Skocz do zawartości
IGNOROWANY

zakup A4 - multitrocic ?


Aydaho

Rekomendowane odpowiedzi

Pytanko - czy zakup A4 z 2003 roku (161 kkm ) w automacie to duże ryzyko ???

pojecia nie mam kto tym wcześniej jeździł i jak bo auto będe kupował w DE ... planowałem manual ale znalazłem ciekawą ofertę tyle że w automacie.

Na co zwracać uwage ?

z gory dzieki za wskazówki :th:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zalezy czy to Tiptronik czy multitronik

tiptronik jest ok, sypie się czasami ale mozna przyjąć że nie tak często, naprawa bardzo droga

multitronik też jest fajny ALE sypie się często a naperawa jest za***iście droga

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zalezy czy to Tiptronik czy multitronik

tiptronik jest ok, sypie się czasami ale mozna przyjąć że nie tak często, naprawa bardzo droga

multitronik też jest fajny ALE sypie się często a naperawa jest za***iście droga

a jak to mogę rozpoznać - niemcy piszą tylko automatik

http://www.webmobil24.com/webdesign/aldgebrauchtwagen/index.html

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Cześć! Ja od kilku tygodni mam audiczke z multitronic 2004 1.9 i powiem Ci że jeździ sie za***iście. Rozmawiałem z zaprzyjaźnionym mechanikiem aso. Ze skrzyniami jest różnie , zależy jak sie trafi. Jeżeli nic nie było "grzebane" , olej był wymieniany będzie chodzić jak marzenie. Sprawdź w książce czy było coś robione... bo jak raz sie ruszy będzie się sypać.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeżeli nic nie było "grzebane" , olej był wymieniany będzie chodzić jak marzenie

Jeśli chodzi o grzebanie to powiedzmy że nikt nie grzebie dopuki się nie posypie (to nie grzebie dotyczy też NIE wymiany oleju w 95% przypadków)

Więc kupując auto z 200000 przebiegu olej nigdy nie był wymieniany

teraz są 2 scenariusze:

1) Jeszcze nic sie nie sypało i kupisz po prostu z gównianym olejem (mozliwe że zaraz się posypie) - lepsza opcja

2) Posypała się od niewymieniania oleju i było grzebane (najtańszym kosztem oby sprzedać - metoda Turków) - masakra - gorsza opcja

3 opcja to mały przebieg (nie licznikowy a rzeczywisty) - najlepsza ale trudna to spotkania

PS: w ASO nigdy oleju w automatach nie wymieniają (wola opchnąć nową skrzynie w wypadku awarii)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Znajomy ma multi w a4 2004, silnik 1.9 130PD i jest bardzo zadowolony. Idealny "melex", cisza spokój, nic nie szarpie. Tylko np filtr z uszczelką do tej skrzyni kosztuje tysiaka bez dosłownie kilku groszy (ASO Krk - chyba nigdzie indziej nie serwisują multi poza aso). Po wymianie oleju nie było dobrze, coś w skrzyni bodajże szarpało raz na czas, ASO po diagnozie zaproponowało wgranie nowego softu skrzyni (6000zł :decayed:) na szczęście po dolewce oleju wszystko się uspokoiło i jest git (już 30 tys km)... Dwie rzeczy są pewne: potencjalna awaria kosztuje naprawdę kosmiczne sumy (ASO) i to że zdrową skrzynią jeździ się baaardzo fajnie! :P

Pzdr

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość
Ten temat został zamknięty. Brak możliwości dodania odpowiedzi.
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...