marcinos80 Opublikowano 26 Września 2010 Opublikowano 26 Września 2010 Witam.Potrzebuje koledzy informacji pomocniczej jak zdiagnozować zaworek N18.Jak jest z przepuszczanie powietrza pomiędzy króćcami,czy przelot ma być w spoczynku czy dopiero po podaniu napięcia.Wielkie dzięki za podpowiedz.Pozdrawiam
Sztomel Opublikowano 27 Września 2010 Opublikowano 27 Września 2010 bez podania zasilania na N18 ma on otwarty przelot pomiędzy kanałem VAC a OUT czyli w stanie spoczynku jest ustawiony na podawanie podciśnienia na zawór EGR a po podaniu zasilania otwiera się w nim przelot pomiędzy VAC a ATM czyli zbija w ten sposób podciśnienie.
marcinos80 Opublikowano 29 Września 2010 Autor Opublikowano 29 Września 2010 "Sztomel" dzieki z ainfo.Zaworek jest ok alen na 85% jestem przekonany ze to EGR-padl.Pozdrawiam
Sztomel Opublikowano 29 Września 2010 Opublikowano 29 Września 2010 w takim razie odłącz rurę dolotu z szybkozłączką od obudowy zaworu EGR i patrz do wnętrza czy zawór się podniesie jak druga osoba w tym czasie uruchomi silnik - jeśli się nie podniesie to wypnij wężyk podciśnieniowy z siłownika zaworu EGR i przyłóż palec do końca wężyka sprawdzając czy go zasysa (czy jest podawane podciśnienie) ale przed tym niech druga osoba na momencik dygnie nogą na pedał gazu aby aktywować ponownie EGR (jeśli od uruchomienia silnika miną 2 minuty).
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się