Marcin_F 0 Opublikowano 12 Października 2010 Udostępnij Opublikowano 12 Października 2010 Witam Mam pytanie odnośnie przewodu gumowy od turbo który jest w kształcie litery s. Wychodzi od dołu turbo wchodzi do metalowej rury która idzie dołem pasa przedniego a następnie do ic. Jak nazywa się ten przewód. Dodam że przewód jest cały pokryty olejem pewnie trzeba wymienić, a może nie powinno być tam tyle oleju, nie wiem??? [br]Dopisany: 12 Październik 2010, 12:23_________________________________________________Nikt nie wie o co chodzi???????????????????? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
djkuna 0 Opublikowano 12 Października 2010 Udostępnij Opublikowano 12 Października 2010 a czy słychać jakiś dziwny świst przy dodawaniu gazu? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kowi87 163 Opublikowano 12 Października 2010 Udostępnij Opublikowano 12 Października 2010 Jak ten przewód jest zaoliwiony to znaczy ze jest dziura, wymień to bo turbo w powietrze część powera ładuje :gwizdanie: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
borandz 0 Opublikowano 12 Października 2010 Udostępnij Opublikowano 12 Października 2010 U mnie właśnie dziwnie świszczy przy dodawaniu gazu przy obrotach 1200 do 2000, bardziej na zimnym silniku jak nagrzany mniej, powyżej 2000 nie słychać (silnik 1.9 Tdi AHH 90 KM). Objawy pokazały się po pęknięciu gumowego węża pomiędzy intercoolerem a kolektorem ssącym. Co to może być? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kowi87 163 Opublikowano 12 Października 2010 Udostępnij Opublikowano 12 Października 2010 U mnie właśnie dziwnie świszczy przy dodawaniu gazu przy obrotach 1200 do 2000, bardziej na zimnym silniku jak nagrzany mniej, powyżej 2000 nie słychać (silnik 1.9 Tdi AHH 90 KM). Objawy pokazały się po pęknięciu gumowego węża pomiędzy intercoolerem a kolektorem ssącym. Co to może być? będzie to pękniecie gumowego węża pomiedzy intercoolerem a kolektorem ssacym :polew: a poważnie znajdź i wymień dziurawy wąż, bo takto bedzie kopcił i słabiej jeżdził Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Marcin_F 0 Opublikowano 13 Października 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 13 Października 2010 a czy słychać jakiś dziwny świst przy dodawaniu gazu? To wcześniej wyeliminowałem, dziura w dolocie była, a ten gumowy wąż tak jakby był powrotem do ic i właśnie nie wiem jak on się nazywa. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
borandz 0 Opublikowano 14 Października 2010 Udostępnij Opublikowano 14 Października 2010 Wymieniłem gumowy przewód fi50mm i długi 50mm, ale dalej gwiżdże. Po wymianie węża VAG nie wykazuje żadnych błędów. Jak był pęknięty wąż to wykazywał błąd "17964 Ciśnienie doładowania - nie osiągnięta granica regulacji brak osprzętu / nie związany ze sprzętem - BŁĄD SPORADYCZNY".Proszę o interpretację. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się