Skocz do zawartości
IGNOROWANY

[B5 1Z] Świece żarowe nie grzeją?


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam

To mój pierwszy diasel i tak jak jest ciepło kontrolka swiec zarowych zapal sie na sekunde przekrecam kluczyk i po drugim przekreceniu rozrusznika silnik zpala natomiast gdy jest zimno okolo 0 stopni kontrolka swiec zarowych zapala sie na okolo 4 sekund i przekrecam kluczyk i auto zapala po jakims 5 kreceniu rozrusznikiem normalnie slychac jak ma ciężko i jak juz zapali to troche bialego dymu poleci chwile z tlumnika potem jest juz ok

I co to moze byc? swiece? to moj pierwszy tdi i nie znam sie co to moze byc jeszcze

Opublikowano

Do sprawdzenia kąt wtrysku i świece żarowe. Kąt sprawdzisz VAG'iem a świeczki ściągając kapturki i miernikiem uniwersalnym nastawionym na pomiar rezystancji. Było wszystko na forum :szukaj:

Opublikowano

Kolego nie sugeruj się kontrolką! ona nie jest miarodajna w żaden sposób!!! rano pójdź do uta wyłącz radio przekręć kluczyk w pozycję zapłon i czekaj aż ci puście przekaźnik od świeczek -myśle że to będzie po ok 3-4 sekundach po zgaszeniu auta-wtedy możesz odpalać furkę!!! napewno usłyszysz jak coś pstryknie w okolcach bezpieczników-wtedy dopiero świeczki przestają grzać-kontrolka to tylko informacja że maszyna się grzeje!!!!

pozdro

Opublikowano

ok dzięki wam wielkie w poniedzialek sprawdzę swiece czy sa dobre a jak benda ok to pojade na komputer i sprawdze ten kąt bo on ma zapalic problem tylko rano potem zapala ok

Opublikowano

ok dzięki wam wielkie w poniedzialek sprawdzę swiece czy sa dobre a jak benda ok to pojade na komputer i sprawdze ten kąt bo on ma zapalic problem tylko rano potem zapala ok

To może być jeszcze problem cofającego się paliwa.. zaworek zwrotny by trzeba sprawdzić ewentualnie założyć..

Opublikowano

a gdzie szukać tego zaworka zwrotnego??? kolo pompy paliwa

[br]Dopisany: 09 Październik 2010, 20:48_________________________________________________witam

panowie filtry wszystkie wymienilem swiece wymienilem na nowe beru i auto ma dalej ciezko zapalic :wallbash: :wallbash:

Dodam ze jak odpale tak po 4, 5 sekundach to silnik troszke dziwnie chodzi tak jakos nie równo i tak jakies 5 sekund i potem jest ok i caly dzien odpala od strzala tylko po nocy tak ma nawet jak jestpo wyzej 5 stopni aha pompa paliwa wyglada tak jak by sie pocila ale nie mocno jednak jest mokrawa. Czy paliwo sie cofa to nie mam pojecia bo mam wszytkie czrne wezyki.

Do vaga na razie nie mam dostępu bo u nas to biora za podlaczenie jak za zborze i jak tylko dostane kase to kupuje sobie kabelek[br]Dopisany: 28 Październik 2010, 17:43_________________________________________________aha nie wiem czy to ma cos wspólnego ale tak przy predkosci po wyzej 100km/h auto jak by tracilo moc tzn rozpedza sie ale powolutku ale to pewnie ma cos wspolnego z n75 albo przeplywka[br]Dopisany: 28 Październik 2010, 17:46_________________________________________________audi stalo 20 godzin w chwili odpalania 8stopni i to samo zapalil po 4 sekundach krecenia pochodzil 2 minuty zgasilem go i zapalilem za 2 godziny i auto nie zapalilo od razu tez krecilem 4 sekundy dopiero jak sie troche rozgrzal zgasilem i od strzala juz palil wiec chyba teza cofajacego sie paliwa odpada

Panowie co to moze byc jezeli paliwo tam jest swiece sa ok chociaz i tak nie grzeja bo w sumie +8m stopni :mysli: nie wiem chyba cos z temperatura? ale co

Opublikowano

tak jak kolega CHICO napisał-Kąt wtrysku do sprawdzenia. (jak kiedyś gosć mi ustawiał kosztowało to 100zł) u mnie też różnie palil

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...