Skocz do zawartości
IGNOROWANY

[ALL] Pukanie nie ustało po wymianie wahaczy


Tzieland

Rekomendowane odpowiedzi

Biorę Cię za słowo i w następnym roku przyjeżdzam do Ciebie na kompletną wymianę zawieszenia :cool1:

nie wiem czy bedzie cie stać , mój wolny czas jest bardzo cenny :naughty: :naughty: :naughty: :naughty: :naughty: :naughty:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

spoko weźmie się trochę :palacz::cygaro::pali: i trochę :beach::kawa: :beer1: :drunk: później ewentualnie trochę :lazy: i :read:, i może wyjdzie z tego coś fajnego :ad:

a tak na serio to ja serio pisałem, że za rok przyjadę, weźmie się zbierze większą ekipę i będzie si :kox:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

spoko weźmie się trochę :palacz::cygaro::pali: i trochę :beach::kawa: :beer1: :drunk: później ewentualnie trochę :lazy: i :read:, i może wyjdzie z tego coś fajnego :ad:

a tak na serio to ja serio pisałem, że za rok przyjadę, weźmie się zbierze większą ekipę i będzie si :kox:

zaden problem , jak wezmiesz to wszystko powyżej + jakieś :sex::sexinbed: to jestem do usług

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

panownie, mam podobny problem stuka mi przy dużych i małych prędkościach jak jade prosto i jak skręcam, wymieniłem wszystkie górne wahacze na febi i końcówki drążków...czy to te cholerne łączniki mogą robić tyle hałasu ? Czy skończyły się dolne wahacze...? ;(

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Uważam ze to faktycznie mogą być drążki ewentualnie amorki ale to tak na marginesie pojedz do mechaliola niech ci posprawdza ale wymien drążki kolego. Takie moje skromne zdanie:)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Podbijam pytanie, ostatnio byłem u mechanika i okazało się że mam do wymiany końcówkę drążka i wahacz górny tylni po lewej stronie auta. Najlepiej wymienić dwa górne i tą końcówkę? Czy tylko ten co ma luz? Słyszałem że pojedynczo lepiej nie wymieniać. :mysli:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Koledzy może wy pomożecie w takim razie. Sytuacja wygląda tak: wymienione wszystkie wahacze górne + drążki kierownicze + końcówki drążków + wahacze dolne + łącznik z lewej strony na lemfordera. Jutro wybieram się na wahacze dolne z prawej strony(TRW) + łącznik LEM. Kupa jest natomiast taka że lewa strona ewidentnie się tłucze. Dzisiaj moja narzeczona kręciła kierownicą i ewidentnie czułem stukanie na końcówce drążka - litości było to wymieniane w maju ubiegłego roku, drążki i końcówki były Made In Germany z pewnego źródła.

Najgorsze jest że po tych drążkach i końcówkach robiłem zbieżność, gość mi sprawdzał resztę na szarpaku i twierdził że było ok. Niedawno też byłem i miało być ok, okazało się że wahacz prosty był wybity do nieskończoności. Co mogło się przyczynić do tego że pojawiło się stukanie jak dotykam końcówki(która najgorsze wygląda na sprawną) ??? Mechanik coś spartolił czy wybiły się drążki z racji tego że sworzeń na wahaczu prostym miał spory luz i to się przenosiło na pozostałe elementy ??

Kolejna kwestia czy może być tak że jeżeli maglownica ma luz (o ile to możliwe) uszkadza drążki i końcówki ??

Pytam was bo brakuje mi pomysłów, zakupiłem już nawet gumy na stabilizator w ASO ale wątpię żeby to było przyczyną. Amorki mają ponad 65%.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...