darekaudi4 0 Opublikowano 17 Października 2010 Udostępnij Opublikowano 17 Października 2010 witam auto to golf 3 1.9tdi 90km i jest taki problem ze zaczal kopcic (jasny dym) wtryski po wymianie koncowek 3 dni temu i zadnej poprawy oto logi statyczne : Mass Bloks Grupy: 000 - http://vaglog.rtnet.pl/darekaudi4_25525.html Grupy: 001 - http://vaglog.rtnet.pl/darekaudi4_25526.html Grupy: 003 - http://vaglog.rtnet.pl/darekaudi4_25527.html Grupy: 004 - http://vaglog.rtnet.pl/darekaudi4_25528.html Grupy: 007 - http://vaglog.rtnet.pl/darekaudi4_25529.html Grupy: 013 - http://vaglog.rtnet.pl/darekaudi4_25530.html Basic Setting Grupy: 000 - http://vaglog.rtnet.pl/darekaudi4_25533.html Grupy: 003 - http://vaglog.rtnet.pl/darekaudi4_25531.html Grupy: 004 - http://vaglog.rtnet.pl/darekaudi4_25532.html Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
AudiB4 1 Opublikowano 17 Października 2010 Udostępnij Opublikowano 17 Października 2010 Kolega,te logi są nie czytelne Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
przemik 2 Opublikowano 18 Października 2010 Udostępnij Opublikowano 18 Października 2010 Logi nadaja sie tylko na smietnik. Poprosimy: Statyczne - 000,001,003,004,007,013 Statyczne w trybie Basic Settings - 000,003,004 przy max rozgrzanym motorze. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ciahciah 3 Opublikowano 18 Października 2010 Udostępnij Opublikowano 18 Października 2010 ustaw dawkę paliwa, tu masz jak to zrobić: !co i jak użyj opisywałem to już dziesiątki razy.. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
darekaudi4 0 Opublikowano 18 Października 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 18 Października 2010 logi poprawione w pierwszym poscie prosze o porade Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
vauxhall95 1 Opublikowano 18 Października 2010 Udostępnij Opublikowano 18 Października 2010 Dawke zmniejsz i te korekcje :thumbdown: :thumbdown:4 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
przemik 2 Opublikowano 18 Października 2010 Udostępnij Opublikowano 18 Października 2010 Ustaw dawke paliwa - zgodnie z sugestiami powyzej. Jak zrobisz - zaloguj znow 001 stat i 013 stat. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
darekaudi4 0 Opublikowano 20 Października 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 20 Października 2010 dawka przestawiona i nie kopci teraz na cieplym ale za to na zimnym jeszcze gorzej niz bylo ,co to jest ta korekcja jak to p rzestawic i w ktorym bloku to odczytac ??aha i jakie powinny byc dokladne wartosci dawki paliwa i tej korekcji? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ciahciah 3 Opublikowano 20 Października 2010 Udostępnij Opublikowano 20 Października 2010 w 1z 3,8mg 1,400V ale każdy silnik może mieć minimalnie inną wartość jako najlepszą, czemu nie zrobiła ci tego osoba wymieniająca wtryski? partacz obroty podwyższone erg do czyszczenia jak wstawisz komplecik logów to ci powiem czemu kopci na zimnym Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
darekaudi4 0 Opublikowano 21 Października 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 21 Października 2010 statyczne i dynamiczne ?? napisz ktore potrzebujesz i zabieram sie do roboty Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ciahciah 3 Opublikowano 22 Października 2010 Udostępnij Opublikowano 22 Października 2010 logi rób POJEDYNCZO, dynamiczne najlepiej od 1000 do 4200obr, a statyczne i basic setting z wyłączonymi wszystkimi urządzeniami elektrycznymi typu nawiew, światła, radio i z silnikiem rozgrzanym do 90C, poniżej które logi zrobić: dynamiczne: 000, 001, 003, 004, 008, 010, 011 statyczne: 000, 001, 003(prze gazuj przed), 004, 007, 008, 010, 011, 013 - każdy wystarczy logować 10sekund basic setting: 000, 001, 003, 004(zacznij jak będzie Late), 011 - każdy loguj 50sekund Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
