MROZOL Opublikowano 11 Października 2010 Opublikowano 11 Października 2010 Witajcie Zrobiłem wczoraj małe logowanie AKN mojego Tatuśka auto dostaje klasycznego notlaufa. Błąd przeładowania. Zrobiłem logi grupy 11 wychodzi straszne przeładowanie turbiny. Czy to wina brudnych kierownic, czy n75 szaleje. Na razie nie mam dostępu do samochodu, więc na razie tylko tyle. Czy coś z tego da się odczytać?? http://vaglog.rtnet.pl/mrozol_24805.html Grupa 4 http://vaglog.rtnet.pl/mrozol_24804.html Pozdrawiam Mrozol[br]Dopisany: 11 Październik 2010, 10:26_________________________________________________nikt nic nie powie o tym przeładowaniu please
bish - kopt Opublikowano 11 Października 2010 Opublikowano 11 Października 2010 chociaż zaloguj dynamicznie grupe 011
MROZOL Opublikowano 12 Października 2010 Autor Opublikowano 12 Października 2010 Witaj grupa 11 jest zrobiona dynamicznie, troszkę niżej http://vaglog.rtnet.pl/mrozol_24805.html Jakieś dziwne mi się te logi zrobiły sorki jeszcze raz
bish - kopt Opublikowano 12 Października 2010 Opublikowano 12 Października 2010 no N75 szaleje - spróbuj go podmienić z n18
MROZOL Opublikowano 12 Października 2010 Autor Opublikowano 12 Października 2010 Oki będę miał ori n75 na podmiankę od kumpla i wtedy zobaczymy dziękuję jeszcze raz za odpowiedź . Jak tylko to zrobię dam znać czy coś się zmieniło
bish - kopt Opublikowano 12 Października 2010 Opublikowano 12 Października 2010 a ojczulek jezdzi jak emeryt? bo przez taką jazde kierownice lubią sie zapiekać
MROZOL Opublikowano 12 Października 2010 Autor Opublikowano 12 Października 2010 Na emeryta to on mi jeszcze nie wygląda hehehehe ale niestety ma małą odległość do pracy i autko nie ma się kiedy rozgrzać. Wiemy o zapiekaniu kierowniczek, dlatego jak tylko jest możliwość pogonienia pierścionków to się to robi. Robiłem próbę BS sprawdzania kierowniczek i geometria ładnie działa ale jak wyczytałem tu na forum, że może się w pewnym momencie pod obciążeniem przycinać i vag tego nie wyłapie
bish - kopt Opublikowano 12 Października 2010 Opublikowano 12 Października 2010 011bs może ci nie pokazać przycinek
MROZOL Opublikowano 12 Października 2010 Autor Opublikowano 12 Października 2010 Dokładnie do tego zmierzałem Dobra jak tylko dopadnę to autko to podmienię zaworek i będziem patrzeć. Jeszcze jedna sprawa, czy gonienie autka z takim przeładowaniem nie jest niebezpieczne dla silnika. Tzn czy jazda z powiedzmy z pełnym butem właśnie w celu przegonienia nie spowoduje jakichś uszkodzeń, bo jak widać wchodzi w tryb awaryjny stosunkowo późno dopiero w okolicach 4 tyś obrotów. Przy normalnej jeździe nic takiego nie występuje
bish - kopt Opublikowano 12 Października 2010 Opublikowano 12 Października 2010 po przekroczeniu max ciśn doładowania bezpiecznego dla silnika dostajesz tryb awaryjny i teoretycznie do tego momentu jest bezpiecznie, niezależnie czy masz 2 czy 4 tys obr[br]Dopisany: 12 Październik 2010, 10:10_________________________________________________pyt. czy turbina jest w formie i czy nie bedą jej szkodzić te wysokie wartości ciśn. zanim jeszcze przejdzie w tryb awaryjny
MROZOL Opublikowano 12 Października 2010 Autor Opublikowano 12 Października 2010 Tak tylko jak widać to przeładowanie jest praktycznie cały czas już od 3 tyś obrotów jedzie ponad dopuszczalną granicę 3132 obr 2244.0 mbar dopuszczalna wartość, a jest 2448.0mbar a potem wchodzi nawet na 2.5mbar gdzie dopuszczalna jest wartość 2244 [br]Dopisany: 12 Październik 2010, 10:18_________________________________________________ po przekroczeniu max ciśn doładowania bezpiecznego dla silnika dostajesz tryb awaryjny i teoretycznie do tego momentu jest bezpiecznie, niezależnie czy masz 2 czy 4 tys obr[br]Dopisany: 12 Październik 2010, 10:10_________________________________________________pyt. czy turbina jest w formie i czy nie bedą jej szkodzić te wysokie wartości ciśn. zanim jeszcze przejdzie w tryb awaryjny Ubiegłeś moje pytanie hehehe turbina jest wymieniona jakieś 15 tyś temu więc raczej "raczej" nie a Tato też nie szaleje na zimnym silniku tylko jeździ jak przykazania każą hehehe
bish - kopt Opublikowano 12 Października 2010 Opublikowano 12 Października 2010 podmień zawory i startuj a jak przeładuje wyciągaj suszarke i czyszczonko
MROZOL Opublikowano 12 Października 2010 Autor Opublikowano 12 Października 2010 oki szkoda palców najpierw podmieniamy i w drogę Pozdrawiam i dziekuję za zainteresowanie. Jak tylko dorwę autko i podmienię to zrobię od razu pełne logi
bish - kopt Opublikowano 12 Października 2010 Opublikowano 12 Października 2010 podaj przebieg katalizator masz?
