Skocz do zawartości
IGNOROWANY

[B5 AJM] Utrata mocy


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Mam taki problem. Wymieniłem przepływomierz, nowy Piereburg. Po wykasowaniu błędu wszystko smigało tak jak wcześniej, ale za dwa dni znowu wróciły te objawy że do 2tyś obrotów silnik wkręca się swoim baaaaardzo powolnym rytmem, po 2tyś dopiero zaczyna być czuć że cokolwiek ciągnie. Po wymianie przepływki objawy nasiliły się do tego stopnia że przy 3tyś obrotów znowu czuć spadek mocy. Wcześniej na badaniu vagiem diagnosta powiedział że to na 99% wina przepływomierza. Po wymianie błędu żadnego nie wyłąpał komputer. Teraz muszę jeszcze raz pojechać i jeśli znowu wykaże błąd że to przepływka to co wtedy zrobić?

Opublikowano

Wykasowanie błędu nie pomaga jeśli jest jakaś usterka błąd powróci trzeba zdiagnozować autko i zrobić logi wszystko masz w dziale diagnostyka vag

Opublikowano

No tak ale na vagu wskazało na przepływkę a po wymianie jest identycznie. trochę poszperałem i zastanawia mnie ten zaworek n73, może to jego wina?

Opublikowano

No tak ale na vagu wskazało na przepływkę a po wymianie jest identycznie. trochę poszperałem i zastanawia mnie ten zaworek n73, może to jego wina?

po wymianie tez pojawia sie blad przeplywomierza?

n73? :cool1:

Opublikowano

Po wymianie nie byłem jeszcze na vagu, jutro podjade i sprawdzę ale objawy są takie same jak były tzn. zamula jak skoda felicja :wallbash: zastanawiam się czy nie wyciąć katalizatora.... :mysli:

Opublikowano

Po wymianie nie byłem jeszcze na vagu, jutro podjade i sprawdzę ale objawy są takie same jak były tzn. zamula jak skoda felicja :wallbash: zastanawiam się czy nie wyciąć katalizatora.... :mysli:

skad mozesz wiec wiedziec czy przyczyna jest ponownie przeplywomierz? :cool1:

jaki przeplywomierz zastosowales? ori, zamiennik? jaki? uzywany? nowy?

wywalic kata? najpierw diagnostyka, pozniej dzialanie. :cool1:

Opublikowano

to jest takie gdybanie, vag i konkretna diagnostyka

Opublikowano

skoro przeplywomierz nowy i ori, to pozostaje vag.

jest prawdopodobienstwo ze uszkodzona jest wiazka przeplywomierza

Opublikowano

skoro przeplywomierz nowy i ori, to pozostaje vag.

jest prawdopodobienstwo ze uszkodzona jest wiazka przeplywomierza

Jeśli wiązka jest uszkodzona to co wtedy?

[br]Dopisany: 27 Wrzesień 2010, 14:42_________________________________________________jeśli właśnie wiązka jest uszkodzona to co wtedy?

Opublikowano

Kawałek kabla , lutownica elektryk do rade.

Opublikowano

elektryk to ogarnie jakimś mernikiem :naughty:

Opublikowano

Jutro jade na vag'a może uda się coś zdjagnozować i jakieś logi może dorwe to wrzucę na forum[br]Dopisany: 27 Wrzesień 2010, 14:59_________________________________________________Wywaliło mi taki błąd:

Control Module Part Number: 038 906 019 AN

Component and/or Version: 1,9l R4 EDC G000SG 1301

Software Coding: 00002

Work Shop Code: WSC 06435

1 Fault Found:

17664 - Engine Coolant Temp Sensor (G62): Open or Short to Plus

P1256 - 35-10 - - - Intermittent

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...