seb-k Opublikowano 28 Września 2010 Opublikowano 28 Września 2010 Witam. Oddałem dzisiaj auto do mechanika w celu wymiany odbojów tylnych amortyzatorów. Kupiłem zestaw odboje+osłony Bilstein za 79zł komplet. Po zdemontowaniu starych części mechnik stwierdził, że nowe częsci nie pasują tj. nowa guma luzem lata w fabrycznym mocowaniu. Popraednio zamontowany odbój (stożek) wchodzi idealnie do mocowania i trzyma się stabilnie. Średnica otworu w mocowaniu to 62mm. Nowe odboje miały kilka mm luzu. Mechanik zmontował starą część i kazał znaleźć właściwą. Pojeździłem po lokalnych sklepach i nigdzie nie znalazłem. Chciałbym się tym samym zapytać czy ktoś napotkał podobny problem i jak go rozwiązał? Rok produkcji mojego auta to 1999 ale rok modelowy 2000. Czy mogę mieć jakieś nietypowe mocowania -np.z B6? W sklepie powiedzieli mi, że to co mi dali jest jest do B5 95-00 i nie mieli z tym do tej pory problemu.
andy_sky Opublikowano 28 Września 2010 Opublikowano 28 Września 2010 może poprzednik zamontował inne amory
rikardo Opublikowano 30 Września 2010 Opublikowano 30 Września 2010 Witam. Oddałem dzisiaj auto do mechanika w celu wymiany odbojów tylnych amortyzatorów. Kupiłem zestaw odboje+osłony Bilstein za 79zł komplet. Po zdemontowaniu starych części mechnik stwierdził, że nowe częsci nie pasują tj. nowa guma luzem lata w fabrycznym mocowaniu. Popraednio zamontowany odbój (stożek) wchodzi idealnie do mocowania i trzyma się stabilnie. Średnica otworu w mocowaniu to 62mm. Nowe odboje miały kilka mm luzu. Mechanik zmontował starą część i kazał znaleźć właściwą. Pojeździłem po lokalnych sklepach i nigdzie nie znalazłem. Chciałbym się tym samym zapytać czy ktoś napotkał podobny problem i jak go rozwiązał? Rok produkcji mojego auta to 1999 ale rok modelowy 2000. Czy mogę mieć jakieś nietypowe mocowania -np.z B6? W sklepie powiedzieli mi, że to co mi dali jest jest do B5 95-00 i nie mieli z tym do tej pory problemu. Miałem podobny problem w a4 ojca i w zamiennikach nie znalazłem odbojów które trzymały bu się w kielichu. Kupione odboje okleiłem taśmą i wcisnąłem w aluminiowe mocowanie przyklejając dodatkowo sylikonem ale jest to trochę druciarstwo. Jak u siebie wymieniałem te odboje to kupiłem oryginały w firmie Getem jest różnica w cenie w porównaniu do ASO.
seb-k Opublikowano 1 Października 2010 Autor Opublikowano 1 Października 2010 Nikt nie znalazł żadnych zamienników? Rikardo - jaki rocznik tej A4-ki ojca? Orientacyjnie - jak wielka ta różnica w cenie?
Grzes A4 Opublikowano 2 Października 2010 Opublikowano 2 Października 2010 kolego ja miałem ten sam problem. identyczne auto co twoje i tez mi nie pasowały z tyłu odboje, musiałem kupowac drugie. paradoks bo tansze pasowały a te z wyzszej półki nie nie wiem jak to jest robione ale miałem ciezko. jak ktos chce to mam do sprzedania odboje. zamienniki są tylko trzeba brac ze soba amortyzator no i ten kielich i mierzyc na żywca
rikardo Opublikowano 2 Października 2010 Opublikowano 2 Października 2010 Nikt nie znalazł żadnych zamienników? Rikardo - jaki rocznik tej A4-ki ojca? Orientacyjnie - jak wielka ta różnica w cenie? A4 identyczna jak twoja. W ASO obecnie jedna sztuka kosztuje 80 zł, odboje kupowałem w kwietniu i za oba płaciłem ok 120 zł. Dzisiaj sprawdzałem w Getemie i przy obecnym kursie Euro kosztuje 64 zł za jedna sztukę. Jeżeli planujesz pojeździć autem to kup sobie oryginalną część miałem w ręku oryginał i zamiennik i różnica w materiale i jego sprężystości jest widoczna.
seb-k Opublikowano 5 Października 2010 Autor Opublikowano 5 Października 2010 Czy ktoś z Was ma możliwość podania mi numeru oryginalnej części dla tych odbojów? Parametry auta: B5 1.9 TDI AVG 99/00, napęd na przód, standardowe zawieszenie.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się