Skocz do zawartości
IGNOROWANY

[B5 AFN] Nie mogę znaleźć wycieku płynu ze zbiorniczka-chłodnica???


marcelinho

Rekomendowane odpowiedzi

Panowie.czytałem dużo na ten temat i nie mam już zielonego pojęcia gdzie może mi uciekać płyn.tzn woda jest teraz bo na płynie bym zbankrutował .tyle że przecież się zaczynają przymrozki i wiem że czym prędzej trzeba zalać płyn.nie mam nic co by mogło świadczyć o walniętej uszczelce.niema zapachu spalin w zbiorniczku na korku od oleju niema "galarety".wszystkie węże na pierwszy rzut oka całe i suche.we wnętrzu auta pod nogami również.czy ktoś ma jakiś pomysł.bo pomału mi ręce opadają.jeżdżę sporo po mieście i raz na trzy dni muszę dolać wody.A płyn będzię przecież szybciej uciekał.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Chłodnica cała? pompa wody kiedy była zmieniana? Odpal, postaw na betonie i zobacz gdzie będzie kapać albo jak masz gdzieś kanał to będzie jeszcze prościej.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Krociec od prawej strony bloku silnika (stojac przed autem) ponizej pompy - sprawdz czy nie jest tam zasikane na różowo (jezeli masz czerwony płyn). Jeszcze od strony sciany grodziowej tez tam jest taki króciec z ktorego leci czesto.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

pod samochodem jest sucho może kapie na silnik i od razu paruję.pompa fakt była dawno temu zmieniana ale też nie wykazuje że to z niej może ciec.na kanale już był i nawet silnik został myty specjalnie po to zeby cos znaleźć.I ch...j

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

możliwe że jest uszkodzona uszczelka po głowicą od strony kolektora wydechowego i płyn w postaci pary wychodzi przez rure wydechową zobacz czy przypadkiem nie kopci na biało w czasie gazowania

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Mam ten sam objaw w AWX-ie diagnoza mechanika uszczelka pod głowicą podczas jazdy do 3000 tys obrotów wskazówka temperatury na 90st bardzo delikatnie drży trzeba sie dokładnie przyjzec aby to zauważyć powyżej 3 tyś idzie w góre po zagrzaniu auta węże jak balony

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

miałem to samo w b3,płyn sp***dalał tak że co dwa dni musialem dolewać 1,5l wody.wycieków nie było widać na glebie i wogle nigdzie.też podejrzewałem uszczelke.co sie okazało,winowajcą był króciec od głowicy od strony sciany grodziowej. 10zł i pół godziny roboty.po wymianie już miesiąc minął i nie dolałem ani kropelki.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

sprawdzę ten króciec bo mnie krew zaleje.kopci na biało(i to Opór-za mną jadą jak we mgle) jak dam po garach, ale czy to jedyny objaw uszczelki?i gdzieś jeszcze wyczytałem żeby popatrzec na węże czy twarde po odpaleniu.no ale miekkie są kurna. ;(.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

kolego to jedz do jakiej lepszej stacji i niech ci zrobia test w zbiorniczku czy spalini ci nie ida i bedziesz wiedzil wtedy na 100% czy to uszczelka albo pęknięta głowica kontroluj olej czy ci stan nie wzrasta bo wtedy smarowanie bedzie razem z woda ale jak ci para idzie tak z tylu to na bank uszczela poszla pod glowica .nie zapomnij splanować głowicy i kup uszczelkę jedna z droższych zebys za tydzien zwou nie wymieniał

ps. a weże dopiero bedą twarde jak troche pojezdzisz i dostanie temperatury

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Test spalin w zbiorniczku wykazał że moje 240tyś przebiegu to zbyt wczesny czas na wymianę uszczelki :>.no więc szukać będziemy po wężach .dzięki za sugestie i rady.a propo tego dymienia-czy to nie jest normalne,że kopci diesel jak się z nim pociśnie do ponad 4 tyś obrotów?Aha.i zauważyłem że im spokojniej jeżdżę tym mniej ucieka mi płynu- :wink4: no znaczy wody

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Test spalin w zbiorniczku wykazał że moje 240tyś przebiegu to zbyt wczesny czas na wymianę uszczelki :>.no więc szukać będziemy po wężach .dzięki za sugestie i rady.a propo tego dymienia-czy to nie jest normalne,że kopci diesel jak się z nim pociśnie do ponad 4 tyś obrotów?Aha.i zauważyłem że im spokojniej jeżdżę tym mniej ucieka mi płynu- :wink4: no znaczy wody

To świadczy to o tym, że jednak masz gdzieś ten wyciek, bo im wyższe obroty, tym mocniej tłoczy płyn chłodniczy. Na postoju kręciłeś silnik wyżej (ciepły/zimny?), czy tylko sobie "tak chodził" ?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

podczas pomiaru chodził na wolnych ale i był też gazowany.Płyn w przyrządzie ani trochę się nie zabarwił.myślę czy nie nalać płynu poświęcić te parę zł ,ale może dlatego że jest rzadszy zacznie szybciej uciekać i zobaczę gdzie. :chytry: f*ck JUŻ -1 ST. W NOCY[br]Dopisany: 12 Październik 2010, 17:51_________________________________________________Panowie.a więc po zmianie wody na płyn znalazłem wyciek w rogu chłodnicy po jej lewej stronie(poniżej korka spustowego). jest tam cały czas mokro tyle że są tam przy niej jakieś el.plastikowe czy gumowe i pytanie czy to napewno chłodnica?bo nie mam możliwości zdjęcia zderzaka i grzebania tam,aby się upewniać.no chyba,że ktoś podda w wątpliwość moją teze co do usterki.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...