Mario Opublikowano 3 Stycznia 2012 Opublikowano 3 Stycznia 2012 Ja u siebie mam ta pompke i wszystko śmiga jak nalezy http://moto.allegro.pl/pompa-pompka-paliwa-do-webasto-vw-audi-seat-skoda-i2027525823.html hmm jest identyczna do tej którą kupiłem http://allegro.pl/pompa-pompka-paliwa-do-webasto-vw-t5-multivan-i1956200791.html możliwe jest uszkodzenie pompki że w ten sposób że pompuje 3x więcej ?? może to coś z wysterowaniem ? nie chce kupić kolejnej i znowu mieć 83 ml na teście numer producenta 22451702 moja fabryczna pompka ma patametry 3.1 - 5 kW, dziś sprawdzałem
Aydaho Opublikowano 3 Stycznia 2012 Opublikowano 3 Stycznia 2012 Ja u siebie mam ta pompke i wszystko śmiga jak nalezy http://moto.allegro.pl/pompa-pompka-paliwa-do-webasto-vw-audi-seat-skoda-i2027525823.html hmm jest identyczna do tej którą kupiłem http://allegro.pl/pompa-pompka-paliwa-do-webasto-vw-t5-multivan-i1956200791.html możliwe jest uszkodzenie pompki że w ten sposób że pompuje 3x więcej ?? może to coś z wysterowaniem ? nie chce kupić kolejnej i znowu mieć 83 ml na teście numer producenta 22451702 moja fabryczna pompka ma patametry 3.1 - 5 kW, dziś sprawdzałem tu ma podobne oznaczenie ale z końcowka 04 http://allegro.pl/webasto-eberspacher-pompa-pompka-paliwa-12v-i2019098917.html Grzesiek - dzwoniłem do tej babki z aukcji która podałeś - te pompki są inne niż te które miała wcześniej - powiedziała ze parametry są takie same 3-5 kW ale inne wtyki i troche inne pompki ... na probe nie chce wyslać.. qrva żesz [br]Dopisany: 03 Styczeń 2012, 21:06_________________________________________________ Może pomoże, choć wątpię* http://www.elektroda.pl/rtvforum/topic592315.html#3066784 *Nie potrafię już zachować powagi pisząc o 'webasto' bo by mnie *uj strzelił ale na samą myśl o rozbieraniu przodu po raz siódmy pewnie Ci cieplej co ??? ... no wiec widzisz Webasto działa i to jak :decayed:
AndyN Opublikowano 3 Stycznia 2012 Opublikowano 3 Stycznia 2012 Może pomoże, choć wątpię* http://www.elektroda.pl/rtvforum/topic592315.html#3066784 *Nie potrafię już zachować powagi pisząc o 'webasto' bo by mnie *uj strzelił ale na samą myśl o rozbieraniu przodu po raz siódmy pewnie Ci cieplej co ??? ... no wiec widzisz Webasto działa i to jak :decayed: Dobre, dobre (...)Siadamy do bryki - kurz robimy dziki Wypuszczamy dymy i równo sadzimy Z pieców wali czad - hity lecą w świat (...) http://www.gugalyrics.com/FRANEK-KIMONO-JA-JESTEM-MENAGO-LYRICS/485496/ Hmm, kiedy to było W ostatni piątek, sobotę? I jak, u Ciebie też zadziałało po przeczytaniu? Żeby nie było OT: podajcie mi numer z ETKI ori pompki paliwa, może coś znajdę[br]Dopisany: 03 Styczeń 2012, 22:06_________________________________________________ Sam sobie znalazłem. 8E0 963 303 A
Italiano Opublikowano 3 Stycznia 2012 Opublikowano 3 Stycznia 2012 Aydaho Jak by co to ja mam pompkę dla ciebie. Jest od jakiegoś volkswagena jeśli się nie mylę. Może ci podpasuję. A druga sprawa, to dziś wypieprzyłem z fury całą instalację webasto i jutro ją odsyłam. Po raz trzeci wysłali mi wadliwy piecyk twierdząc że były testowanie wcześniej i wszystko git. Kupowałem tutaj http://moto.allegro.pl/webasto-thermo-top-c-komplet-i2011189322.html Więc chyba z tymi używanymi zestawami na allegro nie jest za halo. Po trzecie dziś też zainstalowałem nowiutki zestaw analogowy ebersprachera za niewielkie pieniądze. Do tego dołożyłem sobie moduł GSM. I w końcu działa wszystko tak jak powinno.
