Skocz do zawartości
IGNOROWANY

[B5 AFN] Czy filtr paliwa w jakiś sposób "trzyma" paliwo, żeby się nie cofało?


pawelwor

Rekomendowane odpowiedzi

Szukam ciągle odpowiedzi i mnie to już wq.. powoli, bo jak tu podnosić moc, jak odpalić normalnie nie mogę...

Tak więc, czy filtr paliwa w jakiś sposób trzyma to paliwo, żeby się nie cofało? Zauważyłem, że im mniej paliwa w zbiorniku, tym dłużej muszę kręcić, żeby odpalił ( pod koniec jest takie charakterystyczne tratatata jak już łapie).

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

tam jest koło filtra taki plastikowy zaworek zwrotny, który trzyma paliwo, pewnie masz go uszkodzonego

możesz kupić zamiennik w sklepie za 15zł albo lepiej oryginał ale kosztuje 70zł

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Możecie podać jakiś numer tego? :wink4: Ale nie z etki, bo chce kupić go w intercarsie a tam chyba nie znajdą po ori numerze :mysli:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Możecie podać jakiś numer tego? :wink4: Ale nie z etki, bo chce kupić go w intercarsie a tam chyba nie znajdą po ori numerze :mysli:

bez problemu dostaniesz w intercarsie, nie raz juz kupowałem. Jest to zaworek zwrotny do filtra paliwa

Zawór filtra paliwa

FEBI BILSTEIN

02087

Zawór filtra paliwa

Informacje Inter Cars o towarze

indeks: FE02087

Cena brutto: 33,14 zł

nazwa: Zawór filtra paliwa

opis : 191127247A zawór filtra paliwa 6mm VW DIESEL

producent: FEBI

W MAGAZYNIE: >9

Ograniczenia

Materiał: tworzywo sztuczne

Ciężar [kg]: 0,008

Wymagana ilość: 1

ws_serve_pic.php?n=4932331513141313165714131457131513212011394536&i=14131115161711141415111513&s=dcd4dec9d07e5792b2782608d92b4a07

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

dla AJMa numer katalogowy tego zaworka to 165 201 542 A, nie wiem czy jest taki sam dla AFNa

mam pytanie czy taki byłby dobry?

http://allegro.pl/zawor-zwrotny-paliwa-6mm-8mm-10mm-12mm-okazja-i1249692432.html

bo kupiłem też jakiś badziew plastikowy za 15zł i chyba to wywalę

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dowiedziałem się dziś nowej (dla mnie) informacji. Otóż paliwo może się cofać przez to, że w jakiś tam sposób może być zatkane odpowietrzanie/zaworek/otwór w zbiorniku powietrza i wytworzone w ten sposób podciśnienie cofa paliwo do zbiornika, przez co oczywiście później trzeba kręcić dłużej.

To prawda czy fałsz?

Wiem, że można to sprawdzić odkręcając korek wlewu (szczególnie jak się dłużej jechało) i jak zaśsie powietrze, to coś jest nie tak, tylko co potem?[br]Dopisany: 04 Październik 2010, 18:43_________________________________________________

dla AJMa numer katalogowy tego zaworka to 165 201 542 A, nie wiem czy jest taki sam dla AFNa

mam pytanie czy taki byłby dobry?

http://allegro.pl/zawor-zwrotny-paliwa-6mm-8mm-10mm-12mm-okazja-i1249692432.html

bo kupiłem też jakiś badziew plastikowy za 15zł i chyba to wywalę

To jest inny zaworek, niż ten o którym tutaj mowa ;)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

dla AJMa numer katalogowy tego zaworka to 165 201 542 A, nie wiem czy jest taki sam dla AFNa

mam pytanie czy taki byłby dobry?

http://allegro.pl/zawor-zwrotny-paliwa-6mm-8mm-10mm-12mm-okazja-i1249692432.html

bo kupiłem też jakiś badziew plastikowy za 15zł i chyba to wywalę

Jak taki zalozysz to tez moze byc tylko srednice wew. wezyka musisz znac.

pawelwor mam tak nie raz a auto zapala normalnie. mozesz kupic taki zaworek jak kolega wczesniej dął linka i zamontowac go jako dodatkowy

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Skoro mówisz ze im mniej paliwa tym gorzej odpala to czy na pełnym baku odpala od strzała :mysli: Zmieniałes niedawno pompe wtryskowa, moze poprsotu źle ustawiliscie statyczny kąt wtrysku, moze dawka paliwa kuleje, sprawdzałeś to na logach :mysli:

Filtr paliwa zmieniałeś ile czasu temu :mysli:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Skoro mówisz ze im mniej paliwa tym gorzej odpala to czy na pełnym baku odpala od strzała :mysli: Zmieniałes niedawno pompe wtryskowa, moze poprsotu źle ustawiliscie statyczny kąt wtrysku, moze dawka paliwa kuleje, sprawdzałeś to na logach :mysli:

Filtr paliwa zmieniałeś ile czasu temu :mysli:

Od samego strzała nie, tak po sekundzie, dwóch odpala - jak jest mniej to kręcę i kręcę zastanawiając się czy aku wytrzyma :disgust:

Vaga przeglądałem już parę razy po zmianie pompy. Kąt jest ustawiony w granicach 54, dawkę miałem ustawioną jeszcze niedawno na 4, ale po zmianie na 216 zmniejszyłem na 7, co i tak jest za dużą dawką ;)

Filtr paliwa zmieniałem jakieś 12 tyś km temu. Po wymianie pompy (zrobiłem na niej może z 1000km) jeszcze wolałem, żeby pochodziła na starym filtrze, żeby ewentualne syfy jeszcze zebrał :)

Będę w tym tygodniu w Lublinie, to wymienię filtr, zaworek, oring i przypatrzę się temu odpowietrzaniu ;) Może w końcu jakimś cudem znajdę tą przyczynę...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A przed zmiana pompy też miałes taki rozruch :mysli:

Zmień dla pewnosci ten filtr, drogi nie ejst a moze w nim lezy przyczyna :gwizdanie:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Poprzednia pompa ledwo działała, więc nie wiem..

Jak powymieniam wszystko o czym wspomniałem wyżej to napiszę czy pomogło, czy dalej nerw będzie mnie brał :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Poprzednia pompa ledwo działała, więc nie wiem..

Jak powymieniam wszystko o czym wspomniałem wyżej to napiszę czy pomogło, czy dalej nerw będzie mnie brał :)

przyzwyczajaj sie do "tunningu" ja mam problem ciagle z czujnikiem temp paliwa :wallbash:

Mysle że wymiana filtra napewno cos pomoże :hi:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...