PETERONE Opublikowano 7 Sierpnia 2006 Opublikowano 7 Sierpnia 2006 Witam wszystkich. trochę poczytałem forum i mam parę pytań. W mojej A4 pojawił się problem, jakiś tydzień temu chwilowe braki mocy, przechodziło w trakcie jazdy. w weekend padło całkiem, moc zanikła zupełnie . po wpięciu VAG wywaliło błąd 00575 - czujnik ciśnienia w rurze rozgałęźnej. po lekturze forum - wnioski,że to kierownica turbiny lub zawór N75. pytanko, gdzie w tym modelu znajduje się ten zaworek, wewntualnie jak któs ma to numer OE mile widziany ? w jaki sposób wyczyścić turbinę, jeżeli rozruszanie kierownicy nie pomoże ? od czego zacząć, zaworek czy kierownica turbiny ? pzdr
spanky Opublikowano 7 Sierpnia 2006 Opublikowano 7 Sierpnia 2006 zrób logi z bloków 003,008 i 011 ... bedzie wiadmo za co sie zabrac ... prawdopodobie to zaworek N75 ... ale pewnosc bedzie dopiero po pelnej diagnozie .....
PETERONE Opublikowano 10 Sierpnia 2006 Autor Opublikowano 10 Sierpnia 2006 po sprawdzeniu okazało się, że padł "bączek" zaworek podciśnieniowy od kierownicy turbiny, może ktoś z was wie gdzie coś takiego dostać ? pzdr
Wihajster Opublikowano 10 Sierpnia 2006 Opublikowano 10 Sierpnia 2006 bedzie ciezko samo to kupic i pewnie kilka set zeta za to spiewaja
PETERONE Opublikowano 10 Sierpnia 2006 Autor Opublikowano 10 Sierpnia 2006 w krakowie problem z serwisem który załatwiłby coś takiego, cena w granicach 150-400 zł - zależnie od regionu polski. koszta nie są jeszcze takie wielkie, w porównaniu z poprzednim autkiem ( vw golf III 2.9 vr6 synchro) tylko problem tkwi w tym że na tej części nie ma żadnego nr OE, problem z identyfikacją. pzdr
Gość zdeniu Opublikowano 10 Sierpnia 2006 Opublikowano 10 Sierpnia 2006 tez to wymieniałem koszt w serwisie 400zł ja miałem za 100zł :mrgreen: ale widziałem na allegro za 150-200zł Pierburga
Pikuś Opublikowano 10 Sierpnia 2006 Opublikowano 10 Sierpnia 2006 Jesli pasuje od 110 to u mnie w piwnicy lezy taka uzywka. Z reszta cala turbine mam od 110 ale ta z kolektorem. Wiec jak sie cos dowiesz to mozesz walic na PW.
PETERONE Opublikowano 12 Sierpnia 2006 Autor Opublikowano 12 Sierpnia 2006 Od 110 km podchodzi ale wyjście na podciśnienie ma inne, u mnie w oryginalnym wyjście pod kątem, w 110 km prosto do góry i nie założę osłony na silnik, na razie jeżdżę na takim ze 110 km ale mechanik na czwartek na załatwić oryginalny 250 zł. pzdr
debianA4 Opublikowano 19 Września 2009 Opublikowano 19 Września 2009 Mam ten sam problem od jakiegoś czasu moja audica A4 1.9TDi 110km nagle traci moc-po cofnieciu kluczyka i ponownym włączeniu zapłonu problem znika wiec podłączyłem vag-a w czasi kiedy moc spadła i pokazało ze "zbyt duże ciśnienie w przewodzie dolotowym-numeru błędu nie pamietam...wiec moje pytanie gdzie mam szukać tego co broi w mojej audicy??ktoś pomoże jeśli to możliwe proszę o PW... mile widziane foto
Piotrek98igo Opublikowano 19 Września 2009 Opublikowano 19 Września 2009 Mam ten sam problem od jakiegoś czasu moja audica A4 1.9TDi 110km nagle traci moc-po cofnieciu kluczyka i ponownym włączeniu zapłonu problem znika wiec podłączyłem vag-a w czasi kiedy moc spadła i pokazało ze "zbyt duże ciśnienie w przewodzie dolotowym-numeru błędu nie pamietam...wiec moje pytanie gdzie mam szukać tego co broi w mojej audicy??ktoś pomoże jeśli to możliwe proszę o PW... mile widziane foto prawdopodobnie turbo ci przeladowywuje,jakbys zrobil logi dynamiczne bylo by wiadomo w czym lezy problem
debianA4 Opublikowano 20 Września 2009 Opublikowano 20 Września 2009 no już wieem że na 100% to zawór n75 na forum pasata sporo więcej o tym piszą ... nic pozostało oczyścić turbine i wymienić n75 na nowy
jaksebastian Opublikowano 20 Września 2009 Opublikowano 20 Września 2009 na 100% to będziesz wiedział jak zrobisz podmiankę
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się