wrclaguna Opublikowano 4 Stycznia 2012 Autor Opublikowano 4 Stycznia 2012 Ja u siebie mam ta pompke i wszystko śmiga jak nalezy http://moto.allegro.pl/pompa-pompka-paliwa-do-webasto-vw-audi-seat-skoda-i2027525823.html hmm jest identyczna do tej którą kupiłem http://allegro.pl/pompa-pompka-paliwa-do-webasto-vw-t5-multivan-i1956200791.html możliwe jest uszkodzenie pompki że w ten sposób że pompuje 3x więcej ?? może to coś z wysterowaniem ? nie chce kupić kolejnej i znowu mieć 83 ml na teście numer producenta 22451702 moja fabryczna pompka ma patametry 3.1 - 5 kW, dziś sprawdzałem I takie powinna miec parametry pompka
adamooo Opublikowano 4 Stycznia 2012 Opublikowano 4 Stycznia 2012 a pompa o numerach 9009529D ? ktoś sprawdzi..?
Aydaho Opublikowano 4 Stycznia 2012 Opublikowano 4 Stycznia 2012 a pompa o numerach 9009529D ? ktoś sprawdzi..? nic nie ma
AndyN Opublikowano 4 Stycznia 2012 Opublikowano 4 Stycznia 2012 acha, niewiedziałem - dzięki Pikuś a wie ktoś czy można z poztcji sterownika Webasto wysterować ilość paliwa podawanego przez pompke ? Wczoraj podczas testu przy wartościach 176 i zmienionych potem na 88 - pompka napompowała za każdym razem 83 ml ON do miarki zawsze napompuje tyle samo dlatego że zmiana na 88 czy jakąkolwiek inną liczbę nie wpływa na test,test jest zawsze dla 176 i pomaga nam tylko w obliczeniu i wpisaniu odpowiedniej korekcji po prostu sterownik podczas testu dawki bierze pod uwagę tylko fabryczny parametr a nie to co wpiszemy w regulacji co2 (...) Chciałem wrócić do tego wątku i założenia, że zmniejszając ten parametr zmniejszamy ilość paliwa podanego do piecyka w jednostce czasu (np. minucie). Zobaczcie na ten screen z ELSY*: *podkreślenia oczywiście moje Widzicie o co nam** chodzi? Tip: pompka do benzyny jest taka sama jak do diesla. I jak? [zwijak] Nie działa mi opcja "zwijak", nie mogę więc napisać o co nam** chodzi. Czekam więc na Wasze wnioski [/zwijak] **koledze i mnie
adamooo Opublikowano 4 Stycznia 2012 Opublikowano 4 Stycznia 2012 skoro jest taka sama pompka i w/g elsy podaje inną dawkę paliwa wobec tego sterownik można programować lub sterownik od benzyny jest tak już ustawiony fabrycznie..
AndyN Opublikowano 4 Stycznia 2012 Opublikowano 4 Stycznia 2012 Źle. Pompka to pompka. Dostaje napięcie, pompuje dawkę. Nie sterujesz wielkością dawki. Wszystkie dane są na tym screenie, nalezy je tylko połączyć w jedną całość. Następny.
wrclaguna Opublikowano 4 Stycznia 2012 Autor Opublikowano 4 Stycznia 2012 Andy do czego zmierzasz :?: Przeciez wszystko jest napisane czarno na białym
AndyN Opublikowano 4 Stycznia 2012 Opublikowano 4 Stycznia 2012 Pytanie pomocnicze: czy zmniejszając wartość parametru w kanale 2 zmiejszamy ilość paliwa podaną w jednostce czasu?
Pikuś Opublikowano 4 Stycznia 2012 Opublikowano 4 Stycznia 2012 Zwiększając wartośc, zmniejszysz częśtotliwośc taktowania. Czyli w tym samym czasie pompka da mniej paliwa.
AndyN Opublikowano 4 Stycznia 2012 Opublikowano 4 Stycznia 2012 Zwiększając wartośc, zmniejszysz częśtotliwośc taktowania. Czyli w tym samym czasie pompka da mniej paliwa. To czemu w "benzynie" 147 ms daje 6,8 Hz (impulsów na sek.) a w "dieslu" wyższa wartość 176 ms daje niższą wartość 5,7 Hz (impulsów na sek.). Pamiętamy, że pompka jest taka sama dla obu typów paliwa i cały czas mamy przed oczami cytat: "Jeżeli emitowanych jest więcej impulsów na sek., to tłoczona jest większa ilość paliwa i tym samym (...)" ======= Aydaho, zrobiłem test ilości tłoczonego paliwa przez pompkę u mnie: Pompka wygląda tak i ma takie gniazdo: Wynik pomiaru: Mierzone strzykawką z tej samej serii, procedura uruchamiana tym samym egzemplarzem kabla progsem z tego samego lapka według tych samych wskazówek: http://www.a4-klub.pl/smf/index.php?topic=163320.msg2829712#msg2829712 ;( W skrocie: Twoja pompka kiepska, moja idealna
Pikuś Opublikowano 4 Stycznia 2012 Opublikowano 4 Stycznia 2012 NO impuls występuje częśćiej w benzynie (czyli benzynowy piecyk potrzebuje więcej paliwa). Pamietaj, że w teście jest wysterowana na 5Hz i nie ważne, czy w polu 2 zmienisz wartość, w tescie jest zawsze tyle samo.
