seves Opublikowano 5 Października 2010 Opublikowano 5 Października 2010 Koledzy prosze o mozliwie ogolna analize.. autko generalnie poza kilkoma niedociagnieciami (latem zgasl mi kilka razy po czym dopiero po kilku sekundach moglem uruchomic silnic) wydaje mi sie ze wszystko jest sprawne, ale pewnie mnie tu zaraz z bledu wyprowadzicie Powoli mysle nad podniesieniem mocy i chcialbym wszystko doprowadzic do co najmniej dobrego stanu.. Moc? Standardowo okolice 200km.. a jak i czym sie skonczy to sie okaze.. Bledy: 16396 p0012 035 rzad 1 przestawianie walka rozrzadu w kierunku wczesniej- nieosiagnieta wartosc wymagana, sporadyczna, 17748 p1340 035 czujnik polozenia walka rozrzadu G40 walu korbowego G28 nieprawidlowe przyporzadkowanie , sporadyczna, 16705 p0321 035 czujnik liczby obrotow silnika, niewiarygodny sygnal, sporadyczna Ponizej logi zrobione przez Krolu 'a i przy okazji Krolu wielkie dzieki .. niestety to moje pierwsze i nawet nie wiedzialem jak je tu umiescic hehe jesli macie jakies podpowiedzi, sugestie propozycje to oczywiscie poprawie i zobie tak jak trzeba pewnie jak widac pierwszy robiony pod gorke a drugi w druga strone z gorki z gory dzieki za kazda opinie
poziek Opublikowano 5 Października 2010 Opublikowano 5 Października 2010 Grupa 4 temperatura wody a to obok ? Temp. czego ? IAT ? Reszta książkowo.
ROBERT Opublikowano 5 Października 2010 Opublikowano 5 Października 2010 Nie jest to przypadkiem temp. w dolocie ?
poziek Opublikowano 5 Października 2010 Opublikowano 5 Października 2010 Nie jest to przypadkiem temp. w dolocie ? IAT to Intake Air Temp. Ale że jest zero...to jest niemożliwe. Czujnik moim zdaniem do wymiany.
domjenick Opublikowano 5 Października 2010 Opublikowano 5 Października 2010 tak to jest czujnik IAT i ze standardowym IC powinno być ok 20* więcej,niż temperatura na zewnątrz
poziek Opublikowano 5 Października 2010 Opublikowano 5 Października 2010 Czem prędzej zająłbym się wymianą czujnika...
seves Opublikowano 5 Października 2010 Autor Opublikowano 5 Października 2010 Grupa 4 temperatura wody a to obok ? Temp. czego ? IAT ? Reszta książkowo. Dzieki Poziek, czyli czujnik zasysanego powietrza do wymiany.. zaraz tu Roberta poprosze zeby mi sprawdzil gdzie on jest i jaki ma numer bo ja to oczywiscie sie totalnie na tym nie znam.. jeszcze hehe ale zeby pozostale az ksiazkowo? hmm Poziek bo wiesz ze o Tobie legendy kraza wiec to musi duzo znaczyc [br]Dopisany: 05 Październik 2010, 22:56_________________________________________________ tak to jest czujnik IAT i ze standardowym IC powinno być ok 20* więcej,niż temperatura na zewnątrz Domjenick no ja mam standardowy IC... jak robilismy pomiar to moglobyc ok. 10-15st na zewnatrz wiec czujnik przeklamuje o dobre 30st
poziek Opublikowano 5 Października 2010 Opublikowano 5 Października 2010 sprawdzil gdzie on jest http://media.photobucket.com/image/1.8T%20IAT%20sensor/a4ringedone8t/DIY/DSC01307.jpg zaraz za przepustnicą
seves Opublikowano 5 Października 2010 Autor Opublikowano 5 Października 2010 sprawdzil gdzie on jest http://media.photobucket.com/image/1.8T%20IAT%20sensor/a4ringedone8t/DIY/DSC01307.jpg zaraz za przepustnicą dzieki Poziek jutro postaram sie tam zajrzec i oblookac jak to tam wyglada
gregory Opublikowano 6 Października 2010 Opublikowano 6 Października 2010 Te druga temp. to jest IAT. Mam taki czujnik w garażu leżący. U ciebie sam pasek rozrządu jest dobrze ustawiony tak jak na spocie ci sprawdzałem, trzeba jednak kontrolnie sprawdzić ustawienie wałków rozrządu. Które błędy po skasowaniu powracają?
Buba Opublikowano 6 Października 2010 Opublikowano 6 Października 2010 a przeplywka nie pokazuje troszke za mało?
domjenick Opublikowano 6 Października 2010 Opublikowano 6 Października 2010 a przeplywka nie pokazuje troszke za mało? nie-w 150-konnej jednostce 120 to norma 5 gramów na +,czy - nie robi różnicy w serii
gregory Opublikowano 6 Października 2010 Opublikowano 6 Października 2010 Doładowanie zadane wzorcowo pokrywa się z aktualnym. Matematyki się nie oszuka
seves Opublikowano 6 Października 2010 Autor Opublikowano 6 Października 2010 Te druga temp. to jest IAT. Mam taki czujnik w garażu leżący. U ciebie sam pasek rozrządu jest dobrze ustawiony tak jak na spocie ci sprawdzałem, trzeba jednak kontrolnie sprawdzić ustawienie wałków rozrządu. Które błędy po skasowaniu powracają? Szczerze powiem ze nie wiem.. wracaja na pewno wszystkie po dluzszym czasie.. bo wtedy od vagowania do vagowania mijalo wiecej czasu.. ale jak trzeba moge sprawdzic na biezaco.. tylko jak? skasuje bledy i kiedy sprawdzic co wrocilo? po jakim czasie sprawdzic?
Dev Opublikowano 6 Października 2010 Opublikowano 6 Października 2010 a przeplywka nie pokazuje troszke za mało? w/g mnie Buba ma racje, brakuje z 15 g/s u mnie w starym AEB przed programem było 130 g/s, po programie 174 g/s jak znajde log to go tutaj wrzucę
domjenick Opublikowano 6 Października 2010 Opublikowano 6 Października 2010 150 x 0.8 = 120 (+/- 5 %) przepływka w silniku benzynowym powinna pokazywać srednio 80% mocy auta,do tego trzeba wziąć poprawkę na warunki drogowe,bo jeśli będzie z górki,lub pod-wskazania czujników minimalnie będą się różnić,mam AVJ-logi robiłem setki razy- powinno być w tym silniku ok. 120g w serii
Buba Opublikowano 6 Października 2010 Opublikowano 6 Października 2010 poza tym zobaczcie jakie sa wartosci doladowania
gregory Opublikowano 7 Października 2010 Opublikowano 7 Października 2010 a przeplywka nie pokazuje troszke za mało? w/g mnie Buba ma racje, brakuje z 15 g/s u mnie w starym AEB przed programem było 130 g/s, po programie 174 g/s jak znajde log to go tutaj wrzucę AEB mają inne starsze ECU i inaczej to jakoś przeliczają. Moje seryjne AEB na vag-u pokazywało 154g/s Nowsze 1.8T pokazuje ~120g/s.
krolu Opublikowano 10 Października 2010 Opublikowano 10 Października 2010 150 x 0.8 = 120 (+/- 5 %) przepływka w silniku benzynowym powinna pokazywać srednio 80% mocy auta,do tego trzeba wziąć poprawkę na warunki drogowe,bo jeśli będzie z górki,lub pod-wskazania czujników minimalnie będą się różnić,mam AVJ-logi robiłem setki razy- powinno być w tym silniku ok. 120g w serii było z górki
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się