maniek1983 Opublikowano 10 Października 2010 Opublikowano 10 Października 2010 Witam Panowie mam pytanie do Was jako zpewne długoletnich właścicieli tych aut szczególnie tych którzy maja audi a4 1.9 tdi 90km 1Z chodzi jakie macie osiagi z tymi silnikami poniewarz wczesniej miałem vectre 1.8 z 8 letnim LPG vectra tez miala 90km a nawet mniej gdyz byla zagazowana zwykłym gazem i w porównaniu z audi to vectra byla demonem predkości :> jak wrzucilem 3 bieg to nie było auta którego bym nie wyprzedził do 120km/h szla na 3 biegu jak diabel :evil:bez problemu leciala te 170km/h a z audi jakoś boje sie wogóle wyprzedzać a audi ma 90km jest młodsze ma turbo a silnik wyglada super na biegach 1,2,jest ok na 3 biegu ciagnie ale do 80km/h potem tez przyspiesza ale powolutku 4 i 5 tez przyspiesza ale powoli vectra ani razu nie mialem sytuacji krytycznych i to przy predkosciach 120km/h a audi przy predkosci 100km/h przy wyprzedzniu codziennie jak jade do pracy walcze o zycie czytalem troche juz o tym na forum i przyczyna jest n75 albo przepływomierz ale u mnie silnik nie włącza sie w tryb awryjny albo cos innego poprostu moze ma taka moc??? przed szukaniem tego n75 czy sprawdzaniem przepływki Prosze o opinie posiadaczy takiego 1Z albo kto mial kontakt z takim silnikiem jak on sie wam zachowywal bo moze ja tu bende zawracal wam glowe z tymi duperelami n75 jak w sumie moze on tak jezdzi nie mam nikogo kto ma takie auto wiec nie mam jak porównac. Pozdrawiam
Gość -makaveli- Opublikowano 10 Października 2010 Opublikowano 10 Października 2010 jeśli chodzi o brak mocy to możliwe że masz nieszczelność w układzie turbo-intercooler mój 90-konny buja się spokojnie 190 zVAGuj i zobacz co wyskoczy....ewentualnie jak masz możliwośc to zrób logi dynamiczne
grippen Opublikowano 10 Października 2010 Opublikowano 10 Października 2010 to coś masz nie tak jak ja robiłem logi na 3 do 4500 ob to na liczniku miałem 120 więc pasowało by abyś zrobił logi
maniek1983 Opublikowano 10 Października 2010 Autor Opublikowano 10 Października 2010 uffffffffffff ciesze sie ze jest cos popsute a nie ze on tak ma :> :> ok to jutro pojade na komputer tylko panowie u nas takie podłączenie kosztuje 40zł i te logo to tez mi zrobią??? bo sie nie znam
grippen Opublikowano 10 Października 2010 Opublikowano 10 Października 2010 wątpie aby ci zrobili logi podjeć na spota w swojej okolicy to napewno ktoś ci zrobi [br]Dopisany: 10 Październik 2010, 10:30_________________________________________________zagadaj z chłopakami w http://www.a4-klub.pl/smf/index.php?topic=20452.0;topicseen
maniek1983 Opublikowano 10 Października 2010 Autor Opublikowano 10 Października 2010 aha ok czyli nie warto nawet na ten komputer jechac a mam pytanie a jakm bym kupił sobie taki kabelek np taki http://allegro.pl/vag-com-kkl-obd2-usb-black-vw-audi-seat-skoda-i1249681658.html
Gość -makaveli- Opublikowano 10 Października 2010 Opublikowano 10 Października 2010 jeśli nie masz opcji na logi to chociaż zwal węże te gumowe i sprawdz czy są całe,wymień się z kimś N75 i zobacz czy będzie lepiej
grippen Opublikowano 10 Października 2010 Opublikowano 10 Października 2010 to spokojnie zrobisz logi do tego ci będzie potrzebny program vag com jak coś to na pw
Gość -makaveli- Opublikowano 10 Października 2010 Opublikowano 10 Października 2010 ja polecam ten kabelek + cd z dodatkami przydatnymi http://allegro.pl/interfejs-vag-usb-obd2-vw-audi-seat-skoda-cd-pl-i1233342831.html jeśli chodzi o VAG to mam ....ale musiałbyś do Bydgoszczy podjechać
maniek1983 Opublikowano 10 Października 2010 Autor Opublikowano 10 Października 2010 hmmmmmm w sumie moze kupie ten kabelek chociaz do ciebie moze tez by mi sie udalo wpasc do bydgoszczy musze pomyslec jak cos dam ci znac na priv
grippen Opublikowano 10 Października 2010 Opublikowano 10 Października 2010 jeden i drugi to praktycznie to samo tylko w tym drugim ma jeszcze programy (które sobie sam może ściągnąć)
maniek1983 Opublikowano 10 Października 2010 Autor Opublikowano 10 Października 2010 aha czyli dobrze wiedziec
SotoM Opublikowano 10 Października 2010 Opublikowano 10 Października 2010 a próbowałeś ją rozbujać na maxa...?? ten problem masz odkąd ją kupiłeś?? z opisu twojego jak auto jeździ to dosłownie objaw jakby była założona skrzynia biegów od benzyniaka. 1,2 ogień, 3 jeszcze jakos jedzie 4i5 jedzie jakby chciał a nie mógł .a obroty silnia wtedy zaobserwuj na 5tym biegu przy predkości 140 jak sie rozkiwa jakie masz obroty silnika.