AndyN Opublikowano 4 Stycznia 2012 Opublikowano 4 Stycznia 2012 NO impuls występuje częśćiej w benzynie (czyli benzynowy piecyk potrzebuje więcej paliwa). Pamietaj, że w teście jest wysterowana na 5Hz i nie ważne, czy w polu 2 zmienisz wartość, w tescie jest zawsze tyle samo. Ja nie piszę o teście, nie mieszaj tych tematów. Piszę o regulacji ilości paliwa przy normalnej pracy piecyka. Czyli mniejsza wartość (147) daje większą ilość impulsów (6,8) niż większa wartość (176) dająca mniejszą ilość impulsów (5,7) sterując pompką uniwersalną dla benzyna/diesel.
Pikuś Opublikowano 4 Stycznia 2012 Opublikowano 4 Stycznia 2012 NO impuls występuje częśćiej w benzynie (czyli benzynowy piecyk potrzebuje więcej paliwa). Pamietaj, że w teście jest wysterowana na 5Hz i nie ważne, czy w polu 2 zmienisz wartość, w tescie jest zawsze tyle samo. Ja nie piszę o teście, nie mieszaj tych tematów. Piszę o regulacji ilości paliwa przy normalnej pracy piecyka. Czyli mniejsza wartość (147) daje większą ilość impulsów (6,8) niż większa wartość (176) dająca mniejszą ilość impulsów (5,7) sterując pompką uniwersalną dla benzyna/diesel. Dokładnie, czyli w 2 jeśli wpiszesz więcej to masz mniej paliwa i na odwrót. Tylko wiaome, że jeśli pompka daje dużó za dużo to i tak nie będzie to tak chodzić jak powinno. Jak dobrze pamiętam pompka na impuls powinna dawać 0,03ml czy jakoś tak. To jeśłi jakiś zamiennik daje 0,06 to to nie będzie dobrze chodziło. Jeśłi jest mała rozbierzność to można regulować. A propo czy ktoś wie, czy urządzeniem do pomiaru CO2 w spalinach benzyny da rade sprawdzić to samo w dieslu? Bo gość na stacji powiedział, że nie da rady
AndyN Opublikowano 4 Stycznia 2012 Opublikowano 4 Stycznia 2012 NO impuls występuje częśćiej w benzynie (czyli benzynowy piecyk potrzebuje więcej paliwa). Pamietaj, że w teście jest wysterowana na 5Hz i nie ważne, czy w polu 2 zmienisz wartość, w tescie jest zawsze tyle samo. Ja nie piszę o teście, nie mieszaj tych tematów. Piszę o regulacji ilości paliwa przy normalnej pracy piecyka. Czyli mniejsza wartość (147) daje większą ilość impulsów (6,8) niż większa wartość (176) dająca mniejszą ilość impulsów (5,7) sterując pompką uniwersalną dla benzyna/diesel. Dokładnie, czyli w 2 jeśli wpiszesz więcej to masz mniej paliwa i na odwrót. (...) A-ha, dokładnie, czyli jak poddymia to wpisujemy WYŻSZĄ wartość by ZMNIEJSZYĆ ilość podawanego paliwa. Od początku chciałem zwrócić uwagę na ten nieintuicyjny sposób ustawiania ilości paliwa. Dla każdego było to oczywiste? Przyznać się .... Parę ciekawostek z ELSY, warto się zapoznać [br]Dopisany: 04 Styczeń 2012, 18:02_________________________________________________Nieuważnie przeczytałem Twój post: http://www.a4-klub.pl/smf/index.php?topic=163320.msg2838826#msg2838826 o to mi chodziło
Aydaho Opublikowano 5 Stycznia 2012 Opublikowano 5 Stycznia 2012 numer producenta 22451702 moja fabryczna pompka ma patametry 3.1 - 5 kW, dziś sprawdzałem znalazłem coś takiego .. na końcu ma w numerze 22451703 ... parametry te same - powinna być ok chyba co ? http://allegro.pl/webasto-eberspacher-pompka-paliwa-12v-3-1kw-5kw-i2036022749.html
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się