Skocz do zawartości
IGNOROWANY

[B5 AFF] Co to za turbina? (bezradny)


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Ok, to kto mi to wyjaśni, że w aucie znajduję się nie ten zwór co ma być... Auto sprowadzone z Belgi 2lata temu, nic nie było grzebane w Polsce. Niedawno wymieniałem N75 na nowy... Heh czyli next trzeba kupić..

bish - kopt jeszcze tak wizualnie, ten prawidłowy N75 to:

1240256625

Kuźwa jakie cuda w tej Polsce to się płakać chce, sam tzn. przy pomocy forum dochodzę więcej niż z tymi 3 mechanikami do których jeździłem, i żaden mi nic nie powiedział sensownego..

Opublikowano

masz obydwa zawory w twoim aucie, ten kwadratowy to zawór sterujący a ten który ja ci podaje to przetwornik ciśnienia, do turbiny idzie ten pierwszy i powinien mieć nr 028 906 283

Opublikowano

pic0032x.jpg

Zrobiłem zdj. bo nie chcę go wykręcać trochę czasu zajmuje.. Być może źle podpięty jest nadal.

Tu jest aukcja do niego: http://allegro.pl/zawor-regulacji-turbo-n75-tdi-vw-pierburg-i1221722826.html

Aha tego przetwornika ciśnienia to jeszcze nie widziałem nawet:P Laik ze mnie od tyg zająłem się dopiero autem tzn. sam...

Jaki jest schemat prawidłowego podpięcia? Tyle ich jest, że już nie wiem.

Opublikowano

Podłączyłem jak pokazałeś, jest ok. Teraz tylko robiłem log'a 11bs i po przekroczeniu 1459obr wyskakuje w programie ERROR... tu log. Nie wiem czy mam pisać to w tym dziale czy diagnostyce vag..

11bsp.th.jpg

I dalej log'a nie zapisuje... Obserwowałem sztangę lecz nie ruszała się..

Opublikowano

Nie nic po prostu jedzie jak przedtem, notlaufa już nie ma tylko ta turbawka się nie włącza.

Opublikowano

co tzn że sie nie włacza, nie ma mocy? auto nie chce jechać?

Opublikowano

Nie mam mocy, no chyba, że tak ma być w tak słabym silniku... Ale sprawdzałem czy to cięgno przy turbinie sie porusza i właśnie że nie..

Opublikowano

moze jest zapieczone i WG nie uchyla sie

Opublikowano

a ty tą turbine wyjąłeś?

wyczyścić wszystko - cały dolot, zawór upustowy którym to właśnie steruje u ciebie N75, sprawdzić szczelność wszystkich wężyków

Opublikowano

Raz ją wyjąłem, lecz nie dałem rady odkręcić ostatniej śrubki od strony gorącej turbiny była tak zapieczona i nie dałem rady jej z wd40 odkręcić, może jakbym na ciepło spróbował, i tak zakręciłem spowrotem niewyczyszczoną... No zawór upustowy chodzi ciężko, "ustami" go nie ruszę. Spróbuję może go rozruszam.

Opublikowano

Już mam plan przyspawam jakiś klucz, tzn metal do tej śruby podgrzeje i musi pójść:P A skoro jesteś bish, to jeszcze jedno mnie dręczy. Przecież ten zawór upustowy jest na nadciśnienie a nie podciśnienie. A zaworek ciągnie a nie pcha powietrze...

Opublikowano

w twoim motorze turbo jest sterowane nadciśnieniem

spójrz jeszcze raz na schemat, w tym wężyku który idzie do turbo powinno być nadciśnienie

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...