2007 Opublikowano 14 Września 2007 Witam Od dłuższego czasu zmagam się z błędem 00561 - Kontrola dodawania mieszanki. Byłem u trzech mechaników i niestety oprócz kosztów które poniosłem nic się nie zmieniło. Wymieniłem pompę paliwa na oryginał VDO, nowa sonda lambda, nowe świece NTK, wyczyszczona przepustnica. Zastanawiam się nad wymianą przepływki i stąd moje pytanie: jakie logi mam wykonać aby potwierdzić lub wykluczyć padający przepływomierz. Czy mogą to być logi statyczne czy muszą być dynamiczne (mam problem z bateria w laptopie ) Autko ogólnie wydaje mi sie zamulone. Czy ma ktoś jeszcze jakieś propozycje?
MoKrY Opublikowano 14 Września 2007 Opublikowano 14 Września 2007 a nie masz przypadkiem pękniętego kolektora?, piszesz ze swiece wymienione a kable WN?
dizell Opublikowano 14 Września 2007 Autor Opublikowano 14 Września 2007 Kolektor cały, co do kabli to nie wymieniałem bo mógłbym wymienić tylko 2, na pozostałe dwie świece wchodzą bezpośrednio cewki.
MoKrY Opublikowano 14 Września 2007 Opublikowano 14 Września 2007 Kolektor cały, co do kabli to nie wymieniałem bo mógłbym wymienić tylko 2, na pozostałe dwie świece wchodzą bezpośrednio cewki. to może być to..... ale niech sie sprytniejsi wypowiedzą
Jurekh Opublikowano 24 Września 2007 Opublikowano 24 Września 2007 Witam, tez mialem taki blad. wymienilem przeplywke swiece i nic... okazalo sie ze to termostat... silnik byl ciagle zimny i komuter dawal bogatsza mieszanka przez co tez wiecej palil... zobacz jak u ciebie z tepm. silnika. pozdrwiam, jh
gregory Opublikowano 24 Września 2007 Opublikowano 24 Września 2007 Witam! jedz do ASO i powiedz im o objawach i powiedz im że nie jesteś do końca laikiem i wydaje ci się że to przepływka.Wsadzą ci nową i na próbe.Jeśli to nie będzie przepływka oddaszim ją i podziękujesz pięknie.A jeśli to będzie przepływka to zapłacisz za przepływke a do panów specjalistów pojedziesz z diagnozą z ASO i poprosisz o zwrot pieniędzy i o założenie starej pompy.Ja miałem ten sam problem.Jezdziłem po mechaikach i każdy co innego pie....lił.Jeden mi też powiedział że pompa nie wydala.Jak mu powiedziałem to niech zamówi i wsadzi to zobaczymy czy to jest to.Na to mi spryciarz odpowiedział że on nie zamówi bo jak to nie będzie to to se ją może na półke pózniej postawic."A ja co kurna mam zamówic i w garażu położyć???"To kupiłem więc 3 metry węża do paliwa podpiałem manometr na jednym końcu drugi koniec podłączyłem pod listwe i jazda.Nie było żadnego spadku cisnienia podczas jazdy,pompa więc OK.Inny mechanior chciał mi wtryski wymieniać.Dodam że objawem dodatkowym do błędu 561 była rozgrzana do czerwoności turbina,nawet przy bardzo spokojnej jezdzie.Wkońcu wymieniono przepływke i jak ręką odjął.Wszystkiemu była winna przepływka.Do dzis mam niesmak do mechaników.Tak naprawde bardzo mało jest dobrych mechaników.I jeszcze jedno tylko oryginalna przepływka Boscha,nowa! Podróbki z allegro za 170zł się nie sprawdzają.Przerabiałem to.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się