Skocz do zawartości
Zdrowych i spokojnych Świąt dla Ciebie i rodzinki 🙌🎄
IGNOROWANY

[B5 ADP] Skaczące obroty


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam mam ten sam problem,falowanie obrotow.Sprawdziłem szczelność układu dolotowego powietrza i jest szczelny. Zrobilem adaptacje przepustnicy,ale nie czysciłem jej wiec nic ro nie dało.W sobote wyjme przepustnice i ją wyczyszcze potem zrobie adaptacje przepustnicy vagiem.Czytałem o tym na forum ze te czynnosci to podstawa do wykonania,bez tego nie da sie zlikwidowac problemu. Odezwe sie jak to zrobie. :hi:

Opublikowano

który to przewod podcisnienia??? ten co idzie z przepustnicy do kolektora ssącego? ja ma to samo w swojej. podobnie jak kolega wymienilem juz wszyskto oprócz przepustnicy. dodam ze jak odlacze przeplywke to jest ok

Opublikowano

do kinigs i i bebzo28, Panowie radze wyczyścić przepustnice i nie koniecznie trzeba ją wyjmować, wystarczy dobry sprej do czyszczenia i pomoże, rozpuszcza wszystko, dla pewnosci przewody też poczyście, i jeszcze jedno, nie muszisz targać kompa do auta. wyłącz wszysto w aucie potem odepnij wtyczke przepustnicy odczekaj kilka sek. zapnij ją spowrotem i przekreć kluczyk w stacyjce na zapłon ( nie odpalaj) odczekaj około 60 sek aż sie zaadoptuje i w droge :hi:

Opublikowano

OK. Jaki spray kupić , jeden mechanik mi mówił żeby spryskać WD-40 w sprayu, robiłem, to już parę razy 3 tygodnie temu i jeszcze wcześniej, ale nic nie pomaga , jak jej nie wyciągnę i sam dokładnie nie wyczyszczę to nie mam pewności że jest czysta.

Chyba że podasz mi dokładną nazwę tego preparatu który jest bardzo dobry , i wystarczy tylko spryskać , a nie wyciągać .

Tylko że jak ją wyciągnę to z obu stron ją wymyje a nie tylko z jednej strony.

A co do Adaptacji to robiłem już niedawno , odłączyłem aku, później podłączyłem aku, przekręciłem kluczyk na 60 sek, przepustnica daje taki pisk , który ma ustać po 60 sekundach , czekałem długo długo a pisk nie ustawał. dopiero po jakimś czasie jak jeździłem to tres jak przekręcę kluczyk to przepustnica daje przez 15 sekund pisk i po tym się wycisza.

Czy to oznacza że jest zaadaptowana .

O jednym zapomniałem nie odłączałem wtyczki od przepustnicy ( a to na pewno ważne).

Odłączę Aku na 15 minut i wtyczkę od przepustnicy. czy to wystarczy? . Oczywiście po wyczyszczeniu przepustnicy. i dokonam adaptacji.

Jeżeli już zrobię to wszystko, czyszczenie przepustnicy, adaptację , sprawdzę szczelność układu dolotowego powietrza( ODMA czy tak to można nazwać? ) .

Czy obroty powinny obrazu być stabilne czy po przejechaniu paru kilometrów dopiero ustaną? :rolleyes:

Opublikowano

ja mieszkam w irlandii i nie wiem jakie sa na polskim rynku dobre środki do czyszczenia gaźników przepustnic, musisz zapytać w sklepie :hi: , oczywiście jak masz czas to rozkrecaj wszystko, ja nie mam takiej możliwości, pozdrawiam, u mnie też przepustnica ustawia sie za kazdym razem gdy przekręcam klucz. ( nie ma znaczenia czy odpinasz wtyczke czy aku, chodzi o to by nie miała podtrzymania elektrycznego) Wd-40 to olej techniczny a nie środek do czyszczenia.

Opublikowano

koledzy, bylem na vagu dzis i wywalilo mi 00515 czujnik halla g40 otwarty zwarty obwód do plusa. i od razu pytanie czy czujnik halla wymienia sie razem z aparatem zapłonowym?

Opublikowano

do kinigs i i bebzo28, Panowie radze wyczyścić przepustnice i nie koniecznie trzeba ją wyjmować, wystarczy dobry sprej do czyszczenia i pomoże, rozpuszcza wszystko, dla pewnosci przewody też poczyście, i jeszcze jedno, nie muszisz targać kompa do auta. wyłącz wszysto w aucie potem odepnij wtyczke przepustnicy odczekaj kilka sek. zapnij ją spowrotem i przekreć kluczyk w stacyjce na zapłon ( nie odpalaj) odczekaj około 60 sek aż sie zaadoptuje i w droge :hi:

Wszystko zrobiłem tak ja mówiłeś , przepustnica była tak czarna że na porządku, jak tam zajrzałem to myślałem że jej tam niema. Nie wyciągałem jej kupiłem w spryskiwaczu preparat do czyszczenia gaźników.

