Skocz do zawartości
IGNOROWANY

[ALL] Pukanie nie ustało po wymianie wahaczy


Tzieland

Rekomendowane odpowiedzi

Uszkodzenie amortyzatora wykluczysz bardzo szybko, wystarczy bujnąć przodem auta jeżeli to amortyzator to pukanie na 100% usłyszysz.

Rozumiem, że podczas wymiany wahaczy nie była zdejmowana sprężyna z amortyzatora?

Jestem przekonany, że jest to wina łączników. Przerabiałem ten temat przy wymianie stabilizatora na wersję z avanta.

Tak jak pisałem, w pierwszej kolejności wyklucz właśnie je, żeby nie generować zbędnych kosztów.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

dobra na 9 jadę do speców i powiem im co i jak i niech robią :naughty:

Dobre łączniki ok. 50zł za sztukę ze śrubami mocującymi, robota max. 50zł.

Nie daj się zrobić :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

dobra na 9 jadę do speców i powiem im co i jak i niech robią :naughty:

Dobre łączniki ok. 50zł za sztukę ze śrubami mocującymi, robota max. 50zł.

Nie daj się zrobić :)

Sam powinien to ogarnąć , godz roboty z palcem w dópie

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

dobra na 9 jadę do speców i powiem im co i jak i niech robią :naughty:

Dobre łączniki ok. 50zł za sztukę ze śrubami mocującymi, robota max. 50zł.

Nie daj się zrobić :)

Sam powinien to ogarnąć , godz roboty z palcem w dópie

Proste :) ale najmniej roboty jest z kanału. (oba koła muszą mieć takie samo wychylenie).

Podnosząc auto z jednej strony opór będzie stawiał stabilizator, więc albo kanał, albo całe auto w górę.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

spokojnie panowie, pojadę do swoich mechaników, im też trzeba dać zarobić ;)

dzisiaj jednak nie mieli już czasu, bo się spóźniłem jakieś 2 godz. :D

jutro jadę z rana i już się dowiedziałem, że końcówki wyjdą mnie ok 70 zł/szt + robota, a łączniki ok 60 zł/szt + robota, więc naprawdę nie jest źle

sam pewnie też bym dał radę ale niestety kanału brak :thumbdown:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

To napisze wam gdzie ja mam luz -na końcówce drążka kierowniczego ale nie na sworzniu kulowym tylko na nagwintowanym pręcie który wychodzi z odlewu sworznia kulowego, długo do tego dochodziłem ale udało się .Nie wiem co ten Helmut tam zakładał ale LMO czy TRW to nie jest.

a powiedz mi jakie miałeś objawy? :mysli:

mi ostatnio na skręconych kołach na maxa w prawo lub lewo nierówno jedzie tak jak po wybojach a droga prosta :wallbash:

co jest???? :mysli:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

spokojnie panowie, pojadę do swoich mechaników, im też trzeba dać zarobić ;)

dzisiaj jednak nie mieli już czasu, bo się spóźniłem jakieś 2 godz. :D

jutro jadę z rana i już się dowiedziałem, że końcówki wyjdą mnie ok 70 zł/szt + robota, a łączniki ok 60 zł/szt + robota, więc naprawdę nie jest źle

sam pewnie też bym dał radę ale niestety kanału brak :thumbdown:

Końcówek jeszcze nie wymieniaj, dojdzie do tego koszt zbieżności.. zrób same łączniki najpierw.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zobacz czy na łącznikach naokoło jest guma jak jest to nie powinno stukać,łącznik wymienisz z lewarka.Luz na amorze to rzadkość.

Marcin, popatrz co pisałem wyżej, jeżeli ma łącznik ze sworzniami to g... będzie widać. A na jednym lewarku to będziesz miał dość ciężko zdjąć łącznik, bo stabilizator będzie blokował (będzie skrzywiony).

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Spoko masz racje ,ja niestety mam dalej problem bo okazało się że to wcale nie końcówka w moim przypadku po wymianie stuka dalej jak kręce szybko kierownicą,więc albo drążek kierowniczy ma luz posiada on bowiem sworzeń kulowy albo cały drążek odkręcił się od maglownicy,magiel odpada bo stuki dochodzą z lewej strony i łapiąc za drążek jak ktoś kręci kierownicą to luz jest wyczuwalny ,szkoda że dojście jest fatalne w warunkach garażowych.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

no ok wymienili mi końcówkę i stukanie prawie ustało, jeszcze od czasu do czasu gdzieś stuknie ale w sumie mam to już w .... wymienili tylko jedną, bo jedna była napewno zła, być może pozostałe stukanie dochodzi właśnie z tej drugiej końcówki ale na razie dam sobie z tym spokój :gwizdanie:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

no ok wymienili mi końcówkę.......

......wymienili tylko jedną.....

i po c**j sie człowiek poci , odpowiada na pytania w temacie , a autor po 4 stronach przeczytanych postów pojechał do jakiś półidiotów mechaników a ci wymienili jedna końcówke. pisałem jak pojebany ze wymienia sie wszystko parami.....

Po co chłopie zakładałeś ten temat , pytałeś a i tak pojechałeś do nich i spier.doliliście robote , bo oni wiedzą lepiej.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Przepraszam bardzo, że Cię uraziłem moskal :blink:

Ale po pierwsze zakładałem temat, żeby tylko się dowiedzieć co i jak, i już teraz wiem. Chyba o to w tym wszystkim chodzi :mysli:

Po drugie kolesie znają się i to dobrze, bo robią praktycznie same Audi :przebiegly: i w większości na dobrych częściach

Po trzecie sam i tak bym tego nie zrobił, bo nie chce mi się z tym jeb.ać

No i na koniec powiem, że w przyszłym roku mam zamiar wymienić całe zawieszenie, więc teraz chciałem zrobc to możliwie niskimi kosztami. Ale następnym razem przyjadę do Ciebie moskal :decayed:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ale następnym razem przyjadę do Ciebie moskal :decayed:

zapraszam , zrobie ci tak jak Bóg przykazał , obczaisz i powiesz swoim mechanikom jak to maja robić zeby nie zj***ć

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...