KICHOL Opublikowano 19 Września 2007 Opublikowano 19 Września 2007 Byłem ostatnio u mechaniora aby wyregulować światła (xenony) na przyżądzie no i zrobił to: światła mijania są OK ale wczoraj wracałem po nocy włączyłem "długie" a tam lewy świeci dwa metry przed samochodem, o co chodzi???? jak podnoisę długie to automatycznie podniosę mijania jak to cholerstwo ustawić.
Rek1n Opublikowano 12 Kwietnia 2011 Opublikowano 12 Kwietnia 2011 zwazywszy na brak odpowiedzi pozwole sobie odgrzac kotleta bo ostanio po wymianie lampek na poliftowe meczy mnie podobny problem. Mijania ladnie swieca a dugie po drzewach
RafuZG Opublikowano 12 Kwietnia 2011 Opublikowano 12 Kwietnia 2011 jechac na stacje diagnostyczną i tyle w temacie 13zł u mnie regulacja świateł kosztuje
Rek1n Opublikowano 12 Kwietnia 2011 Opublikowano 12 Kwietnia 2011 no ok ale ja sie pytalem czy swiatla mijania i drogowe mozna regulowac osobno a nie gdzie jechac na regulacje
RafuZG Opublikowano 12 Kwietnia 2011 Opublikowano 12 Kwietnia 2011 tak można masz do regulacji 2 pokrętła w depo ja mam białe, na krzyżaka jak i na imbusa, jedne są przy światłach mijania drugie przy drogowych
grubasek21 Opublikowano 12 Kwietnia 2011 Opublikowano 12 Kwietnia 2011 ale najrozsadniej bedzie na diagnostyce se ustawic
wrclaguna Opublikowano 12 Kwietnia 2011 Opublikowano 12 Kwietnia 2011 Panowie ale trzeba zrobic tez VAgiem jezeli chodzi o B6 1. Podłączamy VAGa, włączamy zapłon, moduł 55 i łączymy się. 2. Po połączeniu, wybieramy "Meas. Blocks", Grupa 001 i "Go!" 3. Następnie "Switch To Basic Settings" - Na pierwszej pozycji pojawi się "Wait". Czekamy kilkanaście sekund aż pierwsza pozycja pokaże nam "Learning" czy coś takiego (silnicznki lamp lekko drgną ). 4. Dopiero teraz włączamy światła. 5. Podnosimy maskę i za pomocą imbusa 5.5 czy jaki tam komu pasuje, regulujemy śrubami przy lampach do pożądanego poziomu (jedna śruba poziom, druga pion). 6. Po zakończeniu, wracamy do komputera. Teraz w celu zapamiętania bieżących ustawień, jako ustawień wyjściowych po uruchomieniu świateł, przyciskiem "Up" zmieniamy grupę na 002. Wychodzimy "Done, Go Back".
RafuZG Opublikowano 12 Kwietnia 2011 Opublikowano 12 Kwietnia 2011 błąd autora bo w temacie jest prefix b5 a nie b6 i tym się kierowałem
cetyr Opublikowano 30 Kwietnia 2011 Opublikowano 30 Kwietnia 2011 Popatrz od przodu na żarówkę świateł drogowych. Bywa, że jest krzywo osadzona w odbłyśniku, a nawet 1 mm przesunięcie skutkuje znacznym odchyleniem snopa światła. W B5 AJM nie ma odrębnej regulacji świateł drogowych i mijania, tzn. światła te reguluje się łącznie.
domjenick Opublikowano 30 Kwietnia 2011 Opublikowano 30 Kwietnia 2011 Światła mijania maja być ustawione w taki sposób,żeby jadąc w normalnej odległości za autem,granica pomiędzy światło-cieniem nie mogła być wyżej,niż lusterka auta z przodu-najpierw regulujemy światła w najwyższej pozycji-tak,aby światłocień był około 20 cm poniżej lusterek-długie mają świecić na wprost i nie mogą się krzyżować snopy,najniższa pozycja będzie wtedy kilka metrów przed autem,ale to jest używane w czasie gdy bagażnik jest pełny i trzy osoby siedzą z tyłu-przód auta znacznie się podnosi
tomson21 Opublikowano 1 Maja 2011 Opublikowano 1 Maja 2011 koledzy podepnę się pod ten temat wiecie może jak wymienić żarówkę reflektor valeo w a4 z 2002r przetrząsnąłem chyba wszystkie fora i nic może macie doświadczenie bo ja podchodzę do wymiany kilka razy i nie :thumbdown:wiem jak się za to zabrać[mod] popraw sobie model w profilu,bo nie wiadomo ,jakim autem jeździsz-w 2002 nie było B5[/mod] co do żarówki w B6-musisz odkręcić reflektor,z 4 śrub i go wysunąć-na 100% jest na Forum opis
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się