maniek1983 Opublikowano 17 Października 2010 Opublikowano 17 Października 2010 Witam Panowie jak zapalam rano auto to pali sie caly czas kontrolka akumulatora do poki nie przygazuje lekko pottem jest juz ok takze z rano cos dziwnie chodzi jak by ciut piszczalo zgrzytalo jak sie rozgrzeje samochod jest juz ok aha ostatnio chociaz pokonywalem okolo 400 km i w czasie jazy na postoju tez cos zgrzytalo jak by cos na lozysku tak leciutko z prawej strony silnika kolo alternatora moze to lozysko alternatora???? co myslicie Dodam ze dzis auto stalo nieodpalane przez 24 godziny i jak go zapalilem to byl mocne zgrzytanie i piszczenie az sie przestraszylem a kierownica jak skrecalem to az huczalo i jak zapalalem swiatla i podgrzewanie szyby po okolo 10 minutach wszystko ucichlo czy to moze byc problem z alternatorem?????? bo boje sie pomyslec jak bedzie -15 co sie bedzie dzialo dzis tylko -2 Audi a4 B5 1.9 tdi 90km 2 tygododnie temu wymieniony rozrząd kompletny + pompa wody, plyn, olej, filtry, pasek alternatora i napinacz alternatora POZDRAWIAM
ALBINEK Opublikowano 17 Października 2010 Opublikowano 17 Października 2010 To że żarzy się kontrolka ładowania to wina alternatora , sprawdż ładowanie jakie masz .Powinno być powyżej 14.2 V .Może wystarczy zmienić regulator napięcia w alternatorze. Koniecznie sprawdż łożyska alternatora.
maniek1983 Opublikowano 18 Października 2010 Autor Opublikowano 18 Października 2010 dzis byla tragedia rano jak odpalilem auto to zcząl chodzic jak odrzutowiec tak huczy zaglądam pod maske a tam cos trzeszczy teraz jak wracalem to wszystko jest upaprane plynem od wspomagania w zbiorniczku od wspomagania piana na 2 cm jak wracalem jechalem wolno i jak zmienialemm biegi lub skrecaLEM TO AZ W KIEROWNICY CZULEM te trzeszczenie czy to bedzie pompa wspomagania????[br]Dopisany: 18 Październik 2010, 16:05_________________________________________________aha dodam ze napinacz alternatora to skacze jak oszalaly
ALBINEK Opublikowano 18 Października 2010 Opublikowano 18 Października 2010 Napinacz skacze bo pewnie pompa się zaciera , i raz pasek idzie normalnie a raz pompa staje i go napina.Napisz w o tym w dziale układ kierowniczy.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się