Adimo Opublikowano 18 Września 2007 Opublikowano 18 Września 2007 Witam Naczytałem sie dużo o wałkach rozrządu, autko stoi w serwisie ponownie na wycieki oleju w silniku, przy okazji odkryto fatalną wymianę rozrządu, ktoś wymienił paski i jeden napinacz, a silnik zalał olejem mineralnym, auto było sprowadzone w czerwcu do Polski na tym oleju przejechane było najprawdopodobniej około 10tys, w serwisie powiedziano że w Niemczech napewno nie zalewano go mineralem, i proponują mi przejscie na syntetyk o ile się nie mylę 505i, zlikwidowanie wycieków, oraz wymianę rozrządu z całym osprzętem, koszt naprawy około 4500-5000, przejechać na tym oleju 1tys do 2tys km i ponowna wymiana, i wtedy już normalnie. Co o tym sądzicie ? A jeszcze w sprawie wałków gdzy stoi jeden dzień w garażu, po odpaleniu głośno chodzi, po przejechaniu około 2km już normalnie, czy to jest normalne czy coś się z nim dzieje? Pozdrawiam Adimo
wloter Opublikowano 18 Września 2007 Opublikowano 18 Września 2007 Te silniki chałasują. Musi się skasować się luz zaworowy(hydrauliczny),trochę nabrać tem. wałki krzwkowe muszą dostać olej. to trochę trwa.
Motor Opublikowano 18 Września 2007 Opublikowano 18 Września 2007 Hydraulika siądzie ten olej kompletnie nie nadaje sie do tego silnika. A jak olej nie dociera to krzywki na wałkach się zetrą .......
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się