grippen Opublikowano 10 Października 2010 Opublikowano 10 Października 2010 na 5 biegu powinieneś mieć przy obrotach 2000 około 100km/h może minimalnie mniej niż 100
maniek1983 Opublikowano 10 Października 2010 Autor Opublikowano 10 Października 2010 Panowie na 5 biegu przy 100km/h mam obrotów jakies 2200 moze 2100 w kazdym bądz razie wiecej niż 2000 cały szkopuł tkwi w tym ze on ma problem sie rozbujac jak mam na liczniku 80km/h i wyprzedzam to musze zmienić na 3 i gaz do dechy a audi przyspiesza tak jak by nie chcial tzn przyspiesza ale chwile jade obok pojazdu wyprzedzanego tak jak bysmy sie scigali to super widok jest jak ja wyprzedzam to za mna juz ze 3 auta tez wyprzedzaja i nie wiedza co sie dzieje :> mam go juz miesiac od poczatku tak mam do 80km/h nawet ładnie ciagnie na 3 potem powyzej 80km/h to równie dobrze mogłbym 4 bieg albo 5 wrzucic[br]Dopisany: 10 Październik 2010, 11:42_________________________________________________aha na maksa to jechalem jakies 130km/h i oczywiscie pedal do konca wcisniety no i sie juz wzniesienie zaczynalo naprawde nawet nie mam gdzie sie rozpedzic bo znim sie rozpedze to juz zakret albo góra[br]Dopisany: 10 Październik 2010, 11:45_________________________________________________na 1 i 2 jest on bardzo mocny na 3 tez ma powera ale do 80km/h pozniej mozna wciskac mu do dechy a on przyspiesza ale po swojemu ;(
grippen Opublikowano 10 Października 2010 Opublikowano 10 Października 2010 to faktycznie jest coś nie tak musisz zrobić logi, najpierw sprawdź szczelność dolotu, N75 sprawdź tą gumę 10 cm u góry często robi się tam dziurka i może to przez to
maniek1983 Opublikowano 10 Października 2010 Autor Opublikowano 10 Października 2010 ok posprawdzam wszystko i sprobuje te logi gdzies wykonac moze jakis filmik nagram z jazdy[br]Dopisany: 10 Październik 2010, 11:54_________________________________________________troche dzis pojezdzilem i tak auto jak by troche lepiej jezdzilo ale moze mi sie zdawalo po prostu na 3 biegu ciagnie ladnie ale do 3 tys obrotow potem dostaje mula i przyspiesza ale powoli nawet czuc jak by sie cos odlaczalo i auto wolniej przyspiesza tragedia wyczytalem ze to moze byc wina tego n75 i tu mam pytanie gdzie on jest czy tu czy moze tu [br]Dopisany: 10 Październik 2010, 18:50_________________________________________________ten drugi obrazek to chodzi o te miejsce [br]Dopisany: 10 Październik 2010, 18:53_________________________________________________aha obejrzalem troche te rurki wezyki i niby na oko sa ok chyba ze moze ta chlodniczka intercoler cos nie tak bo autko mialo malego strzala w blotnik tzn otarcie z lekkim wgieciem blotnika
grippen Opublikowano 11 Października 2010 Opublikowano 11 Października 2010 ten N75 masz na pierwszym zdjęciu sprawdź te opaski co zaznaczyłem strzałkami i sprawdź opaski przy IC może jest mała dziurka albo coś tylko dokładnie
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się