przemik 2 Opublikowano 22 Października 2010 Udostępnij Opublikowano 22 Października 2010 Tak zapytam z ciekawosci po co statyczne 008,010 i 011 ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ciahciah 3 Opublikowano 22 Października 2010 Udostępnij Opublikowano 22 Października 2010 008 i 011 faktycznie jest zbędny, wszystko to jest razem w 010 - pedał gazu, przepływka i ciśnienie(maf), log jest potwierdzeniem statycznego 003, stanu zdrowia maf sensora no i tu cię pewnie zaskoczę diagnozy pracy ERG, żeby rozjaśnić ci o co chodzi przy air ~300 z reguły jest nie więcej niż 999mgbar a przy air ~450 jest powyżej 999mgbar, najlepiej odczekać tak żeby wskoczyło na 450 i zacząć logować, a po 5s musnąć gas, co się stanie przykład: http://img249.imageshack.us/img249/1042/010ciahciah.png to samo ja robię z 003, a 013 loguję 120s bo cyklicznie korekcje mogą się zmieniać aż o 0,4 czego w krótkim logu nie zobaczysz, tu mój przykład: http://img98.imageshack.us/img98/805/013ciahciah.png jeżeli jesteś w stanie mi pomóc i wiesz czemu tak mam proszę doradź na pw Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
przemik 2 Opublikowano 22 Października 2010 Udostępnij Opublikowano 22 Października 2010 008 i 011 faktycznie jest zbędny, wszystko to jest razem w 010 - pedał gazu, przepływka i ciśnienie(maf), log jest potwierdzeniem statycznego 003, stanu zdrowia maf sensora no i tu cię pewnie zaskoczę diagnozy pracy ERG, żeby rozjaśnić ci o co chodzi przy air ~300 z reguły jest nie więcej niż 999mgbar a przy air ~450 jest powyżej 999mgbar, najlepiej odczekać tak żeby wskoczyło na 450 i zacząć logować, a po 5s musnąć gas, co się stanie przykład: http://img249.imageshack.us/img249/1042/010ciahciah.png To wynika z budowy i zasady działania EGR... norma. to samo ja robię z 003, a 013 loguję 120s bo cyklicznie korekcje mogą się zmieniać aż o 0,4 czego w krótkim logu nie zobaczysz, tu mój przykład: http://img98.imageshack.us/img98/805/013ciahciah.png Poczytaj o mechanizmie stabilizacji obrotów biegu jałowego - na pewno zrozumiesz czemu tak sie dzieje. Pozdrawiam serdecznie Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
darekaudi4 0 Opublikowano 8 Listopada 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 8 Listopada 2010 Nowe logi narazie statyczne bo dynamicznych nie mam jak zrobic ale lada dzien beda Grupy: 000 - http://vaglog.rtnet.pl/darekaudi4_27640.html Grupy: 001 - http://vaglog.rtnet.pl/darekaudi4_27636.html Grupy: 003 - http://vaglog.rtnet.pl/darekaudi4_27638.html Grupy: 007 - http://vaglog.rtnet.pl/darekaudi4_27635.html Grupy: 004 - http://vaglog.rtnet.pl/darekaudi4_27641.html Grupy: 008 - http://vaglog.rtnet.pl/darekaudi4_27639.html Grupy: 010 - http://vaglog.rtnet.pl/darekaudi4_27637.html Grupy: 013 - http://vaglog.rtnet.pl/darekaudi4_27634.html Basic setting Grupy: 000 - http://vaglog.rtnet.pl/darekaudi4_27643.html Grupy: 003 - http://vaglog.rtnet.pl/darekaudi4_27645.html Grupy: 004 - http://vaglog.rtnet.pl/darekaudi4_27644.html Grupy: 011 - http://vaglog.rtnet.pl/darekaudi4_27642.html Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się