Spryskałem parokrotnie i czyściłem szmatką teraz błyszczy jak .................. :good:

Zamontowałem wszystko odmę i resztę. Podłączyłem aku bo w wcześniej odłączyłem.

Przekręciłem kluczyk i pisk pisk pisk w okolicach przepustnicy pisk nie kończący się . :chytry:

Ostatnio też tak miałem ale po przejechaniu 200 km , po przekręceniu stacyjki pisk znikał po 30 sekunach.

Wiec tras nic nie ruszam zobaczę po przejechaniu 200 km.

A co do obrotów to OK!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Już nie falują , czasami drygną z 850 na 750 i z powrotem na 850 ( jedno razowe ) a potem stoją równiutko na 850. jest ZAJEFAJNIE

Pozdrawiam......

-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Nie wytrzymałem z tym adaptowanie przepustnicy wiozłem kompa do garażu i kombinowałem i po 10 minutach już udało mi się zaadoptować przepustnice programem VAG 311.2.

Pozdrawiam.......

Opublikowano

Witam. Co do WD 40, jak napisał.Igor, to środek smarujący, w dodatku do niego dość szybko przyczepia się brud. Mi się wydaje że predzej się nim zaszkodzi...

Opublikowano

przeciez pisałem że to olej techniczny, jego zaletą jest gęstość bardzo płynna i co pozwala ja wnikaniu w rdze np. :wallbash: A co do obrotów kwiatek to mam to samo skacze mi co 2-3 sek na 750 i zastanawiam sie nad świecami lub przewodami, wyczytałem też że może to być aparat zapłonowy lub cewka. Ale najpierw sprawdzić muszę przewody paliwowe i filtr paliwa. Bo mam problemy z odpaleniem na mrozie

Opublikowano

koledzy, bylem na vagu dzis i wywalilo mi 00515 czujnik halla g40 otwarty zwarty obwód do plusa. i od razu pytanie czy czujnik halla wymienia sie razem z aparatem zapłonowym?

Witaj czujnik halla jest podpiety do aparatu zboku(3 piny) wypinasz i wymieniasz-prosta sprawa.[br]Dopisany: 13 Grudzień 2010, 11:00_________________________________________________

przeciez pisałem że to olej techniczny, jego zaletą jest gęstość bardzo płynna i co pozwala ja wnikaniu w rdze np. :wallbash: A co do obrotów kwiatek to mam to samo skacze mi co 2-3 sek na 750 i zastanawiam sie nad świecami lub przewodami, wyczytałem też że może to być aparat zapłonowy lub cewka. Ale najpierw sprawdzić muszę przewody paliwowe i filtr paliwa. Bo mam problemy z odpaleniem na mrozie

Czesc Jgor. Jezeli te skoki sa niewielkie tzn. ja mam 750-850 to podobno ten silnik ADP tak ma i nalezy sie do tego przyzwyczaic. U mnie tak delikatnie czasem pulsuja ale mechanicy i djagnosta mowia ze taki tego urok.Pozdro.
Opublikowano

ok kwiatek tylko ja ewidentnie słyszę jakby coś takiego że nie zaskakuje jeden gar i to w regularnych odstępach. W sobote jade zrobic amory ham-tył wymienić termostat i czujnik temp, więc zrobie tez filtry paliwa i powietrza, jesli nadaj bedzie to samo to myśle ze aparat lub cewka,( gdyby przewody lub swiece, to chodziłby nie regularnie), choć na wszelki wypadek wezme swiece bo w escorcie DOHC miałem podobnie i okazało sie jedna swieca.

Opublikowano

Kolego Kwiatek30-76 podpinałem Vag-a dzisiaj i był błąd 561 bodajże , coś o przeliczaniu mieszanki i uboga mieszanka , skasowałem , innych błędów nie było . Sprawdziłem wtyczki i odmę ( jest trochę zaolejona przy pokrywie ) niby wszystko jest OK . Zrobiłem adaptację przepustnicy ale jej nie czyściłem , wiem że trzeba czyścić ale przy tych mrozach nie było szans . Jak to zrobiłem niby jest OK ale zobaczę jutro jak będzie zimny , bo na ciepłym zawsze dobrze chodził . Pozdr.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...