Aydaho Opublikowano 27 Września 2007 Opublikowano 27 Września 2007 Pytanko - czy zakup A4 z 2003 roku (161 kkm ) w automacie to duże ryzyko ??? pojecia nie mam kto tym wcześniej jeździł i jak bo auto będe kupował w DE ... planowałem manual ale znalazłem ciekawą ofertę tyle że w automacie. Na co zwracać uwage ? z gory dzieki za wskazówki :th:
Gość MorgothV8 Opublikowano 27 Września 2007 Opublikowano 27 Września 2007 Zalezy czy to Tiptronik czy multitronik tiptronik jest ok, sypie się czasami ale mozna przyjąć że nie tak często, naprawa bardzo droga multitronik też jest fajny ALE sypie się często a naperawa jest za***iście droga
Aydaho Opublikowano 27 Września 2007 Autor Opublikowano 27 Września 2007 Zalezy czy to Tiptronik czy multitronik tiptronik jest ok, sypie się czasami ale mozna przyjąć że nie tak często, naprawa bardzo droga multitronik też jest fajny ALE sypie się często a naperawa jest za***iście droga a jak to mogę rozpoznać - niemcy piszą tylko automatik http://www.webmobil24.com/webdesign/aldgebrauchtwagen/index.html
Rarity Opublikowano 27 Września 2007 Opublikowano 27 Września 2007 Cześć! Ja od kilku tygodni mam audiczke z multitronic 2004 1.9 i powiem Ci że jeździ sie za***iście. Rozmawiałem z zaprzyjaźnionym mechanikiem aso. Ze skrzyniami jest różnie , zależy jak sie trafi. Jeżeli nic nie było "grzebane" , olej był wymieniany będzie chodzić jak marzenie. Sprawdź w książce czy było coś robione... bo jak raz sie ruszy będzie się sypać.
Gość MorgothV8 Opublikowano 28 Września 2007 Opublikowano 28 Września 2007 Jeżeli nic nie było "grzebane" , olej był wymieniany będzie chodzić jak marzenie Jeśli chodzi o grzebanie to powiedzmy że nikt nie grzebie dopuki się nie posypie (to nie grzebie dotyczy też NIE wymiany oleju w 95% przypadków) Więc kupując auto z 200000 przebiegu olej nigdy nie był wymieniany teraz są 2 scenariusze: 1) Jeszcze nic sie nie sypało i kupisz po prostu z gównianym olejem (mozliwe że zaraz się posypie) - lepsza opcja 2) Posypała się od niewymieniania oleju i było grzebane (najtańszym kosztem oby sprzedać - metoda Turków) - masakra - gorsza opcja 3 opcja to mały przebieg (nie licznikowy a rzeczywisty) - najlepsza ale trudna to spotkania PS: w ASO nigdy oleju w automatach nie wymieniają (wola opchnąć nową skrzynie w wypadku awarii)
biedruch Opublikowano 28 Września 2007 Opublikowano 28 Września 2007 Znajomy ma multi w a4 2004, silnik 1.9 130PD i jest bardzo zadowolony. Idealny "melex", cisza spokój, nic nie szarpie. Tylko np filtr z uszczelką do tej skrzyni kosztuje tysiaka bez dosłownie kilku groszy (ASO Krk - chyba nigdzie indziej nie serwisują multi poza aso). Po wymianie oleju nie było dobrze, coś w skrzyni bodajże szarpało raz na czas, ASO po diagnozie zaproponowało wgranie nowego softu skrzyni (6000zł ) na szczęście po dolewce oleju wszystko się uspokoiło i jest git (już 30 tys km)... Dwie rzeczy są pewne: potencjalna awaria kosztuje naprawdę kosmiczne sumy (ASO) i to że zdrową skrzynią jeździ się baaardzo fajnie! Pzdr
Rekomendowane odpowiedzi