M@jk Opublikowano 17 Października 2010 Opublikowano 17 Października 2010 Witam od pewnego czasu mam problem z ubywaniem płynu chłodniczego w moim 1.6 ADP . Gdzieś na około 1000km ubywa mi 200ml płynu. Nigdzie nie widać żeby się przewody pociły , w koło termostatu też sucho. Jeśli ktoś ma jakiś pomysł jak to zlikwidować albo ktoś się spotkał z podobnym problemem proszę o pomoc
Buba Opublikowano 17 Października 2010 Opublikowano 17 Października 2010 jest opcja ze silnik wciaga uszczelka pod glowica
Dev Opublikowano 17 Października 2010 Opublikowano 17 Października 2010 lub pękniecie głowicy w okolicach zaworu wydechowego
M@jk Opublikowano 17 Października 2010 Autor Opublikowano 17 Października 2010 da się jakoś to zdiagnozować czy to na pewno to? ,jeśli to jest to ile naprawa może kosztować orientujesz się?
pitman Opublikowano 18 Października 2010 Opublikowano 18 Października 2010 sprawdź na korku od wlewu oleju czy nie masz białej mazi i na bagnecie
Narcyz 35 Opublikowano 18 Października 2010 Opublikowano 18 Października 2010 Obejrzałbym w pierwszej kolejności nagrzewnicę i zawór czy są suche. Przypuszczenia że to okolice głowicy silnika ,w tej chwili wykluczam całkowicie. Dlatego że nic nie pisze autor tematu o jakichkolwiek anomaliach dotyczących temperatury silnika , braku ogrzewania na wskutek przedmuchów spalin do układu itp.
M@jk Opublikowano 18 Października 2010 Autor Opublikowano 18 Października 2010 nie mam żadnego nalotu na korku od wlewu oleju ani na bagnecie. Ogrzewanie oraz temperatura silnika jest jak najbardziej w normie. Jeśli była by uszkodzona nagrzewnica to ogrzewanie by szwankowało czy niekoniecznie? Jak się dostać najłatwiej do nagrzewnicy?
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się