seba_m_ 0 Opublikowano 30 Września 2010 Udostępnij Opublikowano 30 Września 2010 Witam kolegów. Mam mały problem. Opiszę w skrócie. Pierwszy bieg samochód się rozpędza, turbo fajnie pompuje do 3,5 tys, i jakby odcinał turbo, jednak jak zluzuję pedał gazu to się zaś fajnie rozpędza do 3,5 tyś. Jeśli powoli bez "buta" będę rozpędzał auto idzie ok, jak dostanie buta to go w pewnym momencie zdławi. Kiedyś miałem Passata i łapał notlauf, wtedy trzeba było silnik zgasić, tutaj tego nie muszę robić. Podłączyłem sobie go pod kompa nie ma żadnych błędów. Proszę o jakieś sugestie. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
nowal 0 Opublikowano 30 Września 2010 Udostępnij Opublikowano 30 Września 2010 musisz zrobić logi dynamiczne i tutaj wkleic to znawcy pomoga. Myc moze nieszczelny dolot, ale najlepiej zrobic logi Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
seba_m_ 0 Opublikowano 30 Września 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 30 Września 2010 Logi zrobię jutro ale chciałem jakoś sobie przybliżyć usterkę. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mateusz1528 0 Opublikowano 30 Września 2010 Udostępnij Opublikowano 30 Września 2010 Tez mialem takie cos. Sprobuj zmienic na sprawna przeplywke. Moze u Ciebie tez bedzie ona siedziała. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
seba_m_ 0 Opublikowano 1 Października 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 1 Października 2010 Udało mi się zrobić dziś logi może one rozwiążą mój problem: Satyczne www.swietlica_szkolna.republika.pl/Statyczne/000.jpg www.swietlica_szkolna.republika.pl/Statyczne/001.jpg www.swietlica_szkolna.republika.pl/Statyczne/003.jpg www.swietlica_szkolna.republika.pl/Statyczne/004.jpg www.swietlica_szkolna.republika.pl/Statyczne/007.jpg www.swietlica_szkolna.republika.pl/Statyczne/013.jpg www.swietlica_szkolna.republika.pl/Statyczne/018.jpg www.swietlica_szkolna.republika.pl/Statyczne/023.jpg Basic www.swietlica_szkolna.republika.pl/Basic/000.jpg www.swietlica_szkolna.republika.pl/Basic/003.jpg www.swietlica_szkolna.republika.pl/Basic/011.jpg Dynamiczne www.swietlica_szkolna.republika.pl/Dynamiczne/000.jpg www.swietlica_szkolna.republika.pl/Dynamiczne/001.jpg www.swietlica_szkolna.republika.pl/Dynamiczne/003.jpg www.swietlica_szkolna.republika.pl/Dynamiczne/004.jpg www.swietlica_szkolna.republika.pl/Dynamiczne/008.jpg www.swietlica_szkolna.republika.pl/Dynamiczne/010.jpg www.swietlica_szkolna.republika.pl/Dynamiczne/011.jpg Dziękuję z góry za pomoc. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Ossek 1 Opublikowano 1 Października 2010 Udostępnij Opublikowano 1 Października 2010 Kąt wtrysku do regulacji, termostat do wymiany, przepływomierz tnie dawki, turbo przeładowuje w dolnym zakresie obrotów (być może zmienna geometria się przycina). Kiedy zmieniałeś filtr powietrza? Auto po programie? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
seba_m_ 0 Opublikowano 1 Października 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 1 Października 2010 Sterownik nie grzebany. Filtr ma 3 miesiące, kąt wtrysku i termostat to przypuszczałem. Możliwe że to przepływomierz?? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się