Puncik Opublikowano 5 Października 2010 Autor Opublikowano 5 Października 2010 Ok, to kto mi to wyjaśni, że w aucie znajduję się nie ten zwór co ma być... Auto sprowadzone z Belgi 2lata temu, nic nie było grzebane w Polsce. Niedawno wymieniałem N75 na nowy... Heh czyli next trzeba kupić.. bish - kopt jeszcze tak wizualnie, ten prawidłowy N75 to: Kuźwa jakie cuda w tej Polsce to się płakać chce, sam tzn. przy pomocy forum dochodzę więcej niż z tymi 3 mechanikami do których jeździłem, i żaden mi nic nie powiedział sensownego..
bish - kopt Opublikowano 5 Października 2010 Opublikowano 5 Października 2010 masz obydwa zawory w twoim aucie, ten kwadratowy to zawór sterujący a ten który ja ci podaje to przetwornik ciśnienia, do turbiny idzie ten pierwszy i powinien mieć nr 028 906 283
Puncik Opublikowano 5 Października 2010 Autor Opublikowano 5 Października 2010 Zrobiłem zdj. bo nie chcę go wykręcać trochę czasu zajmuje.. Być może źle podpięty jest nadal. Tu jest aukcja do niego: http://allegro.pl/zawor-regulacji-turbo-n75-tdi-vw-pierburg-i1221722826.html Aha tego przetwornika ciśnienia to jeszcze nie widziałem nawet:P Laik ze mnie od tyg zająłem się dopiero autem tzn. sam... Jaki jest schemat prawidłowego podpięcia? Tyle ich jest, że już nie wiem.
bish - kopt Opublikowano 5 Października 2010 Opublikowano 5 Października 2010 zobacz sobie tu, masz obydwa zawory N75 i N18, tak ma być u ciebie podpięty http://img150.imageshack.us/f/n75.jpg/
Puncik Opublikowano 5 Października 2010 Autor Opublikowano 5 Października 2010 Podłączyłem jak pokazałeś, jest ok. Teraz tylko robiłem log'a 11bs i po przekroczeniu 1459obr wyskakuje w programie ERROR... tu log. Nie wiem czy mam pisać to w tym dziale czy diagnostyce vag.. I dalej log'a nie zapisuje... Obserwowałem sztangę lecz nie ruszała się..
bish - kopt Opublikowano 5 Października 2010 Opublikowano 5 Października 2010 wrzuć to teraz do diagnostyki, a z autem coś sie dzieje?
Puncik Opublikowano 5 Października 2010 Autor Opublikowano 5 Października 2010 Nie nic po prostu jedzie jak przedtem, notlaufa już nie ma tylko ta turbawka się nie włącza.
bish - kopt Opublikowano 5 Października 2010 Opublikowano 5 Października 2010 co tzn że sie nie włacza, nie ma mocy? auto nie chce jechać?
Puncik Opublikowano 5 Października 2010 Autor Opublikowano 5 Października 2010 Nie mam mocy, no chyba, że tak ma być w tak słabym silniku... Ale sprawdzałem czy to cięgno przy turbinie sie porusza i właśnie że nie..
Dev Opublikowano 5 Października 2010 Opublikowano 5 Października 2010 moze jest zapieczone i WG nie uchyla sie
bish - kopt Opublikowano 5 Października 2010 Opublikowano 5 Października 2010 a ty tą turbine wyjąłeś? wyczyścić wszystko - cały dolot, zawór upustowy którym to właśnie steruje u ciebie N75, sprawdzić szczelność wszystkich wężyków
Puncik Opublikowano 5 Października 2010 Autor Opublikowano 5 Października 2010 Raz ją wyjąłem, lecz nie dałem rady odkręcić ostatniej śrubki od strony gorącej turbiny była tak zapieczona i nie dałem rady jej z wd40 odkręcić, może jakbym na ciepło spróbował, i tak zakręciłem spowrotem niewyczyszczoną... No zawór upustowy chodzi ciężko, "ustami" go nie ruszę. Spróbuję może go rozruszam.
bish - kopt Opublikowano 5 Października 2010 Opublikowano 5 Października 2010 na ciepło lepiej sruby by poszły
Puncik Opublikowano 5 Października 2010 Autor Opublikowano 5 Października 2010 Już mam plan przyspawam jakiś klucz, tzn metal do tej śruby podgrzeje i musi pójść A skoro jesteś bish, to jeszcze jedno mnie dręczy. Przecież ten zawór upustowy jest na nadciśnienie a nie podciśnienie. A zaworek ciągnie a nie pcha powietrze...
bish - kopt Opublikowano 5 Października 2010 Opublikowano 5 Października 2010 w twoim motorze turbo jest sterowane nadciśnieniem spójrz jeszcze raz na schemat, w tym wężyku który idzie do turbo powinno być nadciśnienie
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się