MROZOL Opublikowano 12 Października 2010 Autor Opublikowano 12 Października 2010 Przebieg koło 200000 katalizator jest
bish - kopt Opublikowano 12 Października 2010 Opublikowano 12 Października 2010 niedrożność układu wydechowego może powodować zacinanie łopatek - ale chyba o tym wiesz
MROZOL Opublikowano 12 Października 2010 Autor Opublikowano 12 Października 2010 Tak wiem wiem dlatego zastanawiam się czy przy padzie turbinki która kiedyś tam nastąpiła nie trzeba było wyciąć katalizatora. Intercooler jest sprawdzony i czysty
przemik Opublikowano 12 Października 2010 Opublikowano 12 Października 2010 Podmien zawory i zaloguj 011 i 010. Jesli nic sie nie zmieni trzeba bedzie wyczyscic VTG w sprezarce.
MROZOL Opublikowano 28 Października 2010 Autor Opublikowano 28 Października 2010 Tak jest. Się zrobi chłopaki i zobaczymy Dziękuję jeszcze raz[br]Dopisany: 12 Październik 2010, 11:33_________________________________________________Więc witam ponownie dorwałem autko i zrobiłem takie oto logi: w aucie zamontowany jest chip na 180 KM Logi BS grupa 04 http://vaglog.rtnet.pl/mrozol_26350.html grupa 03 http://vaglog.rtnet.pl/mrozol_26351.html grupa 011 http://vaglog.rtnet.pl/mrozol_26352.html statyczne grupy 04, 07, 011 http://vaglog.rtnet.pl/mrozol_26346.html grupa 00 http://vaglog.rtnet.pl/mrozol_26347.html grupa 001, 003 http://vaglog.rtnet.pl/mrozol_26348.html grupa 13, 14, 18 http://vaglog.rtnet.pl/mrozol_26349.html dynamiczne grupa 10,11 http://vaglog.rtnet.pl/mrozol_26482.html grupa 008 http://vaglog.rtnet.pl/mrozol_26481.html Autko łapie błąd 575 z dopiską 08-10 czyli przeładowanie, Podciśnienia są sprawdzone podmienione zaworki n18 z n75 niby na n18 jest troszkę lepiej ale ten zawór ma troszkę inną charakterystykę. Zauważyłem jeszcze, że jak depnę z wysokich obrotów powyżej 2700 na poszczególnych biegach to notlaufa nie łapie. Przy bucie powiedzmy z 2500 na wyższych biegach błąd się pojawia, Jedzie w trybie awaryjnym po czym po chwili wszystko się uspokaja i można dalej normalnie jechać. W aucie został wymieniony filtr paliwa, jest nowy olej.Rozrząd jest wymieniony jakieś 5 tyś km temu. Zastanawia mnie kąt wtrysku, czy można go poprawić??? Na ciepłym troszkę gorzej odpala ale tragedii nie ma. Silnik pracuje równo i ładnie bez wibracji. Pomóżcie bo już kończą mi się pomysły, a w okolicy nie ma jakiejś dużej przepaści gdzie można by kondona zrzucić
bish - kopt Opublikowano 28 Października 2010 Opublikowano 28 Października 2010 od początku ci gadam wyczyścić kierownice, już dawno byłoby po problemie
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się